בואו נפסיק את הרכיבה ה"ספורטיבית" בכביש הצבו

iec

New member
הוא מדבר משם(בעזרת הלפטופ)למרות שהוא אזוק../images/Emo3.gif

 

menyroth1

New member
כבר יצא לי לפגוש כמה קמיקזות בחיי

הם מובאים לבדיקה שטחית , משוחחים עם עובדת סוציאלית ו..... הביתה . רק אם יש צורך בהסתכלות אז הם נשארים כמה ימים . זה אומר שמצאו סימנים למחלה ולא בטוחים ובודקים עדיין (ואגב זה בד"כ בצו שופט ולא בצו פסיכיאטר )
 

nimiz

New member
../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif יא הולוהים איזה תמונה מבהילה.

מי הרוכבים הללו ו WTF הם עושים כ"כ קרוב לנתיב הנגדי? חבר'ה כאלה גורמים לי לעצור בצד ולרצות הביתה...
 

nimiz

New member
וזה מה זה????

פניה שמאלה, ה"צופים" יושבים על הברזלים מימין.
 

SBTGN1

New member
את הרוכב הספציפי אני לא מזהה

יפתח ז"ל נהג לצלם על הדרך עוד רוכבים מה גם שבתמונה הזו אפשר לראות שמדובר בטכניקה לקוייה של לקיחת קו ולא של ניסיון השחזה מטורף אני מבקש שתפסיק להעלות תמונות מהאתר שלו.
 

מיצו

New member
../images/Emo45.gif מבקש לכבד את האיש. לא לשכוח שהוא לא

יכול להגיע לפה כדי להגיב. מה דעתכם לא לקשור את הדיון לאיש הספציפי הזה?
 

ixmix

New member
לא מדובר על הרוכב הספציפי.

יפתח הלך לבלי שוב, וזה עצוב ונורא. ועדיין, למה לא להציל רוכבים אחרים שהוא צילם? למה בעצם שלא נלמד מהתמונות שהוא צילם - אם רואים מישהו מתנהג באופן מסכן חיים, אז למה לא ללמוד מזה. הרי לא מדובר על הרוכב הספציפי הזה, שמתנהג באופן שמסכן חיים (ויש שם עוד המון תמונות כאלה), מדובר על הנושא העקרוני. לפעמים אפשר למנוע את המוות, והחיים לא רעים. אז למה לא?
 

yarivos

New member
למה לא ?

כי אם אתה חושב שהערות כאלה ו\או שרשור כזה ימנעו פציעה או את המוות הבא, הווה אומר אתה אהבל.
 

ixmix

New member
או שאני אהבל או שלא.

אם אני אהבל, לא נורא. אף אחד לא ניזוק מזה. זה רק יצטרף לשורה ארוכה של תכונות שליליות שלי. אני גם מכריס, מקריח ולא יפה במיוחד, וגם מכל אלה איש אינו ניזוק. לעומת זאת, אם אני לא אהבל מוחלט, ואם אפילו רוכב אחד יחשוב פעם אחת שוב לפני שהוא עושה שטות, או ייזכר בתמונה של הרוכבים על קו ההפרדה, או יבצע נסיעה מנהלתית בכביש לפני שהוא מגרזן, או אחרי עשרות שרשורים כאלה יילך ללמוד רכיבה נכונה בקורס - אז מישהו מרוויח וזה משתלם.
 

Elmer fudd28

New member
אתה אהבל../images/Emo70.gif

ואם כבר... מה שאתם עושים זה רצח אופי בזוי ומגעיל
יפתח נהרג בגלל חוסר מזל מחריד, ולא בגלל שום סיבה אחרת. אם לא הנסיבות המזעזעות האלה אתמול, זה היה מסתיים בהחלקה, קצת פיירינג שבור, ובעיקר פנים עצובות של יפתח. מה שלא ראיתי מעולם. מי אתם שתעלו תמונות שלו ושל החברים שלו, ותסבירו לכולם איך עושים ואיך לא עושים
אתם לא מתביישים
הקבר של יפתח עוד פתוח, ואתם רומסים את כבודו. רוצים לנהל דיון על רכיבה ספורטיבית
להסביר איך כן ואיך לא, להראות לכולם שאתם מתחסדים ומתוקים
על הכיפאק, אבל בשום פנים ואופן לא על חשבון יפתח
אין לכם מושג מי הוא היה, איך הוא רכב, ואיך עבד שיקול הדעת שלו, מכן שגם אין לכם שום זכות להסיק מסקנות, ובטח שלא להעלות תמונות פרטיות שלו לפורום כזה, ולעשות מהן קציצות. אני מניח שבמקום להתנצל, ולהפסיק את השרשור המכוער הזה, אתם תסבירו לי שאני טועה, שאני סתם כועס, שזה כדי למנוע את התאונה הבאה, וכדי להביא שלום עולמי, אז אני אפילו לא אמשיך להגיב. אני חושב שמה שאתם עושים זה גועל נפש לשמו, זה בזוי ומכוער, ורצוי מאוד שתפסיקו עם זה. מעבר לכך שאותי אישית זה מרגיז ומכעיס, זה פוגע בכבודו של יפתח, ומבזה אותו. אני מבקש שתפסיקו.
 

