מדריך ל"בניית" מצבר !

bikbak

New member
אתה נהיה יותר אדום מאדום - טאגליינס! + שאלה

הבנתי שיש מצברי פריקה עמוקה ויש כאלה שלו (לא ממש מבין) הבנתי שמצברי פריקה עמוקה טובים לאופניים חשמליים ומסוגלים להגיע למתח נמוך פעם אחר פעם בלי בעיה. מצברים רגילים (לא פריקה עמוקה) מיועדים לתת זרם חזק (התנעה) אבל לא חזקים בהגעה למתח נמוך פעם אחר פעם. מה ההאופי של התאים האלה? האם הם מתאימים בשימוש לפריקה עמוקה, כלומר מתאימים גם לאופניים חשמליים או שהם מתאימים יותר לזרם התנעה חזק? תודה ותמשיך לעניין אותנו..
 

NeeD 4 SpeeD

New member
כן , הם מתאימים מאוד!

עובדה שמשתמשים בסוללות האלה במקדחות /פטישונים /קאנגו חשמליים . לפי הנתונים , אפשר לפרוק ולטעון את הסוללה עד הסוף 1000 פעמים עד שיש ירידה משמעותית בקיבול שלה! כמובן שבאופנוע לא תפרוק את המצבר ל0 וטטען אותו מחדש כל פעם , כך שאורך החיים של הסוללה אמור להיות יותר גבוה . כמה גבוהה? עם הזמן נראה . החברה הזאת (A123systems) אוטוטו מתחילה למכור גם מצברים שמיועדים לרכבים , אבל לצערי כרגע לא ניתן להשיג אותם . גם ה"קילה סייקל" , אותו אופנוע דראג משוגע , משתמש בתאים כאלה בדיוק! ראה קישור ל"קילה סייקל"
 

bikbak

New member
שאלה נוספת.. (היום המגירה שלי מלאה בשאלות)

קיימות סוללות פחות חדשניות, אך מוכחות יותר ואולי זולות יותר שאפשר להשתמש בתרגיל הזה?
 

doomaster

New member
סוד קטן...הסללות הנ"ל נבדקות במעבדה בארץ...

יש לי מידע שלא אוכל לפרסם כרגע... אך יש כבר ניסוי מעבדתי שמתרחש כבר כמה זמן על הסוללות הנ"ל במעבדה מתמחה בתחום כאן בארץ. עדיין אין מסקנות חד משמעיות...
 

Dresdner

New member
לא נראה לי

שחברות שכבר משתמשות בתאים האלו מחכות לשמוע מה יש למעבדה בישראל להגיד בנושא. מבין לקוחות A123 יש את GM שהתקינה אותם בVOLT ויש את DEWALT שמשתמשת בתאי A123 במגוון כלים שהם מיצרים והרשימה רק גודלת השאלה היחידה היא הזמן, כמה זמן הם מחזיקות בתנאים שונים ובכלים שונים ואת זה נדע בשנים הקרובות.
 

doomaster

New member
אז שיראה לך...למה המעבדה בודקת לפי בקשה..של.

חברה גדולה מחו"ל.... והסוללות לא נבדקות למוצרי כלי עבודה...צר לי לא אוכל לפרט יותר מזה... ;-/ למרות שהלשון מעקצצת... :)
 

Dresdner

New member
אם זה נורא "מעקצץ" לך תיבת המסרים שלי פנויה:)

הכוונה הייתה שלמוצר כבר יש קבלות והוא נבדק כבר על ידי כמה חברות גדולות וידועות, כמובן שהוא לא מתאים לכל האפליקציות שבעולם אבל לתחום הרכב ועוד כמה תחומים זה כבר נמצא מתאים.
 

NeeD 4 SpeeD

New member
וואו , הן נבדקות בארץ , נו ו...?

הסוללות קיימות בשוק כבר יותר משנתיים . אין כבר מה לבדוק , זה לא משהו מהחלל החיצון. מסקנות בקשר למה לא הבנתי? כמו שכבר dresdner רשם , מיליון ואחת חברות כבר משתמשת בסוללות האלה , גם בגדלים אחרים ולא ב 2300 מיליאמפר .
 

jony stekino

New member
לפי החישוב שלי אמור להשאר לך 4 סוללות

אתה מעוניין למכור את ה 4 הנותרים ואגב כל הכבוד לך
עבודה מדהימה
 

jony stekino

New member
../images/Emo13.gif טוב אם מישהו רוצה למכור לי 4 סוללות

שיפנה אלי במסרים
 

bikbak

New member
מה אומרים הפרמטרים האלה?

מצבר מקורי 10A/H מצבר חדש A/H 4.6 1 האם המצבר החדש באופניים חשמליות יגמר מהר יותר? 2 האם הזרם מספיק לסטרטר? 3 ידוע לי שהמצבר משמש מייצב למתח האופנוע, האם יצוב המתח יפגע ואז חלילה ספייקים (פיקים של מתח) יעיפו את המחשב? השאלות מסקרנות אמיתית...
 
למעלה