המשך שירשור היכרות

Dungeon

New member
תסחוב עוד שנה ותעשה ביטוח אספנות

אגב, איך האמינות של הכלים האלה? אני גם מעוניין כרגע ב-CX500 שנת 79-80 ובאפן כללי מה דעתך עליו בהשוואה לכלים דומים מודרניים.
 

רן בראל

New member
הוא אכן הולך לשנה אחסון ברגע שימצא אוטו....

אמינות....? מה אני אגיד, אני עליו יום יום כבר 3 ארבע שנים +- שמן, דלק וסע לשלום. אתה מוזמן ליצור קשר אם תצטרך עזרה. יש לי רק מילים טובות להגיד עליו.
 

vmisha

New member
סעמק, נגררתי ../images/Emo152.gif

שם : מיכאל גיל: 29 מיקום בארץ: מדינת ת"א כמה שנים אתם גולשים בפורום: שנה, יותר בפורום קטנועים אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: אסור לדבר על זה בפורום 8
אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: זה הראשון שלי SO FAR כמה שנים אתם רוכבים: שנה וקצת למה בעצם אופנוע? כדי לדפוק את ענתבי
מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? נכון לעכשיו, לא מצליח לחשוב על משהו שיעשה את זה... מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ?: חינוך (של הרוכבים), חינוך (של הנהגים) ועוד פעם חינוך (של כלל אזרחי ישראל).
 

gilwalla

New member
אז ככה

שם (אם בא לכם לחשוף): גיל גיל:36 מיקום בארץ:ראשל"צ כמה שנים אתם גולשים בפורום:כמה שנים טובות אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע:SV650 - תמונה יש רק עם האופנוע הקודם... אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום:ימאהה ג'וג, GSX400, GN250, מג'סטי 125,GPX250, XF650, SV650 כמה שנים אתם רוכבים:15 למה בעצם אופנוע? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? כיף, דרך חיים, אוויר, חופש, כיף כבר אמרנו? ומשהו בנימת התקופה האחרנה: מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? קודם כל ביטוח - אם המחיר של זה יירד משמעותית, זה ימשוך קהל חדש (והפוך כמו שמתחיל לקרות עכשיו) שכן יש פוטנציאל אדיר לענף לגדול, במיוחד במדינה מפגרת תחבורתית כמו שלנו. לצערנו המצב לא נראה הכי טוב.. וכן, לא תזיק קצת הוגנות בסיסית בענף הזה וזה מופנה קודם כל למוסכים בענף, שיורים לעצמם ברגל לפעמים.
 

Dungeon

New member
היי

שם: אבידור גיל: 21 מיקום: מרכז גולש בפורום שנתיים וחצי בערך. שנתיים כותב. קטנוע נוכחי: Gillera VXR180 בתמונה אני ליד הק.ט.מ (Moo Moo) ומאחורי האפריליה. אם החוב לבנק לא מוריד אותי אז כנראה שכלום, מצד שני הוא מונע ממני להתקדם. שיטת השקשוקה.
 

fazer600

New member
נעים מאוד

שם: יגאל גיל: 24 מיקום בארץ: ר"ג אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: FAZER600 אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: JOYMAX,GPZ כמה שנים אתם רוכבים: 4 למה בעצם אופנוע? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? טיל איראני ממוקד כנראה
מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? קמפיין חברתי לשינוי תדמית רעה של אופנוענים,ובהמשך חקיקת חוקים לטובת פיתוח האנף.
 

Tony Reyes

New member
../images/Emo61.gif../images/Emo237.gif../images/Emo61.gif

שם: אנטון גיל: 25 מיקום בארץ: מודיעין שנים בפורום: 2-3 אופנוע הראשון והנוכחי: GS500 כמה שנים אתם רוכבים: 1 למה בעצם אופנוע? הנאה, חופש, פקקים-מה זה? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? הזמן מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? חינוך וחקיקה
 
יאללה זורם

שם (אם בא לכם לחשוף): ערן {פרסיליה היתה החיפושית שלי} גיל: 32 מיקום בארץ: צפון-כפר המכבי כמה שנים אתם גולשים בפורום: בניק הנוכחי 4 וחצי שנים----במצטבר 6 וחצי אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: וי סטרום 650 שקרע את אירופה אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: gn 250,gsx550,typhun50,grand dink,x9,en500,intruder750,joymax 250,vstrom650 כמה שנים אתם רוכבים:10 למה בעצם אופנוע? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? כי אין אחר מלבדו!!!שלילה!!!! ומשהו בנימת התקופה האחרנה:יצא לי ללוות את המאבק מהצד המתעד {צילום}-להמשיך!!!! לא להיות שאננים,לחסום רחובות ,להתפשט ולשרוף צמיגים---רק ככה ישימו לב אלינו! מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ?-----היבואנים צריכים למכור אופנועים וקטנועים במחירי זנות-כנ"ל אביזרים וציוד בטיחות ורק כך ימשיכו אנשים לקנות ולהחזיק דו"ג---עד היום היה יקר לקנות ולהחזיק אופנוע-היום זה כמעט בלתי אפשרי.
 
