חזרה ממצדה ... מי כבר הגיע??

shayoo70

New member
כמו שאמרו בעיה חשמלית../images/Emo3.gif

אבל סתם בשביל הידע הכללי בגפז ובאיאה אין אותו מנוע בדיוק יש בינהם שוני קטן אני לא מודע בדיוק למה ההבדל אבל יש כזה.
 

shayvilk

New member
בדקתי את זה יופי...

הרגליות מגיעות לפני... גם כשהרגליות כבר מקופלות, עדיין המגן מנוע לא נוגע. היו כלים שהורכב להם המגן מנוע בצורה לא נכונה, שם אכן יש בעיה. העז העז... העבירה לי אחלה שנה וחצי ראשונות כאופנוען
 

dptnl

New member
לא רוצה לעשות מלחמת 500 אבל.. ../images/Emo6.gif

היתה לי עיזה פעם,היום יש לי GPZ. GPZ רוצחת!!111!11!!1. וברצינות, לא זה ולא זה אופנועי ספורט, אבל הGPZ מרגיש לי יותר אופנוע מהGעז. מנוע מודרני יותר (באופן יחסי, כן? אבל לא צריך להוסיף שמן במצב תקין כמו במנוע דו"פ
) הסאונד (למרות שיש לי אגזוזים לא מקוריים, סאונד טוב באופן יחסי למנוע 500 טווין), נוחות, וכוח שמגיע מתחת ל6 סל"ד (שבעז מתחת ל6 סל"ד המנוע היה מת) למעשה, אני כמעט ולא עובר את ה6 סל"ד. באופן ישיר זה מגיע לצריכת דלק טובה יותר,וביחד לאי שריפת השמן, למנוע אמין יותר. (שימו לב כמה Gעזים ישנים עוברים אוברולים לעומת מנועי 500 של קאוו') אה כן, גם זנב שלא שוקע.. חסרונות? הרבה. מטרו. מטרו. מטרו. אה כן, מערכת קירור מים שמעלה את הסבירות לתקלות,אמינות מעט נחותה מהסוזוקי, אטמי ראש מתאבדים, ומטרו. כבר אמרתי מטרו? מטרו,
 

dptnl

New member
כמה טעויות ../images/Emo93.gif ../images/Emo163.gif ../images/Emo178.gif

"באופן יחסי, כן? לא צריך להוסיף שמן במצב תקין כמו במנוע דו"פ" "וביחד עם אי צריכת שמן" מצטער, לא ישנתי הרבה בלילה.
 
על GPZ עוד לא רכבתי

על איאה כן. יותר אהבתי את העז. אגב שלי לא אוכלת שמן (היא רק מסמנת טריטוריה). רוכב רוב הזמן על 4.5 - 5.5 סל"ד. יכול להיות שהעז שהיתה לך היתה צריכה אובראול? אה ובקשר ל:"(שימו לב כמה Gעזים ישנים עוברים אוברולים לעומת מנועי 500 של קאוו')", שים לב כמה Gעזים יש באופן כללי לעומת ה500 של קווא'. כנראה בגלל המחיר
יאללה, פתחנו במלחמה
נ.ב. לדוקאטי יש איזה דגם של 500 סמ"ק??
 

dptnl

New member
יאללה מלחמה ../images/Emo3.gif

עניין של טעם, בסך הכל, כל הכלים האלו טובים,זולים לאחזקה (אם הם לא במצב נבלה ומתקנים\מטפלים בהם לבד) ואמינים, לכאן או לכאן. דווקא את הER והKLE פסלתי, כמשומשים, בשל העובדה שהם מקוררי מים ללא מד טמפרטורה. מפחיד לרכב על אופנוע זקן כזה מבלי לדעת שום דבר מראש, עד שהוא מגיע למצב רתיחה מתקדם. האופנוע שהיה ברשותי היה אחרי אוברול, מנוע עליון לפחות, עם קופרסיה טובה. לא היו נזילות שמן, שום דבר מעבר להזעה קלה אם בכלל, אם אני זוכר נכון. אני פשוט יודע מבירורים שעשיתי אז, שGS, גם במצב תקין, צורך שמן. והנה תמונה של הGZ שהיה לי בזמנו, בדרך לאילת. (כמה חלקים נשארו בבית
)
 

ofir_y

New member
אומנם רכבתי רק פעם אחת על GS,

אבל באמת שאין כמו ה-ER. חוץ מזה שאני די מתקשה למצוא לו חלפים בחו"ל יחסית לדגמים אחרים.
 

Tao9

New member
מלחמה הא?

הGPZ הזה לקח אותי לכל מקום בארץ! חוץ מפעם אחת שפוצצתי לו את הסעפת מרוב גז הוא שירת אותי שנתיים נאמנות! שנת 95... על GS יצא לי לעשות סיבוב קצר, ועל ER קצת יותר ארוך. את הER ממש לא אהבתי, והGS דווקא היה נחמד. אין כמו GPZ ! ! !
(צולם במעלה עקרבים)
 

ofir_y

New member
רוצה מלחמה, תקבל מלחמה..

בכביש הערבה, שתה ליטר לכל 25 ק"מ.
 
למעלה