דחוף להערב, אופנועים גדולים

C O L T

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד, באמת פעולה יפה וסמלית.

יש מקומות להחמרה של המאבק, זה המקום בו פעולה עדינה ומנומסת יש לה משקל רב ואני מקווה שיהיה גם הד תקשורתי ראוי. כל כבוד שוב ליוזמי הפעולה והמשתתפים.
 

shayoo70

New member
בסך הכל היה נחמד....

אבל חברה שימו לב כיצד אתם מסבירים את עצמיכם ויוצרים סמפטיה למצבינו. ראשית אין טעם להתנצל על כך שבחרנו באופנוע כדי להתנייד , וכדרך חיים . אנו אופנוענים ואל לנו למרות המפקח האידיוט על הביטוח להתבייש על כך גם אם יש לנו אופנוע כבד או קטנוע 50 סמ"ק. אין צורך להתנצח או להתווכח מול העומד מולכם אלה פשוט בצורה הפשוטה ביותר להציג את עצמיכם ושאתם בשנה הבאה תאלצו לשלם משכורת חודשית ואף יותר רק לביטוח חובה. המחישו כי אתם אנשים נורמלים מן הישוב , שאינכם עבריינים או מבקשי רעה של אף שוכן כביש אחר , בסך הכל אנשים נורמלים המבקשים להשתמש בכביש כאחד האדם , וכי מבקשים לשלול מכם זכות זו. אין טעם להתלהם כמו שמספר אנשים עשו היום כי הדרך שלנו צודקת , דברי חכמים בנחת נשמעים , דרכינו היא הצודקת ורוב הציבור המוחלט תומך בנו . המתלהמים היחידים נגדינו היום היו זוג ערסים שגם הם התלהמו לאחר שהתנפל עליהם מישהו. הסברה נכונה זה שם העניין , אנא מכם הציגו את עצמיכם ראשית ואז אימרו את הסכום שאתם הולכים לשלם לביטוח החובה בשנה הקרובה , זה פשוט יעשה את העבודה. נציג השר , הסמרטוט שכן יצא אלינו , לאחר שהצגתי את עצמי כך טען שמעולם לא קבענו פגישה עם שר התחבורה, וחבל כי הורסים לו את האירוע ,ושזה בכלל אשמת משרד האוצר, ואף הציע לשלוח בקשה מסודרת לפגישה ואז כן נענה ושהשר אף ישמח לפגוש אותנו, בת השר אף היא הביע סימפטיה למצבינו. שיהיה לנו רוב הצלחה כי דרך ארוכה לפנינו. בנוסף הבנתי כי נכנס לאירוע נציג רוכב על 2 בשם אלי , אשמח אם מישהו יאשר או יכחיש.
 

daneella

New member
רוכבים יקרים - תודה!!!!

תודה שהתנהגתם למופת תודה שהקשבתם תודה ששיתפתם פעולה כיף לדעת שאני חלק מאוכלוסיה מתוחכמת, בוגרת ועומדת על שלה. ומעל לכל תודה לבעלי היקר שבזכותו אני יכולה לקחת חלק.
 
למעלה