בואו נפסיק את הרכיבה ה"ספורטיבית" בכביש הצבו

AVNER XR

New member
על השאלה צריכים לענות בעלי אופנועי הספורט

ולשים את הסיכון הפיזי בצד ממש לא,כי זאת למעשה הפואנטה כשיש ברירה בצורת מסלול,וכמה שווה להכנס ולרכב יחיסית בבטחה מאשר לרכב במקומות מועדים לפורענות.
 

yoshi6

New member
שום מסלול לא יעזור לרגיעה בכבישים

למה? כי זה כייף לטייל בכבישים בארץ למרות שהם מזופתים, מאשר לתת סראש במסלול עגול. ככה זה. מה שמסלול כן יעשה זה אולי יתן לחברים על הכבישים קצת יותר ניסיון וקצת יותר כלים להתמודדות בכביש. מי שחושב שיש סיכוי שאנשים ירגעו על הכבישים בעקבות בניית מסלול סופר טוב, טועה. מה שכן יעזור זה בניית תרבות נהיגה,,, בהצלחה עם זה..... דברו איתי אחרי שהסורים ירגעו, החיזבללה יפרקו מנשקם, לא יהיה עוני וניצולי שואה שמחפשים אוכל בפחים.
 

yarivos

New member
תקרא את החתימה של עצמך

יש כאלה שמסלול "עגול" יפתור להם הרבה בעיות בנושא המדובר.
 

yoshi6

New member
אתה באמת מאמין שמי שהרגע סיים סיבוב

על המסלול ה"עגול" יעלה על האופנוע בחזרה לביתו כשהוא נסע על 90 קמ"ש? או לסרוגין אותו חבר שסיים את המסלול ויומיים לאחר מכן צריך להגיע צפונה יסע על 90 קמ"ש??
 

yarivos

New member
בתשובה לשאלה שלך - כן.

עכשיו רק ניכנס לסוגיה הזאת של 90 קמ"ש כי לדעתי מהירות זו לא פונקציה אלא המוד (MODE) שבו אתה רוכב. אז בתשובה לשאלתך, אחרי יום בנחשונים חזרתי הביתה ברכיבה במוד הכי רגוע שהיה לי מזה חודשים ארוכים, המוד הזה השתמר כבר מספר ימים.
 

yoshi6

New member
השאלה כמה אנשים שקולים יש?

כמו שאמרת, "מוד" הרכיבה הוא החשוב, ציון המהירות 90 היה לצורך המחשת המוד, כלומר רגוע. אני עדיין מחזיק בדיעה שמסלול לא יציל את המצב ברמה מהותית, הדאווין קודם בדר"כ לשכל הישר ולצערי יש לא מעט רוכבי דאווין מאשר רוכבי נשמה (דביק?? אני יודע). טול שבת בצפון שונה מנסיעה במסלול לצורך אימור/ פריקת אנרגיות, אדם שיוצא לטיול בדר"כ ייקח סיכונים אם ירצה או לא, רמת הסיכון תלויה בו ( תלוי מספר הילדים לחלק באישה שורש הכלב מינוס חמתו = רמת הסיכון) אל את הסיכון הוא ייקח. בנוסף להכל יותר זול לטייל בכביש מאשר במסלול סגור (וזה שיקול ללא מעט אנשים) אבל אני יכול להבין גם את צורת המחשבה השנייה (ראה חתימה) וככלל אני לא מתעסק עם מנהלי פורום לשעבר
 

h a j b i

New member
אבל גם לנהגי מכונית אין מסלול

או שרכיבה על אופנוע זה ספורט אבל נהיגה ספורטיבית ופעלולים עם מכוניות זה לא? כלומר הטיעון שלך לא ממש תופס.
 

alain b

New member
ההפרדה בין........

משתולל על רכב למשתולל על אופנוע נובעת מי שיקולי אגו של השוטר + חשש מי המשתוללים ברכב?!. (כי בדרום לא כדאי להציק להם. הם מאיימים גם על ה"שוטרים"). ציטוט של חבר כנסת: משם תבוא האינתיפדה הבאה. אני גר ורוכב הרבה באזור ועדיין חיי, זה פשוט מערב הפרוע כאן והשוטרים לא יכולים לראות כלום כי למשתוללים יש תקשורת מאוד טובה והם מאוד מגובשים. "בקרוב אצלנו אולי". עצוב שלא מנסים להבין ולכבד את הרוכבים בארץ. "קשה, קשה, אין שפה, אין הבנה, אין עבודה."
 
