תשמע, זה נורא פשוט!
אני יכול להמליץ לך לנקוט בצעדים הבאים: אתה יכול לסור למגרש חניה רחב ידיים, עם אספלט מחוספס וכמה שפחות פסי צבע. תבחר לך חתיכת אספלט נקיה מסימונים, ותתחיל להשכיב עד שתגרד את הרגליות. תקפיד לעשות זאת בהדרגה ובמעגלים גדולים ככל האפשר. כמובן שזה לא היה אחראי מצידי שלא להזהיר אותך, ולומר כי קיים סיכוי סיר לנפילה. זה יעלה לך בטח כמו קורס, אבל זה לא חייב לקרות. בכל מקרה מומלץ להצטייד בנעלי הליכה כבדות וגבוהות מעל הקרסול, מגיני ברכיים, מגיני מרפקים, מגן גב, קסדה טובה מלאה, כפפות עור (אם אתה צריך לקנות את כל זה אז כבר הוצאת יותר מעלות הקורס). יש סיכוי סביר שתצליח להבין איך לא לקחת סיכונים מיותרים באותו מגרש. אבל וכמובן שיש אבל מרגע שתצא מהמגרש, תתחיל לחפש פניות עם נתונים זהים מבחינת רדיוס, מהירות, אחיזה וכו'. מהר מאוד תגלה שכמעט ואין פניה שדומה לרעותה, ובכל פעם יחסר לך אחד מהאלמנטים הדרושים לך להרגיש בטוח מה שאני מנסה בעצם לומר הוא שהמפתח לכל תעלומת הרכיבה, טמון בהבנת הצרכים והדרישות של הכלי שלך, בעיקר ממך. אין דבר כזה "לדעת כמה אפשר להשכיב". דבר כזה לא יודעים, אלא רק מרגישים. אתה מרגיש את הדרך ואת האופנוע דרך הידיים והרגליים, ומשם הבטן שלך אוספת נתונים ומשדרת לך זרמים של תענוג מהולים בקורטוב של פחד בריא, מדליק ומחדד חושים. אם אתה מקבל שידור הפוך, כלומר זרם מצמית של פחד שגובל באימה ממש, רצוי שתרגיע ומהר. אם אתה חושב שאני מז%$^ לך את המוח, אתה מוזמן לשאול את החבר'ה היותר ותיקים/נחשבים פה בפורום הזה. עד שלא תבין את התורה, לא תראה את האור. אני לא אומר שלא תוכל להוריד אופנוע נמוך בלי לראות את האור. אבל סביר להניח שתוכל להשכיב את האופנוע שלך רק בתנאים מאוד מסויימים, בדרך כלל מוכרים, באחרים תרגיש קצת גולם... גידי. גילוי נאות: אני מוכר קורסי רכיבה תמורת כסף