יאללללה בכיףףף

גיא רחובות 25 ביום רביעי הקרוב . קטנוע נוכחי - ג'ילרה נקסוס 2005 היו ברשותי עד היום קטנועים : סאנ יאנג יורו MX סוזוקי בורגמן ג'ילרה נקסוס 2008 שהלך לעומו לפני שנה וחצי . רוכב 5 שנים למה קטנוע ? כי אין אהבה אחרת . בעצם יש ! אופנוע וגם זה יגיע בקרוב ייתכן וכמה דברים יגרמו לי לרדת מאופנוע : 1. משפחה [ נישואים ילדים...אבל כרגע אני רווק אז אין מה לדבר ... ] 2. תאונה נוספת רצינית [ טפו טפו טפו שום בצל ] כמו שעברתי לפני שנה בזכותו של אופנוען סורר . או ווה ניתן המון לעשות , רק אין מי שיעשה , ואני מדבר על הליצנים שנמצאים שם למעלה ומיניעים את המדינה בצורה כושלת . חבל ...
 

yaron avisar

New member
אם אני מזהה נכון את הכיכר אנחנו שכנים

אני חושב שראיתי את הקטנוע בימים האחרונים ירון
 
אם ראית אותו בימים האחרונים

כנראה גם שמעת אותו טוב , כי הוחלף לו אגזוז פתוח . הכיכר היא היציאה החדשה לכיוון יבנה וצומת בית עובד . וכן אני גר בחור הזה ביינהם . (-:
 

yaron avisar

New member
טעות בזיהוי הכיכר

חשבתי שהיא בשכונת היובל אבל מבט מעמיק במיבנים מסביב לא התאים ירון
 

guye2

New member
קצת מפה קצת משם

שם : גיא גיל: 29 מיקו בארץ: ניו-יורק כמה שנים אתם גולשים בפורום: עוד שניה, שלוש אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: BMW GS1200R אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: Suzuki GS כמה שנים אתם רוכבים: שלוש למה בעצם אופנוע? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? פנטזיה מגיל 16 כשדנה (סיפור בפני עצמו) ואני דיברנו על אופנועים וזיונים, היום זה פשוט דרך חיים. ומשהו בנימת התקופה האחרנה: ארבע ימי טיול בניו-יורק, שמורת טבע ללא נפש אדם בלי לחזור על אותו כביש פעמים, פיתולים, שטח , אוהל , ושלוש שעות רכיבה ב 210 ק"מש ללא הפסקה עם ניידות שמסמנות לי ברמזור סתם בשביל להזמין אותי לברבקיו. מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? לעזוב..
 

יוסיסקי

New member
עכשיו תורי

שם (אם בא לכם לחשוף): יוסי גיל:52 מיקום בארץ:רמת גן כמה שנים אתם גולשים בפורום:2 אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע:CBF1000TA אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום:הונדה 50, פיאג'יו סי, וספפה PX200E,דיוק,סילברווינג 600, CBF1000TA כמה שנים אתם רוכבים:31 עם הפסקה ארוכה של 10 שנים עד לפני שנתיים למה בעצם אופנוע? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים?משאיר בבית רכב חברה ודוהר על ה CBF - שאלה מיותרת בפורום זה - דרך חיים, חופש, אדנלין בכמויות,התחברות בלתי אמצעית לסביבה. אם אני בן 52 זה אומר שבעוד 68 שנים אני כנראה יורד מהאופנוע... ומשהו בנימת התקופה האחרנה: מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? שינוי מבני בלימוד נהיגה והחלת חובה ללימודי רכיבה נכונה (כפיר גידי לא חשוב מי) שינוי חקיקה בנושא מיסוי בטוח והסדרת ספורט מוטורי במסלולים מתאימים
 

Brendan

New member
אפשר גם אופנוענים לשעבר?

שם: ברנדן גיל: 30 ועשר (40 נשמע עתיק) מיקום בארץ: ראש העין כמה שנים בפורום: משנת 1998 עוד מהתקופה של "יואל" אופנוע נוכחי: אין אילו אופנועים היו לי: סאנג יאנג סופר דיוק 125, ג'אווה, דרבי בוקסר כמה שנים אני רוכב: מאז גיל 16 ועד לפני 11 שנים למה אופנוע: למה מכונית? וכיצד החל הסיפור שלי כאן: זה היה עוד בתקופה של יואל. אז ניהל את הפורום אאל"ט אחד בשם נירו. כתבתי הודעה בפורום ובעקבות כך החל ויכוח "קולני" ביני לבין המנהל ומאז הפחתי לחבר קבוע.
 
למעלה