בואו נפסיק את הרכיבה ה"ספורטיבית" בכביש הצבו

TShavit

New member
וגם אין להם בעיה כאשר התנועה הנגדית

זה אחד מהחבר'ה שלהם-עצמם. ובמקרה הזה גם אחד עם היסטוריה של חיתוך לנתיב הפנימי, ראה כמה תמונות קודם.
 

מיצו

New member
שוב נכנסה הגננת לפעולה, ולכן מחקתי

הודעה אחת ספציפית שהתייחסה ליפתח, אני מתנצל על ההודעות ששורשרו לה שנמחקו גם הן, אין ביכולתי למחוק סלקטיבית. אני מבקש שוב - דיון על רכיבה ספורטיבית על כביש ציבורי - בסדר גמור. דיון על איך יפתח ז"ל רכב או לא רכב - לא, במיוחד לאור העובדה שאף אחד מאיתנו לא היה שם לראות את זה. תודה.
 

yarivos

New member
לא הבנתי את הנקודה שלך

כל מה שאני רואה זה חבורה נטולת ניסיון וידע (רוב רובה) ומצלמה. על היחס בין שניהם אין מה להרחיב כרגע. קיימות עוד עשרות קבוצות כאלו בכל הארץ, עם ובלי מצלמות. לא חושב שהמקרה של יפתח היה חוסר מזל, אני גם לא מעוניין ממש להיכנס לזה, רק אני חושב שיהיה במקום לעשות הפרדה בין יפתח לבין שאר הרוכבים שבתמונות מסיבות רבות.
 

Lone Rider

New member
חברים, תראו,

עד כה נמנעתי מהלגיב ולכתוב בנושא התאונה האחרונה ובעניין רכיבה ספורטיבית בכביש הציבורי וזאת מאחר וידעתי שכל תגובה שלי בעניין תשלב התייחסות ספציפית גם להרוג האחרון שמצא את מותו במהלך רכיבה שכזו. ברור ומובן לכולנו שדיון על מעשיו של אדם שכרגע נקבר הוא דיון טעון ורגיש, במיוחד כשמשתתפים בדיון חבריו הקרובים וכשיתכן שמשפחתו תקרא את התגובות. מצד שני הדיונים הללו נוטים להישכח בעיתות 'רגיעה' ועולים רק אחרי מוות או פציעה של רוכב ולטעמי אלו דיונים חשובים ואין במה טובה יותר לנהל אותם מאשר בפורום ציבורי. ספציפית לעניין התמונות שהועלו בשרשור הזה, מדובר בתמונות שנלקחו מתוך אלבום ציבורי שהועלה לרשת, אם מישהו לא מעוניין בפירסום תמונותיו אל לא להעלותם לרשת האינטרנט, כך שטכנית אין כל מניעה להעלות לכאן תמונות מאלבומים כאלה ואחרים. מאחר ומדובר בנושא רגיש וטעון אני בכל זאת מבקש לתת לרוחות להירגע מעט ואני מבטיח להזכיר את הנושא בעוד שבוע שבועיים, בתקווה שלא יתעורר מעצמו ע"י התרסקות של עוד רוכב, על מנת שנוכל לדון שם בעניין הקוים האדומים שרצוי להציב לעצמנו כרוכבים ספורטיביים על הכביש הציבורי. מי שרגיש מידי ומתכנן להיפגע שלא ימשיך לקרוא, זה השלב שבו אני מתייחס לנושא רכביה ספורטיבית בכביש הציבורי וספציפית ליפתח ז"ל. עם כל הצער שבדבר, להגיד שהתאונה האחרונה היתה חוסר מזל זה חארטה וזה ניסיון נואש לעבוד על עצמך בעיניים, מי שרוכב על הקשקש, מי ששותל ברך מעבר לקו הלבן במסלול הנגדי, מי שמפגין בריונות בכביש (ההיכרות שלי עם יפתח התחילה והסתיימה לפני כשנה כשכמעט הצליח להוריד אותי איתו מהכביש) וכו' אז כן חברים - הכתובת היתה על הקיר. רק מה, חבורות כמו זו שבתמונות לא חסר וישנם רוכבים רבים עם או בלי חבורות, אם או בלי מצלמות, שרוכבים על הקצה בכביש הציבורי ולפעמים שוכחים שעל מנת לשרוד שם צריך לקחת מקדמי ביטחון אחרים, שלא כמו על מסלול ייעודי עם אספלט נקי ועשרות מטרים של דשא מכל צד. לכן אני מאמין שנכון יהיה לפתוח דיון כזה אחת לכמה זמן בלי קשר למתרסקים מזדמנים, אף על פי שאני מסכים עם האמירה של פנגס שכל אחד אחראי לעצמו ורשאי לעשות את שיקולי ניהול הסיכונים שלו עדיין יש כאלה שאולי לא חשבו עד הסוף, שלא הבינו את כלל הסכנות ושאולי יחדדו להם את קריאת הכביש הספציפי או אפילו את יכולת הרכיבה כי רוכב ותיק ומנוסה יותר יעלה את משנתו כמו שכתב נימיץ מוקדם יותר בשרשור. מספיק שרוכב אחד יחשוב שוב רגע לפני ש... ודיון כזה השיג את מטרתו.
 

