עדכון נוסף ממטה המאבק

C O L T

New member
אז תעשה קעקוע של השרשור על הגב

מי אמר שזה לא חשוב? אבל לתקוע את הפורום כולו עם שרשור ענק בראשו ליותר מדי זמן, זה לא נכון, זה מציק ומיותר, במיוחד שאין החלטה ומידע מדוייק על קיום ההפגנה. באופן כללי אני נגד נעיצות, אם יש משהו חשוב יש דרכים אחרות להחזיק אותו בעמוד הראשי. ואם זה לא מעניין ויעוף אחורה - זה גם אומר משהו.
 

מוטי TDM

New member
יום רביעי בבוקר ת"א , יוצא לי ממש מתאים , רק

להוסיף לעניין הסטודנט רצוי שיהיה מישהו ששולט בעניין בנוסף לרהיטות בדיבור
 

Pumi

New member
הסבר לעניין הסטודנט/קטנוע

הסיבה היא פשוטה. הביטוח יפגע באופן המקסימאלי בחבר'ה צעירים, בייחוד סטודנטים, אשר אחרי או לפני השירות שלהם, שרק עכשיו עשו רישיון לקטנוע, חוסכים כסף ורוכבים על קטנוע בגלל היותו זול, חוסך פקקים, תשלומי חניה / דוחות, ומשמש אותם לניוד יום יומי. אנחנו רוצים בחור / בחורה כזה אשר יכול להסביר במסיבת העיתונאים בכמה תפגע העליה המשמעותית בביטוח בו, ביכולתו ללמוד וכדומה. כאשר מישהו עם אופנוע שעולה 30-40 אלף שקל ומעלה, עולה ומסביר כמה יפגע בו הביטוח, זה לא יהיה מתאים. צריך למצוא את האדם המתאים.
 

Pumi

New member
../images/Emo41.gifהודעת מטה המאבק - אישור השתתפות ברביעי

רוכבים יקרים הודעה זו באה בעקבות מספר שינויים שקרו בימים האחרונים, ולאור שאלות רבות שהעלו הרוכבים. ראשית, החלטנו ממספר טעמים לדחות את מסיבת העיתונאים ,ביום אחד ליום רביעי הקרוב, בשעות הבוקר בבית סוקולוב ת"א. במסיבת העיתונאים יכריז מטה המאבק באופן רשמי ,על פתיחת המאבק לסיכול רוע גזירת תעריפי ביטוח החובה לרכב דו גלגלי והעברתם מן העולם. מדובר רק בצעד הראשון במאבק ארוך ומתמשך . שלא יהיה פשוט וידרוש את מעורבות והשתתפות של כל אחד ואחד מקהילת הרוכבים. ההפגנה הגדולה עליה כולנו מדברים, לא תתקיים ברביעי הקרוב .אלא במועד אחר שיפורסם במהלך השבוע וזאת ע"מ שלכל אחד מכם ,יהיה מספיק זמן להתכונן ולהשפיע. חשוב לנו להדגיש ,בעקבות תגובות שקיבלנו מרוכבים ,על ההודעה שפורסמה בסוף השבוע - אין אנו רוצים להגיע לעימות עם משרד האוצר, או עם המפקח על הביטוח. בהמשך להצהרה זאת , במקביל להכנות לקראת מאבק ממושך, אנו מקיימים דיאלוג עם משרד האוצר והמפקח על הביטוח וזאת על מנת לנסות ולהגיע לפתרון מוסכם על כל הצדדים. לשם כך כבר בימים הקרובים ,יקיים צוות הרשויות של מועדון האופנועים הישראלי- בשם הרוכבים .פגישה נוספת עם המפקח על הביטוח ,על מנת לשטוח את טענותינו ואולי לקבל אוזן קשבת. אך בינתיים,עלינו להיערך גם לאפשרות השנייה. לשם כך אנו צריכים להציג בפני כולם ,תמצית מכוחנו .כלומר,מה יכול לקרות במידה ורוע הגזירות לא ישונה. לשם כך אנו נזדקק למספר עשרות רוכבים אותם נתדרך מראש על כוונתנו. אנא מכם, מלבד רעיונות לביצוע במהלך המאבק אותם נשמח לקבל. כל רוכב/ת שיוכלו להשתתף ,בפעילות בוקר יום רביעי בו תתקיים מסיבת העיתונאים ,שישלח בבקשה מייל עם מס טלפון סלולארי. על מנת שנחזור אליו ונתאם מולו את השעה המדויקת והמיקום בו נפגש . את הפרטים נא לשלוח לכתובת המייל [email protected] בתודה, אליקו אלג'ם –יו"ר מועדון האופנועים הישראלי/ראש מטה המאבק
 

פרסאוס

New member
../images/Emo26.gifצריכה לבוא הודעה מסודרת!../images/Emo36.gif

שרשור של 122 הודעות, זה כנראה היום, זה לא היום, זה יהיה מחר, לשריין או לא... אני אגיע, רק צריכה לבוא הודעה מסודרת! זה נושא חשוב? בהחלט! אני מאמין שאם היו נותנים לאנשים שבוע, הם היו מצליחים לארגן תעבודה. אבל אי אפשר ככה מיום ליום.
 
למעלה