ייבוא צמיגים - התהליך

TT600S SM

New member
מצטער על התגובה המאוחרת, אבל בעבודה זה בעבודה

ריכוז תשובות ותיקון קטן לגבי מה שרשמתי : 1. ליוסי בוזוקי - מדובר באחד משלושת יצרנים הגדולים שצמיגים שלו נמכרים בארץ (איני מפרט מסיבות השמורות עימי). שווה את כאב הראש ? תלוי בך, כמה כואב לך הכיס כאשר אתה מממן את הצמיגים. לי אישית היה זמן וסבלנות - חסכון של קצת פחות מ-50%. 2. ל-idandi - פה אני מתקן את עצמי - יש מכס בגובה 12% (רשמתי במסמך מס' קנייה) ובנוסף 15.5% מע"מ על כל העסק. אותי חייבו רק באחרון, כפי שאתה ציינת. מה שכן לפי האתר יש את מה שרשמתי קודם (ראה טבלה מצורפת). 3. ל-motorcycle boy - יש לך מסר בנושא. לשאלותך : 1. כן 2. לא יודע. 4. תוספת קטנה - לפי התקנון של משרד התחבורה אסור להכניס לארץ צמיגים שמרגע הייצור שלהם עברו 10 חודשים או יותר. שימו לב לכך כאשר קונים צמיגים, אתם אמורים לקבל מה שנקרא בשר יחסית טרי ולא צמיג בן מאתיים.
 

Dungeon

New member
מה לגבי דיסקים משומשים במצב טוב מאוד?

גם אסור להכניס?
 

Dungeon

New member
שזה אומר שאסור?

איך הם בכלל יודעים אם הדיסקים חדשים או משומשים? מודדים להם את העובי?
 

GiladZX6R

New member
אסור אסור אבל אני כבר קיבלתי כמה פעמים חבילות

עם חלקי בלמים דרך הדואר, לא נעצר במכס אפילו דיסקים רפידות (חדשות) קאליפרים מערכות בלימה שלמות אבל זה היה לפני שהתחיל הדרעק הזה עם משרד התחבורה
 
אתה יכול לעזור לי, ביקשו ממני להביא כמה

צמיגים מפה, מפרו, לישראל כשאני חוזרת בעוד שבועיים. הצמיגים, ככה אמרו לי, עטופים טוב טוב והבטיחו לי שלא יהיו בעיות. למזלי הבחור הנחמד גם הבטיח לתת לי כסף תמורת זה, אמנם לא הרבה, אבל גם 2000 דולר יכולים לעזור. אתם יכולים להגיד לי למה צמיגים כל כך חשובים לו שהוא ישלם לי כסף כדי שאקח אותם איתי?
 

Dungeon

New member
הוא שילם לך 2000 דולר כדי שתביאי צמיגים לארץ?

המחירים בארץ גבוהים אבל לא עד כדי כך. בכל אופן, את לא יודעת מה יכול להיות בתוך העטיפה של הצמיגים אז עדיף שתוותרי אלא אם כן הוא מוכן לתת לך אותם לא עטופים ושאת תעטפי אם בכלל את רואה בזה צורך.
 

SkyEye

New member
../images/Emo6.gifואת השורות עצמן יש לסדר יפה על חתיכת ראי

שבור עם סכין גילוח של פעם... יש למישהו שטר של מאה דולר? הכי פשוט, הכי יעיל
 

iec

New member
../images/Emo67.gif../images/Emo67.gif../images/Emo67.gif2000$...יש לך שם סוליות

לא צמיגים..חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

idandi

New member
שכחתי להוסיף..

תמיד תקרא את השורות הקטנות.. צמיגים בכלליות יש מכס, יש כמה שפטורים, ראה צמיגי אופנועים, צמיגי מטוסים.. וכו' (לא בדקתי את השאר
)
 
למעלה