שאלה על הרכבה...

leo2004

New member
שאלה על הרכבה...

שלום יש לי שאלה קטנה....: אם אני בן 16 ואסור לי להרכיב בן אדם נוסף אם אני ירכיב ותעצור אותי משטרה מה יכולים לעשות לי תודה לעונים...................
 
סביר להניח שלילה + הזמנה לדין

ושמה ישללו לך את הרישיון לעוד כמה שנים ואולי ימנעו ממך להוציא רישיון על רכב + יחרימו את הקטנוע אם יש למישהו מה להוסיף בכבוד
 

קפצוצ

New member
השאלה שלך לא נכונה...

תשאל מה יקרה אם חס וחלילה תעשה תאונה... מה שיקרה זה שאת עלות הטיפול של החבר שלך במקרה תאונה תצטרך לספוג אתה. בגלל שאתה קטין הנטל כנראה יפול על ההורים שלך, דבר אשר עלול להכניס אותם לחובות ובמקרים מסויימים גם לוותר על הבית. והכל לשם... מה? תתאפק קצת.
 

אהוד א1

New member
מה יכולים לעשות לך?

עזוב,הרכבת ולא תפסו אותך. אבל עשית תאונה.בקטנה.החלקת על מעבר חציה.לך לא קרה כלום, הקטנוע קצת נסרט והמורכב שבר את רגל ימין.מין שבר מסריח כזה שמצריך ניתוח,השתלת פלטינות ושיקום ממושך. קטן עליך,לא? הביטוח ישלם. אז זהו - אין לך ביטוח. המשטרה שללה לך את הרשיון ואתה מחכה למשפט.יכניסו לך צינור שני צול מהצד של ההברגה אבל זאת הבעיה הקטנה שלך כרגע: החבר טופל.עשו לו ניתוח מורכב,הוא עכשיו בשיקום ותך מספר חודשים הוא יוכל להמשיך בחיו בצליעה קלה.קרן בשם "קרנית" מימנה את הטיפול בו ועכשיו היא תובעת את הוריו על הסכום. החבר,כבר לא חבר שלך.גם ההורים שלו לא ממש אוהבים אותך כרגע (למרות שאתם חברי ילדות,מורחים אחד על השני נזלת עוד מגן ברוריה וכו). עורך הדין שלהם הציע להם, וזה מה שהם עשו, לתבוע לך את הצורה בתביעה אזרחית. הם היו מוציאים אולי כמה שקלים מהכיס על הטיפול וסוגרים עניין אבל ניתוח להשתלת פלטינות+שיקום עולים מאות אלפי שקלים ואין להם את זה כרגע בארנק. גם לך אין. אז כדי לחסוך ממך תקופת מאסר ההורים שלך מוכרים את הבית ואתם עוברים לדירה שכורה וצפופה בשכונה סוג ז'.כזאת שהיית מפחד להשאיר בה את הקטנוע שלך לבד בלילה.מזל שכבר אין לך קטנוע.וגם לא רשיון. מצד שני - גם להורים שלך כבר אין כי את המכונית המשפחתית הם מכרו וקנו במקומה דייהטסו שרייד שנת 1993.הכל כדי לכסות את החובות הענקיים שהפלת להם על הראש.ואבא שלך כועס.מאוד.אבל זה לא ממש מפריע לך - הוא טוחן כל כך הרבה שעות נוספות בזמן האחרון וימשיך כך בעתיד שאתה כמעט ולא רואה אותו.גם לא את אמא. והכל בגלל שאתה,ילד קטן ולא אחראי שכמותך, היית "חייב" להרכיב. לפני שאתה מניע את הקטנוע תחשוב.אין לך מושג כמה בקלות תאונות קורות,כמה גוף האדם שברירי וכמה הכל יקר.י-ק-ר! אתה יכול להאמין.סביר להניחשתבחר לא.אתה בן 16 וחושב שאתה יודע הכול.גם אני הייתי בגילך.בתקופתי לא היה מי שיספר לי,בתקופתך יש.אל תאמין לי.תאמין למשפחה של עידו הירש שמחפשת עכשיו מיליוני שקלים שממש אין לה בארנק. ותחשוב.לפני שאתה עושה שטויות ולא אחרי כשכבר לא ניתן לתקן.
 

yarivos

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif|אות השירות המבצעי|../images/Emo45.gif

 

אהוד א1

New member
מעדיף שקל על כל פעם שרשמתי את זה.

ועדיין,לצערי,מוכן לשים גולדה על זה שלמרות התגובה הוא ירכיב.
 

r929

New member
חשבתי שאתה לא מצליח להחזיק אותה על שתי

אצבעות ולהפוך. מיצו, יש טיפים לטכניקה ?
 

erangogo

New member
אותי כבר טיגלאנו פעמיים!

פשוט נוראי... ואז ג'יקסר האיום עשה לי עם המכשיר. עד היום אני מתעורר בלילות עם זעה קרה ומעיר את בוריס כדי שיכרבל אותי. הוא ממלמל משהו באוזבקית ואני לוקח את הכדורים שלי כדי לשכוח מהכל. איזה עולם אכזר!
שירשור ממש מדכא. (בעיקר ההודעה של אהוד1 יערי, כתבינו לענייני בקלאווה) כשיהיו לי ילדים (הקפאתי דגימות), אני אעשה הכל כדי שלא יהיו אגואיסטים כמו הבר מוח שפתח את השירשור.
 

echerk

New member
מה באמת החוק לגבי הרכבות?

למה אסור לו להרכיב? כי הוא בן 16 או כי הוא נהג חדש? כעיקרון - ביטוח חובה רגיל כולל הרכבות או שצריך לעשות ביטוח נוסף ?
 
למעלה