חזרה ממצדה ... מי כבר הגיע??

ROTS1

New member
היה טיול סוף הדרך

זו הפעם הראשונה שלי בטיול הזה, כ"כ הצטערתי שהאופנוע שלי שבק חיים בצומת פלוגות והועלה על הגרר (GPZ) טוב שיש אנשים טובים שניסו לעזור בכל מה שיכלו, אם זה כלים, או סתם תמיכה נפשית, ואפילו טרמפ. זה המקום להודות לגיל שהסכים לקחת אותי איתו בג'יפ השחור, ולגלעד בן זקן שלקח אותי בחזרה ממצדה עד סוכנות ליגל. בסופו של דבר היה זה הפיוז הראשי שהחזיר את נשמתו לבורא. תודה לסוכנות ליגל על הגרר, ולאלי ברדה בכבודו ובעצמו שגם לאחר הורדת האופנוע מהגרר דאג שהכל יהיה בסדר, אם זה בהכנת כוס קפה, או סתם לראות שהכל בסדר. נהניתי מאוד לראות כמות כזו עצומה של אופנועים. מה שכן, היו כמה רוכבים שרכבו בצורה מסוכנת, תוך כדי עקיפה באותו נתיב.. בפעם הבאה תרכבו כמו שצריך, אני ראיתי לפחות 3 "כמעטים", לא מתאים! לפחות השנה זה לא נגמר בצורה מסוכנת.. אז שתהיה לכולנו שנה חדשה טובה, עם ביטוח זול, ללא הרוגים או פצועים ומי יתן ויתגשמו כל חלומותינו (הארלי וי-רוד) :) שימי בר.
 

tik24

New member
אם תוכל להגיד מה היו הסימנים,בפלוגות..

לאופנוע וכמה A הפיוז הראשי אצלך בונו
 

ROTS1

New member
כשהגעתי לפלוגות עצרתי לסיגריה

כיביתי את האופנוע, והוא לא רצה להדלק יותר.. הגיע הבחור עם הגרר, וביקשתי ממנו לבוא לראות אולי הוא יוכל לזהות לי את הבעיה. הוצאנו את הפיוז, אבל בגלל שהיה חשוך לא שמנו לב שהוא שרוף. הפיוז שהיה שם הוא 30A. כשהגענו לסוכנות ליגל, בדקתי שוב את הפיוז, ואז כבר שמתי לב שהוא שרוף. שמתי במקומו את הפיוז ספייר, 15A והאופנוע התניע. כשהגעתי הביתה, דאגתי לשים פיוז 30A חדש.
 

jalaad

New member
אחי בכיף! תמיד, אל תצניע את עצמך כי גם אתה...

...עזרת לי לא מעט! חברים, לרוב אני לא גולש בתפוז, אך זו הפעם הראשונה שלי בטיול הזה ונוכחתי לחוויה "קולינרית" לא פחות, כמות האנשים היא עצומה, גם במפגשי האל-האש למינהם. כשזה כיף כולנו באים לבלות, אז כדי שהכיף ימשיך, אני מבקש מכולנו, בכל לשון של בקשה כנה וישר מהלב, תכריחו את עצמכם לבוא ולהפגין למטרה שחשובה לכולנו. אל תשבו בחיבוק ידים ושהאחר ילחם בשביל כולם. כזו כמות של אנשים, זה היסטרי אפילו. קדימה, יום רביעי, 7 בבוקר בנקודות מפגש.
 

jalaad

New member
מרוב אנשים מוכרים גם 24 שעות מלאות ללא...

...רכיבה לא היו מספיקות כדי לראות אחד את השני. כל הדרך, בכל עצירה פגשתי עוד מישהו. בואנה, פגשתי שם מישהו שמכרתי לו ג'וימקס ב-2007 כשהייתי במטרו, הוא היה שם עם אותו הג'וימקס!!! שנה הבאה...
 

kangal

New member
או במנגל הבא, אל תשכח ../images/Emo8.gif

אחרי המילואים
, מנגל אצל קנגל. צפה לצילצול...
 

tmaxxx11

New member
כמות הטימקסים שהיתה פשוט מדהים.

אף 1GPמה קורה למותג ג'ילרה?מועדון דחוףף לטי המנצח.
 

מיצו

New member
אכן נוכחות יפה של טימקסים. מקווה שהם יגיעו גם

ביום רביעי ב- 7 בבוקר לאירוע. אתה מגיע?
 

shayvilk

New member
אני הרחתי כמה וכמה פוקים...

מיצו... אמרתי לך בלי חמין
 
למעלה