RaananC

New member
אתה הוא האהבל

ואף אחד לא עושה כאן שום רצח אופי. חברך נהרג לא מחוסר מזל אלא מרכיבה על המגבלות ללא מרווח בטחון בה כל טעות רוכב הכי קטנה היא גורלית. תפסיקו לזרוק את האחריות על חוסר מזל זה לא ינקה את המצפון, לצערי הרב גם אתה וחבריך שהייתם בסשנים האלו, לקחתם זמנים, התפארתם בצילומים של שיופי רגליות ומי יורד יותר נמוך בפניה ועוד ועוד האחריות נופלת גם עליכם מכיוון שלא ידעתם להגיד די, מכיוון שלא עצרתם זאת בזמן. לא סתם אמרתי אתמול שידעתי מה קרה, מסתבר שצדקתי. קרא את דבריו של נימיץ לגבי כללים לרכיבה ספורטיבית, על פי תגובתו לצילומים לא נראה לי שאפילו אחד מכם מציית לכללים הללו. אבל זאת כנראה הסיבה שהוא עבר את גיל ה-40 בעוד שאתם אפילו לא הגעתם ל-30. מה שמקומם אותי זו ההתחסדות הזו שלך וחבריך אז תפסיקו את ההתחסדות הזו וקחו אחריות, לא רק על מעשיכם אלא גם על חבריכם.
 

yarivos

New member
גם את זה קראת בסייקל וורלד ?

תראה רענן, שלא תטעה, אני מסכים עם חלק מהדברים שכתב זהר וגם רבים אחרים בשרשור הזה במסגרת "התביעה". רק מה, אתם לוקים בחוסר הבנה כללית של התרבות הזו שנקרא לה גירזונים, מכאן אתם גם טועים בדרך הצגת הטענות שלכם ובדרך הכללית שבין השאר פוגעת בכבודו של יפתח ובכבודם של חבריו שעדיין לא מעכלים את המצב. אני מציע לכם לעצור ויפה הודעה אחת קודם.
 

RaananC

New member
לא, מספיק גירדתי רוכבים כאלו לפני 20 שנה

מכבישי סדום ערד כשאז רק הגיעו ה-Rים. אבל עזוב, קטונתי תקרא את דבריו של טל"ש מתחתינו אני חושב שזה מספיק. ותראה את תגובתי לבחור STBGN או משהו כזה עם קישור לתמונה שלו עם ברך כבר בנתיב הנגדי. פוגעת בכבודו של יפתח? ביפתח כבר אף אחד לא יפגע הוא היום חסין מכל פגע.
 

Spondylus

New member
../images/Emo106.gifכבוד.

אז מה אם גירדת רוכבים כאלו (מה זה כאלו, מה זה הדיבור הזה, כאילו הן מרמיטות מרוחות על הכביש)
מה זה מקנה לך בדיוק
כלום. קצת רגישות לא תזיק לאף אחד. מתפתח דיון מעניין עם יכולת להניב פירות - ימים יגידו (לדעתי, לא), אך המינימום המתבקש הוא להענות לחברים ביגונם ולכבד אותם. מה קשה בזה
חג שמח.
 

TShavit

New member
חוסר מזל??

נדמה לי שמעולם לא נתקלתי במקרה מוות שלגביו הכתובת על הקיר היתה כה ברורה כמו במקרה הזה. והאמירה הזו, ידידי, אינה פוגעת בשום צורה בכבודו של המנוח. חוסר מזל? אתה מגדיר את העובדה שהיתה תנועה נגדית בנתיב שמיועד לתנועה נגדית כ"חוסר מזל"? דפדף קצת באלבומי התמונות של יפתח ז"ל בפוטקי ותגלה דפוס התנהגות ברור של החבורה עימה רכב. כל בר דעת רואה שבמקרה שלהם, אסון היה רק ענין של זמן. לא של חוסר מזל. דוגמה א' משמאל. צולם לפני כשנה.
 

TShavit

New member
אותה פניה, אותו יום.

מיקום מעולה של אופנוע הצלם... וכמה מפתיע, יש תנועה נגדית בנתיב הנגדי (שבמקרה הזה הוא אמנם הנתיב הפנימי, אבל...)
 

TShavit

New member
אין לחבר'ה ממש בעיה עם תנועה נגדית

בנתיב החיצוני. נשמע מוכר?
 
למעלה