חוקי האופנוענות - גרסת הבמאי

dblast

New member
זה אומר

שהזין קטן בסופי שבוע וצומח במהלך השבוע..
 

C O L T

New member
בוקר טוב, מה זה חדש לך?

הם גם הורגים אותנו. זה לא מפחית מהאשמה של אלה שרוכבים כמו חזירי כביש. ולא משנה שבקופסת הפח יושבים חזירי פח. לא מתרגש לא מאלה ולא מאלה. העבריינים שלנו משלמים על טעויות בדם, עבריינים שלהם משלמים בדם שלנו. נו, לפעמים, ככה, פעם בשבוע, הולכים כמה שהגנת הפח לא עמדה להם.
 

shayoo70

New member
אני כבר איחלתי לו משהו לאידיוט....

לא חובב קטנועים ואת כל אלה שרוכבים על הדיוק ב100 קמ"ש בין שני רכבים אבל בין זה לבין הטיפש שרוצה ללמד רוכבים לרכב , על ידי כניסה בהם וגירודם בשפכטל מהכביש יש מרחק רב... צריך לעצור את בנאדם הזה לפני שהוא יהרוג מישהו על באמת
 

asparagos

New member
אתה יכול להגיד לי מה היה תוכן ההודעה?

מסקרן אותי כי נסעתי בכביש החוף היום מחיפה לכוון ת"א ועברתי איזה 100 פעם בין מכוניות, כולל שיירה של אספנות. הוא כתב צבע או משהו של הקקנוע?
 

shayoo70

New member
מחקו אבל אני מקווה שיעצרו אותו לפני שירצח

מישהו הפסיכופט, אדם שפותח הודעה בצריך להרוג את כל רוכבי הדו"ג צריך לשלול לו את הרישיון
 

h a j b i

New member
לא חושב

אם היה רוצה לעשות היה עושה. אלה שמתלהמים בפורומים לרוב אלה הפחדנים שלא יעשו כלום בחיים שלהם.
 

gilwalla

New member
גדווווווול ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 
../images/Emo68.gifסעיפים 3, 5, 6 ו-8: גירסת הבלונדינית

3. ידוע לכולם שכל אופנוענית היא לסבית. לפיכך חוק מספר 3 אומר שככל שהאופנוע שבין הרגליים שלך גדול יותר, כך תפצי על המזעריות של אצבעות בת הזוג שלך. למעשה, מרגע הגיעך לנפח של 1000 סמ"ק את כבר לא צריכה סקס בכלל. את גם פטורה מהחובה להיות מצויידת בויברטור. 5. חובה על האופנוענית לשאוף להשיג כל כלי תחבורה הנמצא מצדדיה ומאחוריה, שלא לדבר על לפניה, אלא אם מדובר באופנוען אחר. במקרה כזה אל לה לחבל לו באגו וכן יש לתת לו הזדמנות להרשים אותה בווילי. 6. עקיפה היא עניין חשוב וחיוני. אבל צריך לדעת איך לעקוף. אופנוענית אמיתית תמיד תפעל בצורה הבאה: בזמן עקיפת רכב הסיטי בהפגנתיות את מבטך מהנוהג ברכב. אם מדובר בגבר, ככל הנראה שמן ומקריח, עלייך לעקוף אותו במהירות, בל יספיק לקלוט את זהותך הנשית וייצמד אלייך במכוון תוך צפירות חסרות פשר. 8. אופנוע חייב להיראות יפה ומצוחצח, וכך גם האופנוענית. לפיכך חוק מספר 8 טוען שחובה על האופנוענית לנקות את הכלי שלה מדי שבוע, עם דגש על הופעה ולבוש הולם – כלומר ביקיני. יחד עם זאת, מכיוון שיש מצב שהאופנוענית לא תגיע בחיים חזרה לביתה, האופנוענית חייבת להתאים את צבע התחתונים לצבע של המגיני ברכיים, להוריד שערות, ולדאוג שהאיפור לא ימרח מלחץ הקסדה ושהשיער לא יסתבך ברוח. אנחנו לא רוצות שהרופא שיטפל בנו יחווה מראה לא נעים אסטטית וחס וחלילה נפספס את הסיכוי לצרף את התואר ד"ר על הזמנת החתונה.
 
למעלה