נקודה למחשבה על ההפרדה בין המשתוללים

ולא- אני ממש לא מגן על המשטרה שנטפלת לאופנועים (מבחינתי מי שעושה ווילי ומשתולל בכביש אחרי שהוא וידא שהוא לבד שם יבורך- זה נחשב אימון פרט) אבל אנחנו עושים את ההבחנות הסטיגמטיות כל יום גם בלי להבחין- חרדי נעצר בחשד ל.... (אונס, מעשים מגונים, גילוי עריות רק תבחר) אף פעם לא יהיה כתוב חילוני נעצר בחשד ל..... או - עולה מחבר העמים חשוד ש.... (מאפיה, סחר בנשים,שוב- נא לבחור), תלמיד תיכון הואשם ב... בקיצור- רוב האנשים צריכים להכניס פרטים למסגרות כדי להבין תופעות אז אנחנו האופנוענים בהחלט מסגרת יפה צבעונית ותוססת. מקווה שעניתי
 

ami malinoff

New member
זהירות בכבי

בתור אופנען שנוסע שם כמעט כול יום ומכיר את הכביש ואת זוית הסיבובים, ובעקבות שיחה עם מהנדס כבישים בדימוס אני לא עובר שם את ה80 קמ"ש לשעה. הכביש יפה הכביש מזמין אבל עם רוצים לחיות צריכים לינסוע לאט בכביש הזה דרך הגב גם הכבישים שיורדים מדלית אל כרמל מסוכנים לנסיעה מהירה אני רואה אופנועים נוסעים בכבישים האלה במהירויות גבהוות,,הנוף הוא גם יפה ולאט הרבה פעמים זה חיים לי יש במו gs אז אני יודע קצת עמי
 

Shredingerscat

New member
../images/Emo35.gif../images/Emo151.gif../images/Emo35.gif../images/Emo199.gif../images/Emo35.gif../images/Emo163.gif../images/Emo35.gif

 

ixmix

New member
זכותו של אדם לבחור למות.

כל עוד הוא עושה הכל (אבל הכל!) כדי לוודא שהוא לא מסכן אחרים - מצידי שימות. זבש"ו ושל המשפחה שלו. הבעיה שלי היא עם השתוללות חסרת מעצורים בכביש ציבורי, כזאת שמסכנת אחרים. ביום שבת נעקפתי במקום שיש בו קו הפרדה, כשבא מישהו ממול. לא היה חסר הרבה... עם אחד כזה יש לי בעיה רצינית, בוודאי כשאני עם המשפחה וגם זה שברכב ממול. יש לי בעיה עם מי שרוכב ולא בודק מי בא ממול, בשעות שהכביש עמוס. יש לי בעיה עם רכיבה מטורפת בכביש ציבורי ראשי (220 בכביש החוף, גם בשבת בבוקר). הבעיה העיקרית שאני לא יודע מי האופנוען ומה האחריות והחשיבה שהוא מפעיל. בשלב הזה חייבים חוק אחיד, וכאשר החוק נאכף ההתבכיינות על המשטרה לא עוזרת (שהם חדלי אישים בצורה יוצאת דופן, אבל חשוב להבין שאין להם מטרה לצמצם את תאונות הדרכים, אלא לדפוק רפורטים למי שמפר חוק). כמו שמישהו מוכן למות, שיהיה מוכן לשלם קנס אם הוא נתפס.
 

ofir_y

New member
אתה טועה - זאת לא זכותך למות.

1. אסור לאדם ליטול את חייו לפי חוק. 2.המוות שלך יעלה למדינה ולמשלם המיסים הרבה כסף. 3. המוות שלך יעלה\ישמר את מחירי הביטוח. 4. גם כשאתה אופנוע - אתה מסוכן על הכביש. בכל זאת, גוש מתכת ששוקל 200-280 ק"ג (כולל אותך עליו) במהירות 100 קמ"ש, לא לדבר על 150 ו200 ומעלה - קטלני.
 

menyroth1

New member
מצטער להודיע לך שטעית אופיר

השתדלתי מאוד לא להיכנס לשירשור הזה , דעתי ממילא ידועה לכולם כאן וחבל להיכנס לזה שוב . הוויכוחים האלה נמשכים לפחות 32 שנה , לדעתי הם ימשכו עוד הרבה אחרי שאמות (מזיקנה כמובן ) . לגבי החוק . אין במדינת ישראל שום חוק נגד התאבדות . אין ספק שאסור לנסוע מעל 90 קמ"ש (או 100 במהיר , או 110 בכביש 6 ) . יחד עם זאת אין שום חוק נגד התאבדות . (אל תגלה את זה לבני עשרה שכשיבוא שוטר וישתמש בכוח כדי להציל אותם שהוא פועל ללא סמכות, כי הם ינצלו את זה לרעה )
 

ofir_y

New member
אם אתה אומר...

אולי לא בחוק היבש. בתכלס, אתה תיכנס לאשפוז כפוי או משהו בסגנון.
 

menyroth1

New member
גם לא (אלא אם אובחנת כסובל ממחלת נפש )

סתם דיכאון אינו עילה לאישפוז כפוי . רק אם אובחנת כחולה נפש ואינך אחראי למעשיך ויש חשש לגופך או לאחרים אז תאושפז . אם לדוגמא סתם הסתבכת בחובות ואתה בדיכאון מן הסתם תלך הביתה כעבור כ 10 דקות .
 

ofir_y

New member
לא נכון,

לא משנה ממה אובחנת - ברגע שניסית להתאבד (וזה מקרה מובהק, או שיש עדות לכך) - רוב הסיכויים שתאושפז בכפיה (אפילו אם רק לכמה ימים להשגחה).
 
למעלה