בואו נפסיק את הרכיבה ה"ספורטיבית" בכביש הצבו

ennicka

New member
מממ....

לא בטוחה האם ההצהרה שלך נכונה סטטיסטית אבל מעשית שיניתי משמעותית את צורת הנהיגה שלי בדיוק מהעניין הזה. ומאידך, גם כאן נכנסת המתמטיקה - ההסתברות שזה יקרה, אם יקרה מה המשמעות והאם אני מוכנה לקחת את הסיכון הזה בשביל התמורה - עצמאות לסוע לאן שאני רוצה מתי שרוצה (שלא לדבר על זה שצריכה את הרכב לעבודה) התשובה של המשוואה אצלי הייתה שאת הסיכון הזה אני מוכנה לקחת... מה שכן, התגובות של גידי פרדר ופנגס פתחו לי חלון לרגע גם להצליח להבין את המתמטיקה מאחורי רכיבת ספורט בכביש אלא גם להסתכל על עצמי ולראות איפה אני מסתכנת/מסכנת ומדחיקה...
 

iec

New member
סטטיסטית עדיף לא להתקרב לכדורגל...

בן דודי שחקן כדורגל ובילה עשרות פעמים בבי"ח עם סדקים שברים ושטפי דם...כרגע ידו מגובסת והוא מקורקע בגלל שבר מאוד מסובך בכתף ובצלע..וכל זה מכדורגל...וממה שאני רואה ומכיר יש מלא כמוהו בליגה שלו.... נכון שזה נשמע מצחיק כאילו הם הולכים מכות--אבל ככה משחקים בארץ שלנו....וזה הספורט בישראל.... מחר אומר לו שיפסיק להנות מהספורט הכ"כ מסוכן שלו כי הוא עלול להיפצע או לפגוע באחר... אז מספיק עם ההתבייכנות של סכנות....אם תחשבו יותר מידיי על מה יקרה אם..לא תחיו....וכשתתבגרו אולי תגיעו לפוליטיקה ותחקקו חוק שיקשור את האנשים שנהנים בחיים מדברים טריוויאלים שעושים בחו"ל.... אוחחחח איזו מדינה של יפי נפש שכואב להם הלב שאחרים נהנים....(לכל דבר יש מחיר...תבינו)
אם תחשבו עוד קצת לעומק תראו שאין דבר כזה להתעסק בסוג של פעילות (אפילו לא ספורטיבית) כלשהי מבלי לקחת סיכון של מוות!!! אין דבר כזה!!! אני פשוט מרחם על אנשים שלא עוסקים במה שהם אוהבים מהסיבה שהם פוחדים...
חג שמח...
 

ennicka

New member
אתה עונה לי או "לכם"???

תקרא שוב את ההודעות שלי ותבדוק האם אני חושבת שכל אחד צריך להפסיק לעשות את מה שהוא אוהב. קרא לי "יפת נפש" אם אתה רוצה, אבל זה לא משנה את העובדה שכל אחד צריך לזכור ולשנן ש"הכביש אינו מסלול". ואם מישהו בוחר בכ"ז לרכב בו כאילו היה, אז לפחות אולי אם יזכור את הפרט הקטן הזה, אולי הוא קצת יותר יקח בחשבון שיש בכביש הזה עוד משתמשים, אולי הוא קצת יותר יתחשב בהם (למשל לא להתאבד עליהם בנסיעה מולם בנתיב שלהם?..), אולי הוא יחשוב קצת יותר לפני שהוא בוחר את איזה כביש להפוך למסלול היום והאם הוא מתאים לזה ואולי רק אולי בזכות זה יהיה לפחות איזה נר אחד פחות להדליק אגב אתה עדיין מוזמן לקרוא לי יפת נפש אבל אני הייתי מגדירה את זה כנאיביות...לפחות מותר לי לקוות, לא?
 

