בואו נפסיק את הרכיבה ה"ספורטיבית" בכביש הצבו

אילן135

New member
לנימרוד התותך

אין עליך מה אתה עושה פו,אתה מבוזבז . ידוע לנו שאתה רוכב ברמה גבוה מאוד,חשבתה פעם להציע את עצמך לכל מיני ספונסרים בסופר ספורט,gp,סופר בייק. חבל על הזמן שלך. אולי יהיה לנו סוף סוף אלוף עולם לאופנועי כביש מישראל. תחשוב על זה בירצינות. לך על זה נימרוד. בי אחי.
 

nimiz

New member
אחי, כישרון הכתיבה שלך מזכה אותך במשרה

פתוחה ב"מוטו"! מי הרג לך את המורה בכיתה א' ולמה לא ניסית לפחות ללמוד לכתוב לבד? אהבל.
 

Le Duke

New member
לא רוצה לשכנע אותך ואל תשכנע אותי

פעילות מיסיונרית? היזהר שלא תגמור כמו קפטן קוק
 

מוטי TDM

New member
זה שאתם בקטע של רכיבה "ספורטיבית" סבבה

זו באמת בעיה שלכם , רק עצה קטנה: קחו 5 דקות לפני שאתם עולים על הכלי , תעצמו את העיניים ותדמיינו שהיום קורה לכם הגרוע מכל {חס וחלילה} , תמשיכו עם התמונה הזאת שמבשרים למשפחה שלכם על כך {ילדים אישה , הורים , אחים}. אחרי זה תפתחו את העיניים , ושתהיה נסיעה טובה. הכל בחברות , כן ?
 

Le Duke

New member
כדי לא להישאר חייב, קבל עצה:

רגע לפני שאתה נותן ביס באוכל, חשוב על כל מיצי הקיבה החומציים, על הסבל למערכת העיכול, החלחולת... העצה שלך גרועה מאוד מהסיבה הפשוטה - ברכיבה עדיף להתרכז ברכיבה עצמה. לא בדברים אחרים. המשפחה, העבודה, הלימודים - הכל יחכה לאחר כך.
 

מוטי TDM

New member
לפני שאתה קופץ עם התגובות שלך , תקרא מה שכתוב

העצה הייתה לפני הרכיבה , המשמעות של לפני זאת אומרת לפני שעולים על הכלי , השטויות שאתה רושם תשאיר אותם לעצמך ולעניין הכל יחכה לאחר כך , למה בדיוק ? לזה שיודיעו על מותך ???
 

Le Duke

New member
קראתי היטב ועדיין איתן בדעתי - לפני הרכיבה

וברכיבה עצמה יש להתעסק ברכיבה, לא בדברים אחרים. IMHO נ.ב. תודה על האיחולים הלבביים. בקרוב אצלך.
 

alain b

New member
על הכביש, כול רוכב אחראי על.......

סיגנון הרכיבה שלו וכמובן על חייו. ההודעה שלך מכלילה,פוגעת ומטילה אחריות על הרוכבים. (פשוט חגיגה למפקח על הביטוח) הבעיה לדעתי זה כל הנוהגים והפסיכים שמסכנים את האחרים, וזה דורש השקעה אמיתית בתוכנית חינוך והכשרת נהגים. עד אז, רק משטרה אמיצה וחכמה יכולה לתרום למניעת תאונות. לפי הרגישות ,על חיי אדם, של "משרתי הציבור" (תאונות/מחלות/מלחמות)לא נראה שהם רוצים למנוע תאונות כי זה עסק כלכלי לא רע "לכל הקובינטורים למינהם". עד שכל אחד יחליט להתבגר, הכביש ימשיך ליקטול חיים.
 

Super Max

New member
זהר, זובותך מפעילות מסיונרית

זה טוב רק להמונים נבערים באפריקה ובאור יהודה. למרות שהרעיון שאתה מציג הגיוני, שום הטפה/פעילות מסיונרית לא תעזור, עם או בלי מסלול מירוצים בארץ. בדרך כלל, כדי לעבור מהכביש לתחום אחר (סופרמוטו/שטח/אופניים/סריגה), אדם צריך לחוות על בשרו/על בשרם של חבריו את הטראומה של התוצאות של רכיבה ספורטיבית על הכביש הציבורי. מה לעשות, כזה הוא אופי האדם. לי זה קרה ב- 2003, אחרי כמה הלוויות, כמה ביקורים אצל חברים בבתי חולים וכמה כמעטים שלי. שום הטפה שקיבלתי, בבית או במקום אחר, לא הזיזה לי בשיט. רק הטראומות לימדו אותי. מקץ 5 שנים, אגב, אין לי שום כוונות לחזור לרכיבת ספורטיבית סדירה על כבישים ציבוריים. טוב לי מאד במקום שאני נמצא בו. SM
 

iec

New member
חדש!פורום אופנועים המעודד להפסיק להנות../images/Emo26.gif

מאופנועים... זה מה שאני יודע לעשות..זה מה שאני אוהב לעשות...זה מה שאמשיך לעשות..ושום חלופה הומוריסטית כרגע של לעבור לשבילים/סופרמוטו וכל שאר "ניגונים" על "מה יקרה אם.." עזבו אתכם..לאן הפורום מגיע.....
 

