הידראולי בסוזוקי, מכאני בהונדה. שניהם עובדים מצויין, לא הרגשתי הבדלים מהותיים אם כי הסוזוקי נוקש משמעותית בהחלפת הילוכים, במיוחד מראשון לשני, משהו די לא-אופייני לאופנועים יפניים.
בתור אחד שנכח באותו יום רכיבה, העברתם בהצלחה את אותה תחושה שהייתה בזמן הרכיבה לפי מה ששמעתי אפילו יותר מיזה, הצלחתם לסקרן אותי מחדש ואני בטוח שעוד רבים אחרים בקשר לכלים המדוברים. חוץ מזה, אם כבר בליקוק עסקינן. אני אנצל את ההזדמנות הזאת לאמר, שכיף לדעת שהפורום מנוהל ע"י אנשים מקצוענים, ואיכותיים (לפי הכרות קצרה מאוד באופן אישי, ועל גבי הפורום עצמו) למרות שאיני מרבה לכתוב, אני מעודכן רוב הזמן במתרחש פה ולומד ממש הרבה. מחכה לטיול הבא!