המלצה לסוכנות השכרת אופנועים בארה"ב

המלצה לסוכנות השכרת אופנועים בארה"ב

חודש שעבר טילתי באיזור VERGINIA , NORTH CAROLAINA , GEORGIA , השכרתי אופנוע(FJR1300) בRICMOND VA ל 6 ימים והייתי מאד מרוצה מהשירות של הסוכנות והאופנוע. הבטחתי לבעל סוכנות ההשכרה לפרסם את שמו בפורומים בארץ , הבחור היה כל כך נחמד , האופנועים היו במצב מצויין והמחירים היו נוחים מאד אז למה שלא תהנו גם אתם. חוץ מזה הוא הודיע לי שהוא ישמח ללקוחות מישראל
. אז הנה הפרטים של הסוכנות. מדובר בסוכנות EAGLE RIDER בריצמונד וירציניה לינק לאתר http://www.eagleridercva.com/ כתובת ולטלפונים : EagleRider of Central Virginia is located inside Velocity Motorcycles: 1202 North Boulevard Richmond, Va 23230 Open Monday through Friday 9AM to 6PM, Saturday 9AM to 4PM, and Sunday 12 Noon to 4PM. Phone: (804)353-3456 Toll Free: 1-866-892-6990 Fax: (804)358-6543 EMAIL : [email protected] יתרון נוסף הוא המיקום , במרחק רכיבה של כ100 מייל מתחיל כביש מדהים בשם BLUE RIDGE PKWY , אורך הכביש כ700 ק"מ של נופים מדהימים וסיבובים , בסופו של הכביש מגיעים לעיירה\שמורה אינדיאנית בשם צורוקי ,בהמשך יש את איזור DEALS GAP והכביש הידוע בארה"ב TAIL OF THE DRAGON (המרחק כ30 דקות מצורוקי) . בקיצור למי שמתכנן טיול בארה"ב בין 5-8 ימים זה האיזור האולטימטיבי
 

מיצו

New member
../images/Emo45.gif תודה על הטיפים

(הועבר לטאגליינז למען הדורות הבאים)
 

medwow

New member
באותו עניין, אני בקליפורניה בשבועיים הקרובים

וסופ"ש הקרוב פנוי. מישהו מכיר סוכנות להשכרת אופנועים באיזור סן פרנסיסקו? תודה טל
 
יש את סוכנות eaglerider בסאן פרנסיסקו

יש להם מבחר יפה של אופנועים לא רק הארלי. קישור : http://sanfrancisco.eaglerider.com/Rentals.aspx והנה עוד מ בGOOGLE http://www.dubbelju.com/ http://www.thethunderroad.com/index.html מנסיון שלח EMAIL ותתעניין אם יש PROMOTION CODE לתאריכים שאתה מעוניין , הם תמיד עושים הנחה כדי למשוך אותך(אני קיבלתי 25% הנהחה ). תהנה.
 

MexMex

New member
סוכנות "לגונה סקה"

משכירה כל מיני אופנועי ספורט מוזרים בנפח 800 סמ"ק, אבל רק לסוף שבוע בודד (הנוכחי כמובן) ורק בהרשמה מראש. היה ימהה נחמד צבוע כחול לבן, אבל מישהו לקח אותו מהר מהר, איזה ולנטינו או משהו הם אמרו לי. את הדוקאטי תפס איזה ילד אוסטרלי בשם קייסי. יא אכבס, לא יכלת להקדים את הנסיעה בכמה ימים???
 

wavelet

New member
../images/Emo18.gif

לכל מי ששוקל שכירת אופנוע (ולפי נסיוני עד היום, זה נכון ברוב המקומות), מחיר השכירות כולל ביטוח חובה (נזקי גוף), אך איננו כולל נזק לאופנוע עצמו במקרה תאונה/גניבה (מה שקרוי בארץ ביטוח מקיף) -- השוכר אחראי לכל נזק, לפעמים עד למלוא ערך האופנוע, לפעמים עד לתקרה שיכולה להיות כמה אלפי יורו. אפשר לצמצם בד"כ את החבות במקרה כזה לסכום קטן יותר ע"י ביטוח אופציונלי נוסף, אבל זה ממש לא זול -- ויכול להגדיל את העלות ב20-25%. בהחלט שווה לשקול ביטוח כזה -- בהשכרה אחת, בגרמניה, שבה לא עשינו ביטוח כזה, האופנוע נפל על צידו בחניה, וכשהחזרנו אותו התעקשו לחייב אותנו במלוא העלות של כל חלק שאפילו רק נשרט (ובדקתי, ואכן זה היה לפי החוזה. הסתבר שהם אפילו לא חייבים לתת לנו את החלקים השרוטים או השבורים).
 

