המשך שירשור היכרות

fprby

New member
נעים להכיר../images/Emo13.gif

אז ככה .. שם : רון גיל : 33 מיקום בארץ: צפונית לראש פינה ודרומית ליסוד המעלה וותק גלישה:קרוב לשלוש שנים אני חושב אופנוע נוכחי : בנדיט 1200 שנת 97 ... יאמי מאמי אופנוענים בעברי: 1- BSA שנת 42 2- DR650 שנת 92 3- TT600 שנת 93 4- אינטרודר 750 שנת 91 5- הנוכחי .. וותק רכיבה : 17 שנים למה בעצם אופנוע : מבחינתי זה כמו לנשום ... צורך קיומי !!! מה יגרום לרדת מאופנועים : לא קיים דבר כזה פרט למוות או נכות איומה חס וכרפס
 

RoyZX6R

New member
טוב...

שם: רועי גיל: 29 מיקום בארץ: גרתי בי-ם ות"א. כעת אני זמנית בלונדון. כמה שנים אתם גולשים בפורום: 4 שנים. אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: כרגע אינני רוכב. בארץ היו לי: ZX6R שהתפרקה לו השלדה, ימהה R1 שהיה כמו רכבת שדים בלונה פארק, הונדה CBR600, ועוד כמה קטנועים בתק' הסטודנטיאלית. כמה שנים אתם רוכבים: 11 למה בעצם אופנוע? אין תחליף לאדרנלין ולתחושת החופש. מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? הדבר היחידי שגרם לי לרדת מהאופנועים היה המעבר לאנגליה. בחזרה לארץ אחזור לרכיבות. ומשהו בנימת התקופה האחרנה: מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? רעש. הרבה רעש מלווה בפרסום בכל מקום אפשרי. תרכבו בזהירות.
 

a chick

New member
שלום ../images/Emo140.gif

שם (אם בא לכם לחשוף): a chick גיל: 29 מיקום בארץ: העיר העברית הראשונה כמה שנים אתם גולשים בפורום: נכנסת רק לצרכים ספציפיים, או בחודשים האחרונים להתעדכן על פעולות מחאה. אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: סוזוקי TU
ובפעם האלף, לא, הוא לא למכירה. אין לי תמונה שלו, אז צירפתי תמונה של הדגם, שתדעו במה מדובר. אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: קטנוע סאניאנג פיל ביג הזכור לטוב. עד היום אני רואה כאלה על הכביש. כמה שנים אתם רוכבים: כמעט עשור. למה בעצם אופנוע? הכי חסכוני, קומפקטי וכיפי. כמעט כל המשפחה רוכבת על אופנועים (אמא, אבא, אחות), אז היה ברור שגם אני. מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? גזירות נוספות כנראה... ומשהו בנימת התקופה האחרונה: לא יהיה קל אבל בסוף ננצח. מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? לחנך את נהגי המכוניות. לשנות את האווירה כלפינו כך שלא נהיה מטרות מהלכות לניסיונות רצח שמתרחשים מדי יום על הכביש (סליחה על השובניזם, אבל בעיקר מצד נהגות).
 

slidert

New member
בכיףףףףףף

שם: טוב נווו... אליעד גיל: 28 מיקום בארץ: אממממ עיר הרשע והפשע.... (נתניה) כמה שנים אתם גולשים בפורום: וואי וואי שאלה טובה.... אני חושב שבסביבות 4 שנים.. אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: הבייבי הנוכחי.. הונדה טאנסאלפ אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום: לפי הסדר..כל מיני טוסטוסים... KLE , בנדיט 400 רוצחטטטטטטטטט, R600 כמה שנים אתם רוכבים:מגיל 16 ושבוע משמע יותר מ 12 שנה... למה בעצם אופנוע? למה לא? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? רק המוות ומשהו בנימת התקופה האחרנה: וכולם אחרייייי שיר הלפלפיםםםםםם מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? אמממ לעבור לחו"ל???
 

avi elbaz

New member
אז בוא נראה....

שם (אם בא לכם לחשוף): אבי אלבז גיל:45 מיקום בארץ: אופקים, כן, כן, סוף העולם שמאלה... כמה שנים אתם גולשים בפורום: כמעט שלוש שנים אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: Suzuki SV 650S אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום:0, זה האופנוע הראשון שלי כמה שנים אתם רוכבים: 5 חודשים. למה בעצם אופנוע? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? חלום מאז גיל 18 וסוף סוף הגשמתי אותו. שום דבר לא יגרום לי לרדת מאופנועים, חוץ מ.... טפו טפו טפו ומשהו בנימת התקופה האחרנה: לא לוותר, להמשיך במאבק. מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? להמשיך את המאבק, לקרוא לכל הרוכבים לרכוב בצורה שלא תגרום לנהגים האחרים לשנוא אותנו וכל אחד יודע במה מדובר.
 
יאללה למה לא

שם (אם בא לכם לחשוף):שחר גיל:31 מיקום בארץ:אזור השרון כמה שנים אתם גולשים בפורום:אואה מעריך שלפחות 5-6 שנים אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע: אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום:3 gpz,cbr600*2 כמה שנים אתם רוכבים:11 שנים למה בעצם אופנוע? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים?נוחות וכמובן המחלה הקבועה של האופנוענים ומשהו בנימת התקופה האחרנה: מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ? להמשיך בפעולות המחאה הפומביות יותר והפומביות פחות כדי לתת עבודת הקודש במישור החוקי השפעה.
 

light12

New member
אני

שם (אם בא לכם לחשוף):איתן גיל:47 מיקום בארץ:תל אביב כמה שנים אתם גולשים בפורום:6 אופנוע נוכחי ורצוי גם תמונה שלכם עם האופנוע:הארלי דיווידסון רוד קינג 08 אילו אופנועים היו בבעלותכם עד היום:en500,GPZ,VFR800,CBR1000RR,KTM DUKE,KTM SM,BUELL 1200XB כמה שנים אתם רוכבים:7 למה בעצם אופנוע? מה יגרום לכם לרדת מאופנועים? ,TUBV TCK RMHBH, ומשהו בנימת התקופה האחרנה:רוצה גם V-MAX חדש מה לדעתם ניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של הענף בארץ?
 

shayvilk

New member
איך הזמן עף כשנהנים... התחלתי לקרוא כאן עוד ב

בתור חייל ולאחר מכן בחופשה פעם במיליון שנה מקורס קצינים... וזה לאט לאט כבר לפני 5-6 שנים... אחרי די הרבה זמן התחלתי גם לכתוב. אז למי שצריך תרגום, שמי שי וילק. רוכב כיום על KTM SMC 690. מתחרה בליגת הסופרמוטו (כשתקום רשמית) כותב בעבור אתר TheRide.co.il וביום יום עובד היי טק ממוצע (שמגיע כל בוקר עם חיוך גדול למשרד ולא עם מזדה 3 בליסינג). בעבר הייתי בעלים של DRZ400SM, KTM DUKE1 620, GS500 ולמזלי יצא לי לרכב על כמה וכמה כלים נוספים אם מחברים או במסגרת הכתיבה לאתר. מצורפות כמה תמונות ראשונה, האופנוע הנוכחי... KTM SMC 690 או כמו שאני קורא לו, באוו מוביל בלאק
 

shayvilk

New member
הכלי שהתחיל את הכל...

האמת שעל הGS כמעט ואין לי תמונות... מוזר בהתחשב בזה שכל שבוע הייתי מצטלם בזמן האימון מגרש...
 
למעלה