../images/Emo41.gif חוקי האופנוענות - גרסת הבמאי ../images/Emo41.gif
בעקבות שלל השרשורים שעולים ומציפים אותנו בשבועות האחרונים, אין לנו, בהנהלה, אלא להניח שציבור רוכבי הדו"ג בישראל חש מבולבל, איבד מעט את חוש הכיוון, באשר למה צריך לעשות, מה אסור לעשות, ומהם למעשה חוקי פורום שמונה להתנהגות נאותה. לכן, אני, מיצו, החלטתי להרים את הכפפה (או במקרה של הגולש ע"ש - להוציא את המקל), ולעשות עבורכם הקוראים את השירות. לפיכך, קבלו במחיאות כפיים סוערות את אוסף חוקי מיצו להתנהגות אופנוען אמיתי - גרסת הבמאי 1. פורום שמונה הוא פורום וירטואלי. הוא לא באמת קיים. כל הגולשים לא באמת קיימים. היחידים שקיימים הם הכותבים (יוצאי דופן הם המנהלים, שכידוע, קיימים גם אם הם לא באמת פה, זו השכינה ששוררת עלינו, וקיבלנו את התפקיד הזה ישירות מן ההשגחה העליונה). לכן, חוק מספר אחד טוען ש: אם אתה לא כותב אתה לא קיים. כתוב מותק, כתוב ככל שאתה יכול, כי ככל שתכתוב יותר, כך תהיה יותר מוחשי. עובדה, במפגש האחרון ראינו אנשים אמיתיים, חלקם אפילו טרולים. אם הם לא היו כותבים הם לא היו יכולים להיות אמיתיים. מ.ש.ל 2. קטנועים הם לא אופנועים. לכן, מצווה על כל אופנוען אמיתי לקיים את המצווה הבאה: היה אופנוען בביתך, אך מיסיונר בצאתך. כל אופנוען מצווה להמיר לאופנוענות כל רוכב קטנוע שימצא בסביבתו. במידה והקטנוען ימיר את דתו בחדווה, דיצה ורינה, מה טוב. הוא מיד יישלח לסוכנות היוסאנג ויזכה לרכוש את דגם הכניסה למועדון. עם הזמן יתקדם בסולם הדרגות, עד שיגיע לדרגה הזו שמתחת לעליונה, וירכב על אופנוע ספורטיבי, רצוי משהו שיש בשם שלו כמה R. במידה והקטנוען יסרב או יתנגד לפעולה, יש לבצעה בכפייה, תוך כדי הפעלת כוח פיזי הולך ומתגבר עד שיישבר הקטנוען ו/או תשבר מפרקתו, כל המוקדם. 3. ידוע לכולם שלאופנוענים יש זין קטן. לפיכך חוק מספר 3 אומר ש: ככל שהאופנוע שלך גדול יותר, כך תפצה על המזעריות של איבר הרבייה שלך . למעשה, מרגע הגיעך לנפח של 1000 סמ"ק אתה כבר לא צריך זין בכלל. אתה פטור מהחובה להיות מצוייד בזין. בחורות שרוכבות איתך מגיעות לאורגזמה ספונטנית ללא צורך בקיום בולבול לרוכב. 4. לאופנוענים יש אגו, אבל חלקו נפגע (ראה סעיף 3). לכן, חוק מספר 4 אומר: חובה על כל אופנוען להיות ראשון ברמזור. אין מצב שאופנוען לא יהיה ראשון ברמזור, ובמידה וכן, ובמידה ואופנוען אחר יראה זאת, מיד יודח האופנוען הסורר משורות הקהילה, יושתל לו שתל זין סינטטי, והוא יישלח לעבודות כפייה במפעלי Kawazuki הסינית כדי לייצר שלדות אופנועים מצינורות אינסטלציה. הגעת לרמזור? הרמזור אדום? אתה חייב להיות ראשון. פטורים - בעלי BMW K1200LT, בעלי Honda Goldwing, וכל אופנוען הרוכב על אופנוע מונע גל-הינע, שכן ידוע שגלי-הינע יש רק במכוניות, ולכן אתה לא ממש אופנוען (וממילא אתה לא כותב בפורום הזה...). 