עדכון נוסף ממטה המאבק

מיצו

New member
../images/Emo124.gifיריית הפתיחה במאבק בביטוח../images/Emo124.gif

רוכבים יקרים, בשעה טובה אנו מכריזים על פתיחת המאבק לסיכול רוע גזירת תעריפי הביטוח והעברתם מן העולם. אנחנו יודעים, אין הרבה זמן. התעריפים הדרקוניים אמורים להיכנס לתוקף בראשון בנובמבר. ועם זאת, הצלחנו לגבש קואליציה של רוכבים, יבואנים, בעלי עסקים, משפטנים, לוביסטים, דוברים ועוד המון אנשים טובים שמסרבים לקבל את העובדה שסטודנטית שרוכבת על קטנוע משומש תשלם תעריף גבוה יותר מזה של נהג סמיטריילר. מה עושים? הירייה הרשמית למאבק תשתחרר ביום שלישי הקרוב, בתאריך ה- 8 לספטמבר, במסיבת עיתונאים שתיערך בבית סוקולוב. המטרה היא, שבבוקר מסיבת העיתונאים נצליח לארגן טור רוכבים (עם עדיפות לקטנועים) שייסע בטור אחד בנתיבים הפקוקים, כאילו היו מכוניות. יש עוד המון רעיונות, אבל הכי חשוב לארגן את כולם למקדח אחד, שיפרוץ את הראש האטום של ידין ענתבי, המממונה על הביטוח ושוק ההון, שהחליט לסלק אותנו מהכביש. זו רק הודעת פתיחה, ויהיו עוד רבות. בינתיים, ומכיוון שכל החוכמה לא מצויה אצלנו, כל אחד ואחת מכם מוזמנים להעלות רעיונות לקידום המאבק, ולמיקוד תשומת הלב הציבורית במאבק. את הרעיונות נא לשלוח לכתובת המייל [email protected]. אפשר גם כמובן להעלות לפה, ואני/אנחנו נרכז ונעביר הלאה. ולמי שתוהה – הפסד במאבק הזה הוא לא אופציה. נקודה. ההודעה פורסמה ע"י דוברי המאבק: נסים דואק ינון הראל
 

h a j b i

New member
../images/Emo41.gif עדכון ממטה המאבק במלחמה בביטוח ../images/Emo41.gif

חברים - להלן עדכון. לאור תהיות ומחשבות במהלך סוף השבוע, הפעילות של יום שלישי תיבחן שוב על ידי מטה המאבק. אנא המשיכו לעקוב, והודעה מסודרת תצא כבר מחר, יום ראשון (אי"ה). בכל מקרה - לא נראה שה"מפגן" ביום שלישי הוא "הפגנת ההפגנות" לה כולנו מצפים - זו תהיה בהמשך - אנא שימרו כח. כאמור - הודעות מסודרות על ידי מטה המאבק - בקרוב.
 

מיצו

New member
כתוספת אישית שלי

אני לצערי לא נמצא בארץ ולא אוכל להגיע למסיבת העיתונאים ולרכיבה שתתקיים באותו בוקר. אבל חשוב לתת את הגב של כולנו לאירוע הזה, וזה אומר, מבחינתי, שכל רוכב, כל רוכבת, כל קטנוען, כל סטודנט, כל אדם, גם אם הוא צריך להיות בעבודה באותו בוקר, כולנו חייבים לתת את הגב למהלך הזה. אין תירוצים, אין פטורים, אין שחרור מסיבות הומניטריות. אם אתם מסוגלים לעמוד על שתי רגליים ומסוגלים לרכוב על כלי דו-גלגלי, אתם צריכים להיות שם, בבוקרו של ה- 8 לספטמבר, למסיבת העיתונאים שתתרחש בבית סוקולוב בת"א. כשיהיו לי פרטים נוספים לגבי השעה המדוייקת, מיקום המפגש, ציר הרכיבה ועוד - אפרסם/נפרסם אותם פה. אנחנו חייבים לנצח.
 

fz1

New member
המשכנעים של דודו טופז

נישארו ללא עבודה, אפשר לשלוח אותם לידין ענתבי?
 
אולי גם תיצרו איזה פלייר רשמי

שנוכל להדפיס ולהפיץ באיזור. תעלו קובץ, אני בטוח שיהיו עוד חברה שישמחו להדפיס כמה ולהפיץ.
 

מיצו

New member
פרטים מלאים, בהמשך. בנתיים לשריין את הבוקר

של ה- 8 לספטמבר, לפחות לשעה-שעתיים. משהו שכל אחד פה יכול לעמוד בו.
 

Tao9

New member
יש אפשרות פשוט להגיע לשם מוקדם בבוקר

ולתפוס חניות של מכוניות? פשוט יש לי בעייה של קירור באופנוע (היעדר וונטות) ולכן אין באפשרותי לרכב ב"פקק". אני מתנדב להגיע למקום שייקבע מראש בכל שעה! ולתפוס מקום חנייה של אוטו. עוד יש לי אפילו את הדגל "בגלל הביטוח היום אני אוטו - די לרכב על הרוכבים". רק תגידו איפה ומתי, ואני אהיה שם!!! גם אם אני צריך לחתום יום חופש. (התאריכים היחידים שאני לא יכול זה בין ה-24 ל-27 לחודש) מצידי אני מקים שם אוהל אם יש לי פרטנרים. "הביטוח לוקח לי את שכר הדירה! ! ! "
 

Tao9

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif נסיון שני ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

אני מרגיש לא קיים
מה בקשר לשאלה שלי בהודעה למעלה... יש רצון לעזור, תשתמשו בו. אני בטוח שאני לא היחיד עם הבעיה הזו.
 
../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif לטאו, אין שום מניעה לעשות את ז

זה גם בלי בקשה מהמארגנים. אפשר פשוט להתארגן בעצמנו ולעשות את זה. כל מי שבעד, שירים
.
 

Tao9

New member
טוב לבד זה חסר כל תכלית

מישהו מצטרף? יאלה לפחות 3 -4 אופנועים שנתפוס כמה חניות ולא אחת... שירגישו.
 

Choia

New member
../images/Emo45.gif אני מצטרף לקטע עם החניה!

פלוס מה הסיכוי שיש לך עוד דגל כזה?
 

Tao9

New member
יש סיכוי טוב! היו לי שניים פעם

צריך לבדוק אם הם עוד קיימים. אחד יש לי 100%. מקסימום נחנה אחד ליד השני. מה שכן, אנחנו צריכים עוד
!!! יאלה חברה קדימה במרץ!
 
למעלה