אינטרנט מחורבן

el presidente

New member
הווו....סוף סוף יש תמונות...

ואת האמת..גם אני חוזר לריפלקס הרגילה.. כוס של האמא של הדיגטליות! בוקר טוב..לכל עם ישראל!
 

alophind

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif אמרתי לך ממזמן שהם קקה...

ושתעבור ל 012... אבל לללאאאאא.... לא רוצה להקשיב לי....
 

Sheshet

New member
רק שניה, רק שניה...

מתרחש לו שרשור השחזות ונרקסיזם ואני לא משתתף ? נו נראה לכם ?
 

Sheshet

New member
כמובן שכחתי לציין כי הצלם הוא

גיזמו, כשעוד קראו לו ג´יאסמו. ועוד אחת מעשה ידיו להתפאר של אילנק
 

Sheshet

New member
ואחרונה, להמחשת תנועה...

גם צולמה ע"י אילנק - אם אינני טועה.
 

CBRית

New member
אווווו סוף סוף!!!

בלי להעלב אבל ל התמונות שהיו עד עכשיו היו פשוט.... תסלחו לי... מיותרות? אתם נותנים "ביקורת בונה" על התמונות מבחינת צילום, כשבעצם הן פה בשביל מה שמצולם לא בשביל הדרך שבה צילמו... או שאני טועה? לדעתי התמונות בסדר גמור... אני לא יודעת מה המתיימרים להיות צלמים אומרים אבל זה לא רלוונטי וכל ה"ביקורות הבונות" למיניהן.. היו ממש לא במקום. 6טוס ישר כוח! אבל... מה שאני באה להגיד... תסלחו לי כן... אבל מה זה זה?! זה השכבות זה? זו זווית? אומנם נכשלתי בהנדסה אבל אחים... מה זה?!?!? עם האופניים עושים יותר.... אבל סוף סוף התמונות האחרונות שצולמו בידי גיזמו שאין לי שמץ מיהו... שם יש אופנוען שיודע מה זה זווית! כל הכבודדדד!!! אדוני השוטר לא נסעתי מהר... טסתי נמוך!
 

the jango

New member
"שם יש אופנוען שיודע מה זה זוית"..

על הבוקר...הג´נגו מקבל אירקציה מחשבתית ממשפטים כאלו בשעות כאלו... והתוספת משעבירה צמרמורת של ריגוש במעלה עורפו השעיר של הג´נגו,"כל הכבודדד!!!"..... שארית סופש נעים לכולם.
 

Sheshet

New member
../images/Emo9.gif חן חן...

אכן קרדיט רב מגיע לגיזמו. וכמובן בל נשכח את אילנק.
 

גיZמו

New member
זה אילנק´ה

חן חן על התשבוחות אבל... גם היום שאני מסתכל על התמונות שהעלתי לראשונה פה בפורום אני קצת מתבייש. עם האימונים בא הגובה. טיפ קטן לבעלי המצלמות למיניהן, את התמונות הלא טובות תשאירו אצלכם או תעבירו אותן מאחד לשני לא על גבי הפורום, תאמינו או לא אבל גם לי מפילם של 36 תמונות אם יוצאות לי 5 תמונות טובות אני מה זה מבסוט... ככה זה. אני למען השם הטוב והמוניטין, לא מפרסם תמונות לא טובות. אז אני לא אומר לא לצלם, אני לא אומר לא להעלות לפורום פשוט לסנן יותר טוב, זה הקו שמנחה אותי. ועכשיו בקשר לאיך מצלמים... ככה: 1. עדשת זום טובה (כל עדשה מ100מ"מ ומעלה תספיק). 2. פילם "מהיר" (400 ASA או יותר) 3. שהרוכבים יגידו לכם באיזה סיבוב משכיבים הכי טוב וסעו לשם. 4. עמדו אחרי הסיבוב. אם הסיבוב לא במישור עמדו בצד הגבוה יותר. 5. שהחבר´ה רוכבים חפשו את האייפקס שם ההשכבה היא מקסימלית. 6. מקמו את עצמכם בנוחות כוונו את הפוקוס ידנית לנקודה בכביש שבה אתם מתעדים לצלם, חכו שיעברו האופנועים ותראו שהאופנועים ממלאים את כל הפריים של המצלמה. 7. במידה וזה לא קורה, הגדילו זום או התקרבו לסיבוב. 8. הזום מכוון? הפוקוס מכוון? עכשיו מכוונים מהירות תריס. מופיעה במספרים 50 100 250 500 800 1000 (בניגוד ל 5.6, 6.7 שמתייחסים לגודל הצמצם...) לתמונה חדה המהירות צריכה להיות כפול מהזום של העדשה (העדשה על 100? מהירות לפחות 200... זום על 200? מהירות לפחות 400.. וכו.) 9. עכשיו סבלנות. הכל מכוון והאצבע על ה SHUTTER... שהאופנוע ממלא את הפריים לוחצים. מחכים לעוד אופנוע... לוחצים. מחכים לעוד אופנוע.... 10.חלק מהתמונות יהיו תמונות כביש ריק, בחלק יהיה חצי אופנוע, חלק עדיין (!) יהיו מטושטשות אבל כמה מהן... יהיו מצויינות. אם למישהוא יש עוד שאלות בנושא יותר ממוזמן לשאול אותי, במסרים אישיים בבקשה כי הפורום הזה הוא בכ"ז פורום אופנועים ולא פורום צילום. מקווה שעזרתי. בתמונה המצורפת, צלם משכמו ומעלה שרוכב משכמו ומעלה. בברכת וווווורום ווווווורום וכמובן קליק קליק. גיZמו.
 
למעלה