5. חובת היות האופנוען ראשון ברמזור אינה החובה היחידה הקשורה ברמזורים. לכן חוק מס' 5 טוען ש: חובה על האופנוען לשאוף להשיג כל כלי תחבורה הנמצא מצדדיו ומאחוריו, שלא לדבר על לפניו, ולשאוף תמיד להיות ראשון. אופנוען חייב לשעוט קדימה, לרצות להיות ראשון. לא ייתכן שאופנוען ייצפה כשהוא מזדנב מאחורי מישהו. פטורים - נשואים (שממילא לא קובעים כלום בבית), וכן בעלי EN (שכן ידוע שהאופנועים שלהם יוצרו במפעלי Kawazuki ע"י עובדי כפייה, ראה חוק מספר 4). 6. עקיפה היא עניין חשוב וחיוני. אבל צריך לדעת איך לעקוף. אופנוען אמיתי תמיד יפעל בצורה הבאה: בזמן עקיפת רכב הבט לעבר הנוהג ברכב. אם מדובר באישה, רצוי כוסית, על האופנוען לעקוף לאט ובעדינות, וממש בהיותו סמוך לחלון הנהגת עליו להישיר מבט אל עיני הנהגת ולהחוות תנועת ראש קלה. במידה והחוק הזה ייעשה בשילוב עם חוק 3, הנהגת מיד תחווה אורגזמה ספונטנית שתרטיב את תחתוני המשי האדומים שלה. בגלל התחושות המדהימות היא תאבד לרגע את השליטה על הרכב שינוע עקב כך בזיגזגים בין הנתיבים, ותגרום מאחוריה לחסימה בתנועה, מה שיעזור לאופנוען שלנו לעמוד בחוק מספר 5. 7. אופנוענים הם זן בסכנת הכחדה. לכן היה אגרסיבי, פעל להגנתך, תקוף חזרה, הגן על עצמך ועל רכושתך בכל עת. חתכו אותך בכביש? שבור מיד מראה בתגובה. לא נתנו לך זכות קדימה? נפץ חלון. דחפו אותך הצידה? סע לפניהם במהירות 30 קמ"ש עד שימותו מזיקנה. אופנוענים חייבים להציג חזית מאוחדת, ולא ייתכן שבשורותינו יהיו לפלפים אוהבי שלום ושמאלנים מסריחים. כל אופנוען שייתפס בהתנהגות אומואית יישלח מיד לרכב עם סופרמוטו מרכז
עד שיתקן את דרכיו. 8. אופנוע חייב להיראות יפה ומצוחצח, וכך גם האופנוען. לפיכך חוק מספר 8 טוען ש: חובה על האופנוען לנקות את הכלי שלו מדי שבוע, עם דגש על הופעה ולבוש הולם. יחד עם זאת, מכיוון שיש מצב שהאופנוען לא יגיע בחיים חזרה לביתו (ראה חוק מספר 7), האופנוען חייב להחליף תחתונים לפני צאתו, להתגלח, ולשים בושם/אפטרשייב בטרם יחבוש את הקסדה שלו. אנחנו לא רוצים שהפרמדיקים או הרופאים שיטפלו באופנוען יחוו מראה לא נעים אסטטית, ואנחנו רוצים שגם ברגעים אלה נריח טוב כדי לא לגרום לעגמת נפש לצוות הרפואי. 9. אתה לא אופנוען אמיתי עד שאתה לא מתלכלך במיצי המעיים של החברים שלך. על כל אופנוען לחוות תאונה של מישהו אחר לפחות פעם אחת בחייו. לכן, אם אין לך חברים, גש לחנות טיב טעם והתנדב לעבוד במחלקת הבשר למשך שבוע. אם יש לך חברים אבל הם אומואים או עובדי הייטק, מצא לך חברים אחרים. זכור: אתה לא באמת אופנוען עד שלא תוכל לספר לכל הסובבים אותך משהו בסגנון: "איזה מחזה! חשבתי שאני מת! הוא שכב שם, מפורק ל- 2, מה שחיבר בין החצאים שלו היה רק אוסף מעיים. הוא ביקש סיגריה ונתתי לו, ולא היה לי נעים בגלל שהעשן יצא מהחלק התחתון אבל זה עשה לו טוב. שאל אותי איך זה נראה, אמרתי לו זה רק flesh wound, והוא חייך. ככה חיכינו לאמבולנס, והם חיברו אותו חזרה עם שדכן ודבק מאסקינג טייפ. עד היום יש לו צליעה קטנה וכשיש לו גאזים זה יוצא מהתפרים". למזלנו, סעיף, 7 עוזר לנו