פאק פאקין פאק

ב ו Z י

New member
מכונה בת-זונה

וגם ה CBR לא רע...
 

אנימור

New member
../images/Emo47.gifתענוג לקרוא../images/Emo70.gif

יש לך אולי תמונה של לוח המחוונים?
 

אנימור

New member
אז מה זה "שעון סל"ד דמוי אנאלוגי"?

מהתמונה זה נראה כמו שעון סל"ד אנאלוגי רגיל.
 

iec

New member
בתמונה השניה רואים גם את נורת הרוורס REV

בקיצור אופנוע יפיפה מדהים...חבל"ז!!! (ה-954)
 

r929

New member
מיצו , יא זונ

נותנים לך אתה ישר לוקח ורץ לספר לחברה
העלת געגוע, רגעי כפירה, אולי נעשה קטע למיצו ונקנה אחד כזה ? תמיד היה לי הכי נוח על אופנועי ספורט, תנוחת העובר שאליה אני חוזר ללא היסוס. אבל אז אני נזכר ב"מגרעות", בעובדה שיש ילדים שעדין מעונינים לראות אותי, לדוחות על מהירות תלת סיפרתית עם שילוב הכמעטים במהירויות האלה, ומבין שכנראה לי אסור לעלות יותר על אופנועים כאלה. תבין חוסר מיגון הרוח בטוסטוס שלך זה פיצ'ר לא מגרעה, זה מה ששומר עליך.
 

מיצו

New member
../images/Emo45.gif בדיוק המחשבה שעברה לי בראש היום,

בעודי מרביץ על איזה פי שתיים מהמהירות המותרת על כביש 4, ותוך כדי שאני מהרהר בענייני הכנסת צינורות לחלחולת של אחד היבואנים פה בארץ, תוך כדי זה, אני קולט שאני עוקף בלי לשים לב ניידת של מתנ"א שנסעה לה להנאתה בנתיב הימני, מוסתרת ע"י מכונית. לרגע חשבתי שאני מת. אבל כנראה שהשוטרים היו גם הם עסוקים בבליסת סמבוסק איכותי ובדיוק נפלה להם המפית אז כשהוא הוריד את הראש בדיוק חלפתי לידו. עכשיו אני יודע בוודאות שאין מצב שהוא לא ראה אותי, פשוט עברתי לידו בכזה רעש מחריש אזניים שאין מצב שהוא לא שם לב. אני מתרחק בעדינות על איזה 170, ואני בדיוק חושב מה לעשות. להאט? להיעלם? אני קולט את הניידת יוצאת לעקיפה בשמאלי, אבל לא מדליקה צ'קלקות, ומהמרחק שאליו הגעתי אין מצב בעולם שהוא היה קולט את המספר. נו מילא. הקיצר, בחזרה לנושא שלנו, זו בדיוק הסיבה שאני לא רוכב על ספורט ליטר. בדיוק הסיבה. חשבתי שהסופר דיוק יוריד לי את הקוצים, יחזיר את הקופים חזרה לאורווה. מסתבר שבחרתי באופנוע הלא נכון כדי להרגיע את עצמי, כי אני מוצא את עצמי בפול גז ופול ברקס בכל קטע שאני רוכב, ואני נהנה מזה.
 

r929

New member
שתי השורות האחרונות שלך

מסכמות את הסיבה שבחרתי באופנו דומה לשלך. היכולת להיות "חוליגן" במהירויות נמוכות יותר ועדין להנות. הבעיה היחידה שאת ענין הדוחות לא פתרתי, פשוט החלפתי סעיפי אישום
. הנסיון מראה שיתושים נמרחים יותר ככול שהמהירות עולה.
 

megahertz

New member
../images/Emo61.gif../images/Emo88.gif../images/Emo47.gif

מעולה. כתיבה ממש טובה, זורמת, ומשעשעת! תודה שהעברת לי עם חיוך (של קנאה) את היום.
 

רומן ט

New member
אתה צריך לראות אותו באדום-שחור... ../images/Emo99.gif

אדום ארגמן בוהק. נראה פשוט מ-א-מ-ם. כן, הפרונט קצת פחות יפה, אבל כל מי שכותב שהאופנוע מכוער - אין לו פשוט שום מושג, ואני לא מבין מאיפה הוא רכש את הטעם הקלוקל שלו. ה-1000RR הקודמים היו לטעמי מכוערים, בעיקר עם כונסי האויר הלא ברורים מאחורי מושב הרוכב... אבל החדש? יפהפה. הכי יפה שיצא להונדה כבר הרבה שנים. (לדעתי יותר מההורנט החדש, שגם הוא נראה ללקק את האצבעות) אם כבר, טיפה הפריע לי שהוא קצת מצועצע מדי, לא רק הכיתוב של הפיירבלייד, גם הלוגו של הונדה, האיתותים בתוך המראות, ... אבל עדיין, התוצאה הסופית נפלאה, ובודאי שמושכת מבטים. וזה בלי לדבר על הביצועים. נראה לי שכל המקטרגים פשוט ירוקים מקנאה עכשיו.
 

SoufGPZ

New member
ווואאאאאאוווווו...

ראיתי אותו במציאות... זה לא אותו אופנוע מהתמונות... ווואוווווווווווווווו...
 
למעלה