טיפים לרכיבה נכונה - המאגר

bulb

New member
בטרם הרכיבה

להתרוקן בשירותים. להשתין ואם אפשר אז דפוק חרבון טוב. זכור: בעת תאונה יש סיכוי לאבד שליטה על הסוגרים. רוכב יקר, הקל על עבודת מד"א. תודה על ההתחשבות. ההודעה מנוסחת בלשון נקבים, אך פונה גם למיגזר של הנקבות.
 

מיצו

New member
אכן חשוב, ואפשר להוסיף

תמיד השתמש בתחתונים נקיות, התגלח (גם בחורות, בעצם בעיקר בחורות), ושים אפטר שייב. זה שהראש מונח בתוך קסדה במרחק 10 מטר מהגוף לא אומר שהפראמדיק או איש הצלה צריך לסבול.
 

Bulll

New member
../images/Emo45.gif או לחילופין - "השתמש תמיד בתחתונים

נקיות - לך תדע אולי זו תהיה חובשת..."
 

jony stekino

New member
עקיפה מימין

כולם יודעים שזה אסור וכולם עוקפים מימין הכי חשוב לא לעקוף מימין בסיבוב כי הנהג כלל לא רואה אותך
 

kangal

New member
עשה לעצמך מנהג

תקרא את הקומיקס המגניב Lucky 13. אחלה טיפים, משעשע וחביב. יוזמה נהדרת של משרד התחבורה הבריטי (כן, שם אוהבים רוכבי דו"ג)
 

מיצו

New member
כבוד לזולת בכביש היא לא מילה גסה

אתה לא חייב להיות תמיד ראשון.
לפעמים, חוסר תגובה מוציא אותך חזק יותר מאשר אם כן תגיב לכל פרובוקציה.
הולכי רגל נמצאים בתחתית שרשרת המזון. מעליהם אופניים. מעליהם אנחנו. תתנהג כמו אנטילופה, ולא כמו אריה.
לא ראו אותך? לפעמים זה לא בהכרח בגלל שיש שם פוסטמה עם פלאפון או ערס עם XL. לפעמים אי אפשר לראות אותך. תחשוב על זה. נהג טוב מסתכל במראה פעם ב- 10-15-20 שניות. נהג גרוע בכלל לא מסתכל. אם אתה מגיח במהירות 150 מתוך תנועה שמהירותה 100, אתה גומא 200 מטר בכל 5 שניות. זה אומר שאתה מצמצם אל הרכב שלפניך בקצב של כ- 70-80 מטר לכל 5 שניות. זה אומר שעד שהנהג הטוב מסתכל שוב במראה, הוא פתאום רואה אותך מתלבש לו מאחורה בטמבון והוא בכלל לא ראה אותך.
אין מה לחנך נהגים או רוכבים אחרים. תתנהג כמו אנטילופה ותקווה שדארווין יעשה את שלו. תכל'ס, יש הרבה יותר אנטילופות מאשר אריות.
תגיד תודה למי שנותן לך להשתלב. חזק התנהגות חיובית, תן לבנאדם להבין שהוא עשה משהו טוב. תודה לו, נפנוף, הבהוב, הנהון בראש, אולי אפילו מילה טובה.
אל תפחיד נהגים או רוכבים אחרים בעקיפות במרחק מילימטר מהאוזן. בפעם הבאה הם יגיבו קשה יותר, וחבל.
שמור על השם של כולנו, כל התנהגות חוליגניסטית ובהמית זוכה להד שלילי, ובמקום להביא לצד שלנו עוד נהג, הבאת למתנגדים שלנו עוד נהג ואת כל המשפחה שלו. יש עוד, תעלו.
 

bulb

New member
מה קורה פה? עצות לחיים קצרים?

בכביש היה טורף - תמיד בראש שרשרת המזון. זכור: זה ג'ונג'ל בחוץ ואין אחמים. מישהו חתך אותך? מחובתך לחנך אותו. הכביש לא של אבא שלו, לא של אמו הנפקנית ולא של אחותו הצולעת (שם רשום). רוכב בא מולך? נופף לו לשלום. רוכב נוסע מלפניך? תן בגז כאשר אתה עוקף אותו. הפחדת נהג? טוב מאוד - שבפעם הבאה לא יחלום על הכביש. אל תדאג למוניטין שלך או ל"אחווה" אוניברסלית ערטילאית - שמור על עצמך ושהאחרים ידאגו לעצמם. בינתיים זה עובד מצוין |טפו טפו טפו|
 

lazybones

New member
מיצו אני איתך

נורה אני בכלל לא מסכים איתך. אני מכיר את הגישה. רואה אותה על הכביש ואני בתור נהג רכב ורוכב אופנוע מצדד במיצו. אם יש נהגים שאני הכי שונא על הכביש זה רוכבי הספורט השחצנים. כן, אלה שעוקפים אותי שני מילימטר מהאוזן ב200 קמ"ש בשביל הצחוקים ומבהילים אותי. אני אשכרה מאחל להם שיחליפו להם חיתולים בבית לוינשטיין. זה ממש מצחיק יהיה לראות אותם קטנים ופאטתיים שאמא שלהם בוכה במסדרון. כן, עבדתי איזה תקופה בתור כח עזר בבית לוינשטיין וראיתי את האופנוענים האלה. גברים גדולים עם חיתולים. אתה לא מבין שלציבור נמאס? אף אחד לא יעצור לידם כשהם ישכבו בכביש. כי הם עומדים על המעבר חצייה ועוד כל מיני דברים. בשום אופנוע אתה לא תהיה אריה. רק אנטילופה.
 

מיצו

New member
ואגב, לא אמרתי שצריך להיות חלבי בכביש

פה כתבתי שצריך להיות התקפי. המשל על האנטילופה היה בגלל שאנחנו נטרפים בכביש, ולרוב לא טורפים. כל רכב יכול להרוג אותנו (ולפעמים אנחנו את עצמנו בלי עזרה של אף אחד), אבל לרוב אנחנו לא פוגעים באחרים. לכן (ובהמשך למשל על המתאגרף) אנחנו חייבים, כמו אנטילופות, להיות מודעים בכל שניה למה שקורה סביבנו, ולא רק להגיב למצבים אלא ליזום אותם בצורה חכמה. מצד שני אני אישית (אולי בגלל שאני כבר לא ילד) לא מאמין בחינוך הנהגים. אני מעדיף להשקיע שניה וחצי בלסמן תודה לנהג שכן נתן לי להשתחל, מאשר את אותו זמן בלקלל את זה שלא נתן לי.
 

lazybones

New member
לפני כמה ימים

הרכבתי את אחותי ברוטשילד, שדרות, והיה צפוף, לא הצלחתי לעבור. נהג מונית זז איזה מטר בשביל לתת לי לעבור. הייתי כ"כ בשוק שהודיתי לו איזה שעה.
 
למעלה