להגשים את החוק הזה. 10. בין האופנוענים שוררת אחווה, אך יחד עם זאת אין כל האופנוענים שווים. למען הסדר הטוב, אני משרטט פה את מפת המעמדות של עולם האופנוענות: מיצו אלוהים רוכבי אופנועים שבשם שלהם יש R (בנפח 1000+ סמ"ק) רוכבי אופנועים שבשם שלהם יש Z רוכבי אופנועים שבשם שלהם יש R (בנפח 600 סמ"ק ומעלה) רוכבי דו"שים כבדים (800 סמ"ק ומעלה) רוכבי פייזר, הורנט, בנדיט (בנפח 1000+ סמ"ק) רוכבי כלים לא מזוהים (בנפח 600 סמ"ק ומעלה) רוכבי סופרמוטו
רוכבי DRZ רוכבי קאסטום או כל אופנוע בו אחוז הניקלים גדול מ- 10% מכמות הפלסטיקה רוכבי קטנועים גדולים (בנפח 500 סמ"ק ומעלה) רוכבי אופנועים לא מזוהים (בנפח 250 סמ"ק ומעלה) רוכבי קטנועים רוכבי תוצרת מזרח אירופאית רוכבי תוצרת סינית פאקטורים שעוזרים לך לשפר את מצבך בטבלה: בחורה X 10 נקודות רוכב דוקאטי חדש מניילונים X 10 נקודות רוכב דוקאטי שעלה על הכביש לפני למעלה מחודש - מינוס 100 נקודות קולט - מינוס 10 נקודות יש שאלות? (הבהרה: כל הכתוב מעלה נכתב בלשון זכר מתאמי נוחות ומגבלות השפה עברית. עם ציבור הקוראות וה-
הסליחה. מטרת הכתוב היא היתולית בלבד. במידה ומישהו חש נפגש מטעמים אלה או אחרים מהכתוב מעלה, הוא אידיוט מוחלט ועליו להסיר בפרוצדורה כירורגית את הצנון שתקוע לו בישבן. כל הדמויות או השמות המופעים מעלה הם דמיוניים בלבד, ואין בינם לבין המציאות שם קשר, ואם ישנו קשר, הרי שהוא פרי צירוף מקרים בלבד. כל האמור מעלה אינו אמור לעודד עבירה מסוג כלשהו על החוק במדינת ישראל)
בעקבות שלל השרשורים שעולים ומציפים אותנו בשבועות האחרונים, אין לנו, בהנהלה, אלא להניח שציבור רוכבי הדו"ג בישראל חש מבולבל, איבד מעט את חוש הכיוון, באשר למה צריך לעשות, מה אסור לעשות, ומהם למעשה חוקי פורום שמונה להתנהגות נאותה. לכן, אני, מיצו, החלטתי להרים את הכפפה (או במקרה של הגולש ע"ש - להוציא את המקל), ולעשות עבורכם הקוראים את השירות. לפיכך, קבלו במחיאות כפיים סוערות את אוסף חוקי מיצו להתנהגות אופנוען אמיתי - גרסת הבמאי 1. פורום שמונה הוא פורום וירטואלי. הוא לא באמת קיים. כל הגולשים לא באמת קיימים. היחידים שקיימים הם הכותבים (יוצאי דופן הם המנהלים, שכידוע, קיימים גם אם הם לא באמת פה, זו השכינה ששוררת עלינו, וקיבלנו את התפקיד הזה ישירות מן ההשגחה העליונה). לכן, חוק מספר אחד טוען ש: אם אתה לא כותב אתה לא קיים. כתוב מותק, כתוב ככל שאתה יכול, כי ככל שתכתוב יותר, כך תהיה יותר מוחשי. עובדה, במפגש האחרון ראינו אנשים אמיתיים, חלקם אפילו טרולים. אם הם לא היו כותבים הם לא היו יכולים להיות אמיתיים. מ.ש.ל 2. קטנועים הם לא אופנועים. לכן, מצווה על כל אופנוען אמיתי לקיים את המצווה הבאה: היה אופנוען בביתך, אך מיסיונר בצאתך. כל אופנוען מצווה להמיר לאופנוענות כל רוכב קטנוע שימצא בסביבתו. במידה והקטנוען ימיר את דתו בחדווה, דיצה ורינה, מה טוב. הוא מיד יישלח לסוכנות היוסאנג ויזכה לרכוש את דגם הכניסה למועדון. עם הזמן יתקדם בסולם הדרגות, עד שיגיע לדרגה הזו שמתחת לעליונה, וירכב על אופנוע ספורטיבי, רצוי משהו שיש בשם שלו כמה R. במידה והקטנוען יסרב או יתנגד לפעולה, יש לבצעה בכפייה, תוך כדי הפעלת כוח פיזי הולך ומתגבר עד שיישבר הקטנוען ו/או תשבר מפרקתו, כל המוקדם. 