iec

New member
לך ולכם ולכולכם..../images/Emo140.gif ובכל זאת../images/Emo26.gif

אני בטוח שמי שעולה על הכביש ומתאבד..לוקח בחשבון טוב טוב שהוא עלול לסיים את חייו תוך כדי אותה פעולה שגורמת לו כ,כ טוב על הנשמה... גם אני-בכל פעם שמשליך עצמי ממטוס מגובה 4 ק"מ יודע שעכשיו קפצתי אל מותי ואני צריך לעשות מה שלמדתי בקורס על מנת להציל את עצמי--וככה מגדירים את זה בקורס צניחה חופשית... מה שמראה שאנשים לוקחים הכל בחשבון-אל תהיי נאיבית. חג שמח
 

ennicka

New member
../images/Emo13.gif

אני חוששת שמהשרשור הזה אנחנו למדים שלא כולם לוקחים את זה בחשבון... אבל נו טוב..כבר מיצינו את הנושא...מה גם שהזכרת צניחה חופשית..מה שמזכיר לי את הטאנדם שעשיתי לפני שנתיים...אייי איזה דבר!!!! עדיין מסוגלת להזכר בתחושות של שלב הצניחה החופשית |אייקון של אישונים מוגדלים וחיוך שנעצר רק באזניים|...למה בעצם לא עשיתי בסוף קורס
?? חג שמח
 

iec

New member
אף פעם לא מאוחר לקורס...../images/Emo13.gif

כמה שהיה לך מדהים בטנדם..זה סבל לעומת קפיצה לבד...
קדימה להרשם! לקחת סיכונים ולהנות מהחיים
 

iec

New member
לפעמים מתפקשש לי...קורה ../images/Emo67.gif

בנית כבר סוכה? אל תשכח למלא אותה ביין--שיהיה לך תירוץ ביום חמישי יא נקניק איטלקי
 

iec

New member
אין כל קשר בין צניחה צבאית לצניחה חופשית

צניחה צבאית מתבצעת מגובה של 1500 רגל בערך כשהמצנח נפתח אוטומטית עם היציאה מהמטוס. צניחה חופשית...יציאה מ-12000 רגל ואתה קובע מתי לפתוח את המצנח (אלא אם כן התעלפת ואז הוא יפתח בסביבות 750 מטר\רגל..לא זוכר בדיוק כי לא קרה לי) + יכולת ניהוג מתקדמת ביותר. בקיצור...לא לפספס!
 

AVNER XR

New member
נכונה מאד היות וכמה פעמים שמעת ראית שאופנוע

עשה נזק למישהו אחר פרט לעצמו,\לעומת רכב שאיבד שליטה -נהג בשכרות-עבר באור אדום וגרם לפציעה -הריגה של הנוסעים איתו ו\או לפגיעה ברכב אחר. לגבי המתמטיקה זה ידוע מראש כמו שידוע שזוהר זוהר ילבה אש תמיד אחרי שנהרג רוכב ברכיבה ספורטיבית,ולא בפעם הראשונה. לדעתי אין צורך "לרקוד על הדם" היות והמנוח עוד לא נקבר וכבר מתחילים שרשורי זוועה תמונות ותוכחות כיצד הוא רכב ,אני משער שזה שהעלה לא חשב אפילו לרגע שבני המשפחה קרובים ומכרים שיציצו פה יפגעו עד עומקי נשמתם,כשזה בא דווקא מפורום שאמור להרכין ראש באבלם. בכל מקרה שיהיה חג שמח ורכיבה זהירה כי נשבר כבר לראות כאן כל שבוע שרשור נרות חדש.
 

menyroth1

New member
כך זה קורה גם למקצוענים שנמצאים לבד

תאונה של מקצוען שמתחרה בתחרות אמיתית ומתנגש ב170 MPH (לפי הקריינית ) במקום שלא עלול אף אחד לבוא מולו ובתנאים די סטריליים (270 קמ"ש) . וזה לא שאני חולק על יכולותיך , ולא על כושר שיפוטך , ולא על ניסיונך , וגם לא על שלו . זה פשוט קורה . וכשזה קורה עדיף שזה לא יקרה בכביש ציבורי שבו יש חשש שמרפי יעשה עליה בדיוק מתי שאתה עובר שם ועוד מישהו אחר עובר שם בדיוק באותו רגע (ועוד זה היחיד שעבר שם כבר שבוע ועבר בדיוק כשבאת ) .
 

ninja9

New member
חבר - לא מכיר אותך - אבל

כל מילה בסלע.. כבוד!! ככה בדיוק צריך להתנהל - והלוואי כולם היו באותה השיטה. זו הדרך שבה גם אני נוהג. זו אמנם לא הבטחה של 100% שכלום לא יקרה, אבל - גם לחצות כביש זה לא 100% בטוח.
 
למעלה