Dresdner

New member
כמעט בכל ההשכרות בגרמניה

יש את אותו ביטוח והוא כולל הכל רק שההשתתפות העצמית עומדת על 1000 יורו. כנראה נפלת דווקא על מישהו שאוהב לעשות קופה על תיירים
 

Dresdner

New member
או ששילמת פחות מ1000 יורו

אבל עדיין זה לא אומר שאין ביטוח וזה לא אומר שהמשכיר יכול לחייב אותך במחיר האופנוע כדבריך. 1000 יורו השתתפות עצמית זה הסטנרט בגרמניה, אני מניח שחלק מהסוכנויות מוכן להוריד את הסכום הזה ביותר כסף
 

wavelet

New member
האזהרה היתה כללית

מתוך ההנחה שקוראי פורום רבים לא קוראים את האותיות הקטנות ועלולים לחשוב שהמצב הוא כמו בשכירת מכונית. כפי שכתבתי, יש מקרים (לאו דווקא בגרמניה, אבל בכמעט כל סוכנות השכרה בארה"ב) שזה אכן מלוא שווי האופנוע. לגבי המקרה הספציפי בגרמניה, מדובר בסוכנות הונדה הגדולה ביותר בפרנקפורט, שהיתה גם אחד המקומות היחידים באזור שמשכיר אופנועים באמת (ולא רק מתווך ביניים לסוכנויות אופנועים). ההשתתפות היתה 2000 יורו (מדובר לגבי CBF600 ו-VFR800 ; לאופנועים קטנים זה היה אא"ט 1500). ואכן, ניתן היה, כפי שכתבתי, לרכוש ביטוח לבטל את זה, רק שהייתי בטוח שלא כדאי להוסיף את הביטוח, כי הנזק יהיה או קטן למדי מנפילה מעמידה, או טוטל-לוס מתאונה, לא משהו באמצע.
 
אני רכשתי ביטוח בעלות של 25$ ליום

הביטוח צמצם את האחריות שלי ל1000$ (בגנבה ובכל נזק כלשהוא).
 

wavelet

New member
בדיוק...

כשההשכרה הבסיסית לאופנועים בנפח בינוני לטווח זמן ארוך (כמה שבועות) עומדת על $100~ ליום -- כלומר מגדילה את העלות ברבע. בזמנו, כשתכננתי טיול אופנועים שכורים של 6 שבועות, בעקבות המחירים הגבוהים, החלטנו לשנות כיוון וטיילנו באוסטרליה במקום ארה"ב. המחירים היו נמוכים בכ30%, וגם המחיה יותר זולה משמעותית. למי שיש זמן לקנות ולמכור לפני ואחרי הטיול, זו האופציה המועדפת מכולם.
 

RaananC

New member
ובאותו עניין, למי שרוצה לטייל בארה"ב

ממליץ על מישיגן, בעיקר הצד המערבי לאורך אגם מישיגן צפונה. כבישים מפותלים מדהימים עם נופים יפים ועיירות ציוריות והמון אגמים בגודל הכינרת עם בתים יפהפיים על המים (אשתי כבר רוצה לקנות אחד).
 
בעזרת השם שנה הבאה , נראה לי שבמקום לקנות

אופנוע נוציא את הכסף על טיולי אופנועים
. מה המרחק משיקאגו ?
 

RaananC

New member
משיקגו לשמורת הדיונות של מישיגן זה בערך 300

מייל שם גם תמצא את אחד הכבישים היפים באיזור MI22. חודש יולי זה הזמן המומלץ לטיול, לא חם מדי לא קר מדי הרבה אגמים כדי להתרחץ ומעט ימי גשם.
 
למעלה