עדכון נוסף ממטה המאבק

רמי בר1

New member
אני כרגע בשלילה,ומסיים אותה

ב15-09 .מה-16 לחודש אני מגיע לכל פעילות.
 
מקווה שמטה המאבק יודיע כמה שיותר מוקדם עבור..

הרוכבים החיפאיים בעלי הקטנועים על מנת שלא יהיה פספוס בטיימינג. אתם יודעים לא סתם 'מלאכי הגיהנום' היו נוסעים בחבורות ע נ ק !!! (זה כנראה עושה משהו?)
 

Pumi

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifעדכון נוסף ממטה המאבק../images/Emo124.gif

מסיבת העיתונאים נדחתה ליום רביעי בשעות הבוקר.
מתוכננת הפגנה רכובה בהגעה לפגישה. אופן הרכיבה, נקודת היציאה והכל, תשלח.
בקשה אנחנו זקוקים לסטודנט / סטודנטית אשר רוכבים על קטנוע אשר חושב שהוא יוכל להתבטא באופן רהוט במהלך מסיבת עיתונאים (או חושבת). וכמובן שיהיה פנוי ביום רביעי למסיבת העיתונאים. מי שמעוניין וחושב שהוא מתאים, מוזמן לידע את את מנהלי הפורום ולשלוח אלינו פרטים מלאים (חשוב). (הודעה דומה תעלה בפורום קטנועים).
מחר (יום שני) במהלך היום תעלה הודעה נוספת עם פרטים על מסיבת העיתונאים, הרכיבה והמשך פעילות. תודה על ההבנה ותשומת הלב.
 

Pumi

New member
../images/Emo41.gifובנימה נוספת

ההודעה על הדחיה נעשה מכמה סיבות. אחת מהן היא שאנחנו רוצים בין היתר שהיא תתן המקסימום אפקטיביות, או לפחות להגיע אליה. ולכן אנחנו רוצים עוד יום לתכנונים. בנוסף אנחנו רוצים לתכנן את אופן הרכיבה באופן כזה שגם הוא יתן אפקט חזק יותר לעוברים ושבים. כמובן שמה לעשות, כל מי שעוסק במאבק בביטוח, יש לו גם עבודה משלו. והכל נעשה בהתנדבות. ולכן לא ניתן תמיד לעשות את הדברים בבוקר מוקדם או באמצע היום, ולתכנן עם כל כך הרבה אנשים פגישות, כאשר אנשים, בדיוק כמוכם, גם צריכים לעבוד. ולכן כמובן, מבקשים שוב, סבלנות והבנה.
 

aron12

New member
הניסוח של ההודעה שלך לא ברור

אפשר לחזור ? תודה.
 

מיצו

New member
../images/Emo41.gifעידכון לגבי יום שלישי../images/Emo41.gif

העדכון נכון לרגע זה הוא שכל הפעילות הציבורית שדורשת את הנוכחות שלנו, כרוכבים, ויצירת מאסה של טורים על גבי טורים של רוכבי דו"ג נדחית ביממה אחת ליום רביעי. הודעה מסודרת על כך תצא, כך אני מקווה, בצורה מאורגנת בכל הפורומים ואמצעי התקשורת עליהם יש לנו שליטה, במהלך היממה הקרובה. אנא, כל מי שתכנן להגיע ליום שלישי - דחו את הגעתכם ביממה אחת, והמתינו בסבלנות להודעה מסודרת שתצא פה. שוב מזכיר - זה הקרב שלנו, אנחנו חייבים את זה לעצמנו!!! אם לא עכשיו ואם לא אנחנו, אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו!
 

iec

New member
../images/Emo45.gifפנוי גם ברביעי בבוקר-מקווה שלא אהיה לבד

 

Nihil F2

New member
בבקשה תנו שעה בהקדם.

על מנת שנוכל לגייס רוכבים מזדמנים.
 

rusti james

New member
עדכון מ'פול-גז', האם סופי?

ההודעה הבאה התפרסמה עכשיו בפולגז.. מה לגבי שעות מדוייקות? - אני פנוי ביום ד' בבוקר אך רק עד 10:30.. (דווקא את יום ג' פיניתי מבעוד מועד...וכך הוא נשאר לצערי..) אבל אם אוכל לתרום עד השעה הזו - מה טוב..
 

MICHEL SI

New member
מנהלים כמה זמן ההודעה תשאר למעלה שבוע../images/Emo46.gif

הבנו את הקטע
 
למעלה