כל עוד מתח הטעינה באופנוע שלך לא עובר
את ה 15V , אז אין שום בעיה. זרם הטעינה ה"מהירה" המומלץ פר תא הוא 10A .בחיבור מקבילי ,כמו שבניתי - 20A . עד עכשיו , זרם הטעינה לא עבר אצלי אמפרים בודדים .לא חושב שאפשר בכלל להגיע לזרם טעינה כזה עם מתח טעינה של 15V .אולי אם איכשהו תפרוק את התאים עד הסוף בכוונה , לא ניסיתי .הסטרטר יפסיק לעבוד הרבה לפני שהתאים יתפרקו עד לרמה כזאת... מתח טעינה DC מומלץ פר תא הוא 3.6V . במקרה של טעינת פולסים ,ה"pulse charge cut-off" המומלץ הוא 3.8V . אם אתה רוצה לשמור את מתח הטעינה פר תא על 3.6V , תוכל לחבר דיודה של 20A בתור לסוללה . אבל לדעתי מיותר ביותר. בכל מקרה , התאים לא רגישים להתעללות , כמו שהיצרן אומר "excellent abuse tolerance" .אפשר לקצר / לטעון במתח מוגזם ללא דרמות . התאים לא מתפוצצים בדומה לסוללות ליטיום פולימר.לכן גם לא דרושה בקרה מיוחדת.כמובן שהתעללות כזאת פוגעת בקיבול התאים. עד עכשיו , הסוללה אצלי עובדת מצויין (כרגע מחוברת לגראנד דינק , הסטרטר מסתובב יותר מהר מהמצבר המקורי) .גם התאים שומרים על איזון , למרות שאין לי כרגע שום מעגל איזון (בתהליכי בנייה "לכל מקרה")