menyroth1

New member
הייתי נותן לך שבועיים ברצון

אלא שבמהלך השבועיים לצערי יהיו עוד שירשורי נרות (לא איחול , לא משאלת לב , לא נבואה , ואם צריך אז אמרתי גם חמסה חמסה חמסה ) ושוב חוזר חלילה . שוב אי אפשר לדבר על זה , שוב אי אפשר שלא להתייחס ל ... ובקיצור קצת בעייתי מה שאתה מבקש . (ושוב חוזר על עוד חמסה חמסה חמסה ונוקש על העץ ויורק 3 פעמים )
 
זה לא יפתח זה אני!!!

כן כאן אתה מראה תמונה שלי מנסה פעם ראשונה בחיים ללמוד מה זה השכבה וכן אתה צודק במאה אחוז שאני עושה טעות נוראה בלי להתחשב בנסיבות שעלולות להרוג אותי אבל יפתח ז"ל היה בתוך הקווים אולי תעלה תמונה שלו ????? בכל מקרה אני כבר לא רוכב מאותם סיבות אני רוכב במקומות יותר בטוחים לא בארצנו ה"בטוחה".
 
כך שאין בעיה עם תנועה נגדית

יש בעיה עם תנועה נגדית רק אם אתה בנתיב של התנועה הנגדית. אבל! אם אתה מפחד בכלל מתנועה נגדית ואתה חושב שהיא מזיקה לך או לשאר הרוכבים אז אני שמח לבשר לך שאתה יכול לרדת משני גלגלים .....................................
 

TShavit

New member
../images/Emo6.gif

קבל בחינם פתגם: "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טיפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק". לגבי המשפט השני שלך... אין טעם לבזבז מלים. את המשפט הראשון אני מציע שתנסה לספר ליפתח ז"ל. טל
 

מוטי TDM

New member
לא הבנתי מה מצחיק אותך ?? התגובה שלך ממש

מגעילה , במיוחד הפתגם הזה , מה אתה מתנשא כל כך ?? הבחור היה בתחילת דרכו , הבין שעשה טעויות שיכלו לעלות לו בחייו אבל השתפר ברכיבה , והלך צעד יותר רחוק שבסופו של דבר מכר את הכלי ועבר לקטנוע כדי להוריד מעצמו את רמת הסיכון שבה היה נתון , וכיום שמתאפשר לו הוא רוכב במסלול בחו"ל , אז להבא את הפתגמים "החכמים" שלך תשמור לעצמך כי מקריאה של הדברים שאתה רושם אתה לא נשמע לי כאדם הכי חכם בעולם ומאדם בגילך הייתי מצפה לסגנון כתיבה קצת אחר , יותר מכובד , ואם יש לך כוונות טובות כדי להזהיר צעירים מרכיבה פרועה , תעשה את זה בדרך שתגרום לנו לכבד אותך ולא לסלוד ממך.
 

TShavit

New member
מציע לך, מר TDM,

לקרוא שוב את התגובה שלו לה הגבתי, ולבדוק מה הוא רשם שם. לא מוצא חן בעיניך הסגנון שלי? אתה מוזמן בעדינות לקפוץ... מעל ההודעות שלי ולדלג לבאות. לא צריך את הכבוד שלך, תודה רבה. טל
 

iec

New member
חדש לך שהחוטם שלו בתחת של אלוהים? ../images/Emo98.gif

80% מהגברברים פה מקבלים זיקפה מזה שהוא מגיב אליהם...מה אתה רוצה...?
גילו נאות: אני לא גברבר (אני גבר)
 

Shredingerscat

New member
אתה גבר ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

Shredingerscat

New member
לא התכוונת ל

"אם אתה לא מפחד בכלל מתנועה נגדית ואתה חושב שהיא לא מזיקה לך או לשאר הרוכבים אז אני שמח לבשר לך שגדאי לך לרדת משני גלגלים................"?
 
למעלה