Shredingerscat

New member
הסטטיסטיקה לא מסכימה איתך

אבל דרווין יודע לפתור את הדברים האלה מצויין בד"כ, זוהר רק מנסה להפריע לו קצת, מה אכפת לך?
 

34TK

New member
אז בכל מקרה זה עניין אינדיבידואלי של הרוכב.

כי הרי המסלול אמור "להוריד לחץ" מיד ימין,עפ"י זה טוענים ש"בגלל שאין מסלול בארץ" ובלה ובלה,אך מסלול זה עוד כסף מעבר ליום רכיבה במלכישוע למשל. יש ביטוח ,מחיר כניסה,דלק ועוד הפתעות. אל תשכחו שגם במסלול מתרסקים ואפילו די "חזק" . כמה פעמים בחודש רוכב יכנס למסלול? פעם ? פעמיים? כל שאר הזמן רוכבים בכביש ,בפקקים ובווילי.
 

Shredingerscat

New member
מי שחושב שהכביש זה מגרש משחקים

נו, איך מלמדת הגננת "
שותה חלב, חמור אוכל קש" יש כמה רוכבים מאוד בוגרים (לא עניין של גיל) שיודעים לאמוד נכון את הסיכונים, ולא להסתכן מעבר למה שהם מוכנים (שב עם סטפן או ניסים לשיחה פעם, כמה רוכבים הם בראש כזה?) לקחת על עצמם, רוב הרוכבים נכנסים לכל הקטע של אטרף ואדרנלין ושאר קישקושים-ומגיעים למצבים שהם מסוכנים בהרבה ממה שהם תכננו לפני שיצאו לרכיבה. יש לא מעט רוכבים שלא מנסים להרים ווילי כל שני מטר, שלא מתנהגים כמו בבונים ושיודעים איזה סיכון הם לא מוכנים לקחת. לאלה שאין להם שליטה על הקוף שבפנים-עדיף לרדת מהכביש לגמרי, לטובתם, אבל בעיקר לטובת כל שאר העולם.
 

Bardug0

New member
../images/Emo45.gif צודק במאה אחוז

אבל חס וחלילה שאנשים יסכימו איתך. הרי אתה לא תגיד להם מה לעשות חס וחלילה. פגיעה בכבוד זה הרבה יותר חמור ממוות. מאחל לכולכם חיים בריאים וארוכים, רק חבל שאתם מנסים לקצר אותם בכל זאת. זהר, המשך כך!
 

מיצו

New member
../images/Emo41.gif מעניין - "דו"חות לחברי חבורת האופנועים

...המשתוללים" משטרת התנועה רשמה בבוקר שבת דו"חות לחבורה של 15 אופנוענים לאחר שאלה ביצעו עבירות רבות בכבישי הנגב. בין העבירות: נסיעה במהירות מופרזת, הרמת גלגל ועוד. http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3607684,00.html האמת, אני די אמביוולנטי בעניין הזה. מצד אחד כוסאמא של המשטרה מה הם נטפלים אל האופנוענים המסכנים. מצד שני למה צריך לעשות הפרדה בין משתולל על רכב למשתולל על אופנוע? מישהו יכול להגיד לי למה? (תודות ל- B על הלינק)
 

AVNER XR

New member
למה תסתכל בשרשור למעלה מניח שאם היה

מסלול ולעלות עליו היה סכום נורמלי אז "הפעלולים הנ"ל היו מתרחשים שם. מצד שני לך תחזיק במדינה אופנוע ספורט ללא מסלול עם יחסי עלויות מטורפות ועוד תשלם 500 ש"ח כל פעם שיבוא לך להתגרזן ,תשמע בכמה גריז כבר אפשר להשתמש כדי לשמן לרוכבי הספורט את החלחולת.
 

be_roo

New member
מה זה סכום נורמלי?

נשים את הסיכון הפיזי בצד, היות ויש אנשים שמוכנים להסתכן בנסיעות מסוג זה בכביש ציבורי. אז נשאר הסיכון הכלכלי. הסיכוי להתפס ולסיים סופ"ש עם דו"ח הוא לא גבוה. המשטרה אומנם אוהבת לפרסם מקרים כמו בכתבה, אבל רובם המוחלט של נהגים ורוכבים משתוללים לא נתפס. כמה נמוך צריך להיות התשלום ליום מסלול כדי שבעיניהם יהיה שווה לשלם אותו כדי לא להסתכן בדו"ח?
 
למעלה