עדכון נוסף ממטה המאבק

assaf87

New member
../images/Emo45.gif כל עוד מדובר על הבוקר אני מגיע בלי נדר!

 

avi elbaz

New member
מגיע מאופקים-מספיק חשוב כדי לעשות את המאמץ../images/Emo70.gif

 

aaronc76

New member
עדיפות לקטנועים?

אז למה אתה לא מפרסם בפורום 788?
 

מיצו

New member
עלה גם שם, וגם בשאר הפורומים/קומונות

בכל אופן, ההודעה היא ציטוט מדוייק של דוברי המאבק. מבחינתנו, אין הבדל וכמובן כ-ו-ל-ם צריכים להיות שם, לא משנה על מה הם רוכבים כל עוד זה על שני גלגלים (רוכבי MP3 וג'ילרה ופואוקו נחשבים, לצורך העניין, ולא, הם לא מקבלים פטור! LOL)
 

NEO83

New member
../images/Emo45.gif

מעתיק מקטנועים: אהיה שםרק שאני מגיע מהצפון וצריך הסבר הכוונה לאן להגיע. הצעה: הצעה שכתבו פה מקודם כמה פעמים, תארגנו פלייר שקשור למאבק, אין לי בעיה להדפיס אותו על חשבוני ולחלק אותו בין רוכבים שאני מכיר ורוכבים שאני פוגש בדרך ברמזורים... זה חשוב להעלות את המודעות!!! אז אנא ממכם תתארגנו על העניין.
 

motorcycle boy

New member
נא לארגן פעילויות בהם יוכלו להשתתף גם אנשים

עובדים שלא גרים במרכז-כלומר בשישי או שבת.
 

מיצו

New member
פעילות בשעות הפנאי טובה לקומזיצים

לצערי, ועם כל הרצון הטוב, הפעילות שלנו במהלך המאבק הזה מוכתבת על-פי צרכי יחסי ציבור. מתי הכי טוב לעשות רעש (למשל כי בדיוק באותו יום יש ישיבת פתיחה של מליאת הכנסת) או איפה הכי טוב להיות ומתי (למשל כי בדיוק לשם מגיעים השרים האלה או האחרים). אני יודע שיש לכל אחד פה אילוצים, אבל במלחמה יש צורך לעשות פעולות שהן לעיתים לא מתאימות במאה אחוז לכל המשתתפים, ופה, כל אחד צריך לבדוק האם זה חשוב לו כאדם בודד, ויותר מזה - האם זה חשוב לו כחלק מציבור. מה שאני אומר הוא שזה הזמן לקום ולעשות, ולא רק לכתוב בפורום, וזה הזמן שבו כל אחד פה צריך לעשות את ההקרבה הקטנה הזו ולהגיע שעתיים מאוחר יותר לעבודה או לבקש שאותו יום מישהו אחר ייקח את הילדים לגן. אין מה לעשות, אם זה היה תכנית כבקשתך אני הייתי מבקש דברים אחרים.
 

motorcycle boy

New member
שיהיה לכם בהצלחה אם כך, אותי לצערי זה משאיר

מחוץ לתמונה בסיבוב הנוכחי. רק בנוגע לאחוזים שציינת-ממליץ לך לבדוק כמה זה רחוק מהמאה. הייתי אגב בפעם הקודמת כי יכלתי, וזה גם לא היה פשוט, מול הכנסת כשסטאס יצא יחד עם עוד כמה עשרות רוכבים. באופן אישי-פתיחת ישיבת מליאה MY ASS (לא חלילה על המאמץ המקודש), לתלות שוב עיני עגל בחברי כנסת זוטרים שתמיד אפשר למצוא שיפזרו הבטחות לא יוביל אותנו לכלום. מה רע בכינוס ענק (כולל אופנועי שטח רחמנא ליצלן) בכיכר רבין במוצ"ש בזמן פריים טיים כשאפשר לתת עם כפית לפה לתקשורת שנחה בשבת אייטם שישודר במהדורות החדשות? בכל זאת אתייצב ביום פקודה, כשאוכל, אבל לבוא לא מהמרכז ביום עבודה יעלה בהרבה יותר משעתיים.
 

מיצו

New member
נחתך לי באמצע...

כל אחד לפי יכולתו. תחשוב שזה מספיק חשוב? אולי תעשה את המאמץ. ככל שיהיו יותר כאלה, כך יהיו יותר נוכחים. ככל שיהיו יותר כאלה שיגידו "אההמממ.. חבל שזה לא ביום שישי כי בדיוק היום יש לי יבלת חודרנית" אז יהיו פחות אנשים. אבל כן, אני מודע לזה שיש גם כאלה, וכן, אני מודע לזה שיש גם כאלה שכן היו באים אבל באמת יש להם משהו בדיוק באותו בוקר שמונע מהם מלבוא. גם אני, רק במקרה, נמצא בחו"ל ומגיע רק למחרת.
 

מוטי TDM

New member
מיצו , יותר פשוט , מפגש פורום תפוז ב8.9.2009

לא יהיה בשר כי זה בבוקר , קפה ומאפה אפשר לקנות בסביבה ככה פותרים 3 בעיות , הראשונה אירגנת קנס , השנייה לא יהיו תלונות לא קיבלתי שיפוד , השלישית אירגנת מיפגן על הדרך
 

מיצו

New member
אין קשר, זה "מלחמה" והשני זה "פנאי".

ואחד לא מבטל את השני. אל תדאג, קציצות חריפות נוטפות שומן כבש אתה תאכל, גם אם אני אצטרך לדחוף לך אותן בכוח לגרון. המפגש/אירוע של פורום 8 מתוכנן לקראת סוף נובמבר תחילת דצמבר, אבל יש עוד זמן עד אז.
 

מוטי TDM

New member
אז אני מצפה שאנשים יבואו בכמויות כמו שהם

הגיעו למפגש האחרון
 

אהוד א1

New member
ציפיות זה בכלי מיטה.

קל להביא רוכבים למנגל המוני בשישי בצהרים. יותר קשה לארוע יחסית "אפור" בבוקר של יום חול. עדיין,חייבים להיות אופטימיים.
 
למעלה