3. ידוע לכולם שלאופנוענים יש זין קטן. לפיכך חוק מספר 3 אומר ש: ככל שהאופנוע שלך גדול יותר, כך תפצה על המזעריות של איבר הרבייה שלך . למעשה, מרגע הגיעך לנפח של 1000 סמ"ק אתה כבר לא צריך זין בכלל. אתה פטור מהחובה להיות מצוייד בזין. בחורות שרוכבות איתך מגיעות לאורגזמה ספונטנית ללא צורך בקיום בולבול לרוכב. 4. לאופנוענים יש אגו, אבל חלקו נפגע (ראה סעיף 3). לכן, חוק מספר 4 אומר: חובה על כל אופנוען להיות ראשון ברמזור. אין מצב שאופנוען לא יהיה ראשון ברמזור, ובמידה וכן, ובמידה ואופנוען אחר יראה זאת, מיד יודח האופנוען הסורר משורות הקהילה, יושתל לו שתל זין סינטטי, והוא יישלח לעבודות כפייה במפעלי Kawazuki הסינית כדי לייצר שלדות אופנועים מצינורות אינסטלציה. הגעת לרמזור? הרמזור אדום? אתה חייב להיות ראשון. פטורים - בעלי BMW K1200LT, בעלי Honda Goldwing, וכל אופנוען הרוכב על אופנוע מונע גל-הינע, שכן ידוע שגלי-הינע יש רק במכוניות, ולכן אתה לא ממש אופנוען (וממילא אתה לא כותב בפורום הזה...). 5. חובת היות האופנוען ראשון ברמזור אינה החובה היחידה הקשורה ברמזורים. לכן חוק מס' 5 טוען ש: חובה על האופנוען לשאוף להשיג כל כלי תחבורה הנמצא מצדדיו ומאחוריו, שלא לדבר על לפניו, ולשאוף תמיד להיות ראשון. אופנוען חייב לשעוט קדימה, לרצות להיות ראשון. לא ייתכן שאופנוען ייצפה כשהוא מזדנב מאחורי מישהו. פטורים - נשואים (שממילא לא קובעים כלום בבית), וכן בעלי EN (שכן ידוע שהאופנועים שלהם יוצרו במפעלי Kawazuki ע"י עובדי כפייה, ראה חוק מספר 4). 6. עקיפה היא עניין חשוב וחיוני. אבל צריך לדעת איך לעקוף. אופנוען אמיתי תמיד יפעל בצורה הבאה: בזמן עקיפת רכב הבט לעבר הנוהג ברכב. אם מדובר באישה, רצוי כוסית, על האופנוען לעקוף לאט ובעדינות, וממש בהיותו סמוך לחלון הנהגת עליו להישיר מבט אל עיני הנהגת ולהחוות תנועת ראש קלה. במידה והחוק הזה ייעשה בשילוב עם חוק 3, הנהגת מיד תחווה אורגזמה ספונטנית שתרטיב את תחתוני המשי האדומים שלה. בגלל התחושות המדהימות היא תאבד לרגע את השליטה על הרכב שינוע עקב כך בזיגזגים בין הנתיבים, ותגרום מאחוריה לחסימה בתנועה, מה שיעזור לאופנוען שלנו לעמוד בחוק מספר 5. 7. אופנוענים הם זן בסכנת הכחדה. לכן היה אגרסיבי, פעל להגנתך, תקוף חזרה, הגן על עצמך ועל רכושתך בכל עת. חתכו אותך בכביש? שבור מיד מראה בתגובה. לא נתנו לך זכות קדימה? נפץ חלון. דחפו אותך הצידה? סע לפניהם במהירות 30 קמ"ש עד שימותו מזיקנה. אופנוענים חייבים להציג חזית מאוחדת, ולא ייתכן שבשורותינו יהיו לפלפים אוהבי שלום ושמאלנים מסריחים. כל אופנוען שייתפס בהתנהגות אומואית יישלח מיד לרכב עם סופרמוטו מרכז