אז ככה
המרה בהנחת הרגליים לאחור היא לאפשר רכיבה ספורטיבית יותר, תוך שימוש בשרירי הרגליים מבלי למשוך בכידון. בבלימה יש בעיה עם העניין הזה, אבל היא פחות חריפה ומפריעה אצל רוכבים נמוכי קומה. רוכבים גבוהים מתקדים לבלום בלי להישען על הכידון כשהרגליים אחורה. לעומת זאת אני בכלל לא ממליץ לבלום עם הרגליים קדימה, אז אתה אמנם לא לוחץ על הכידון אבל הגוף שלך מונח כמו בטטה על המושב. לי נראה שעדף להניח את הרגליים במקום הטבעי, על המדרס, ולהפעיל שרירי רגליים ובטן. לא בכל קטנוע ניתן לשנות בקלות וחלקות את תנוחת הרכיבה תוך כדי רכיבה מהירה, לכן אני לא בוח עד כמה זה ישים. בסופו של דבר, אתה בוחר איך יותר מסדר לך לרכב, אבל בשום מקרה לא עם הרגליים קדימה
המרה בהנחת הרגליים לאחור היא לאפשר רכיבה ספורטיבית יותר, תוך שימוש בשרירי הרגליים מבלי למשוך בכידון. בבלימה יש בעיה עם העניין הזה, אבל היא פחות חריפה ומפריעה אצל רוכבים נמוכי קומה. רוכבים גבוהים מתקדים לבלום בלי להישען על הכידון כשהרגליים אחורה. לעומת זאת אני בכלל לא ממליץ לבלום עם הרגליים קדימה, אז אתה אמנם לא לוחץ על הכידון אבל הגוף שלך מונח כמו בטטה על המושב. לי נראה שעדף להניח את הרגליים במקום הטבעי, על המדרס, ולהפעיל שרירי רגליים ובטן. לא בכל קטנוע ניתן לשנות בקלות וחלקות את תנוחת הרכיבה תוך כדי רכיבה מהירה, לכן אני לא בוח עד כמה זה ישים. בסופו של דבר, אתה בוחר איך יותר מסדר לך לרכב, אבל בשום מקרה לא עם הרגליים קדימה