מי יפגע מהורדת תעריפי ביטוח החובה לאופנועים ?

Red Ross

New member
אשמח או לא אשמח - זה לא העיניין !

אני רוצה שתהיה שקיפות, שיהיה ניתן לנתח את כל הנתונים לטוב ולרע לשים אותם על השולחן ולא לתמון את הראש שלנו בחול! אני לא מדבר רק על אופנועי "ספורט", "ברזלים" או "הכשל ההנדסי" אלה על כלל הרכבים שנמצאים על הכביש.
 

TShavit

New member
קודם כל, אתה יכול להרגיע קצת

עם סימני הקריאה. לא צריך כל כך הרבה דרמה. שנית, זה יפה שאתה רוצה. באיזה צורה בדיוק אתה רוצה לקבל את הנתונים, בקובץ אקסל? ניתוח אקטוארי של תביעות הוא לא ענין פשוט, קל או זול. הסיכוי שמישהו יטרח לספק לך את הנתונים בפורמט שתוכל לעשות איתו משהו לפי רצונך הוא פחות מקלוש. אל תהיה תמים. אני מציע לך להתחיל ממה שכן זמין: נתוני תאונות דרכים בחתך לפי סמ"ק, מתוך פרסומים גלויים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. רוב הפרסומים קיימים ברשת. לך, נתח את המספרים, וחזור אלינו עם תובנות. אחרי זה אני לא בטוח שכל כך תרצה לקבל פילוח מפורט יותר. אני רק חוזר ואומר: בשביל מה לך? אתה בטוח שאתה רוצה להוליך את האופנוענות הישראלית במדרון התלול שנקרא דיפרנציאציה? טל
 

yarivos

New member
../images/Emo105.gif

מקפיץ
 

gilbola

New member
מבטיח לא להרוג את עצמי בשנתיים הקרובות!

הכל למען מחירים טובים יותר בביטוח.
 

7 0 7

New member
../images/Emo163.gif

בשנת 1904 נוסד הפורום. איפה היית אז שאינך מכיר דמויות מפתח
 

eDuc

New member
הורדת תעריפי הביטוח או כותרות פופוליסטית

חברים, הדיפרנצציה תיכנס בכולנו. למשל: רוכבי קטנועים ואופנועים שאינם סופרספורט ישלמו כמו שצריך = נאמר 50% יותר אופנועי סופר ספורט = הו הו... ישלמו הרבה הרבה יותר. כולם הביתה. אופנועי ב.מ.וו. עם נהגים מבוגרים שלא עושים תאונות = ישלמו יותר. מה חשבתם.
 
למעלה