אינטרנט מחורבן

Ninja

New member
../images/Emo9.gif זה בסדר../images/Emo35.gif

ההסמקה בשביל הרוכב, לא בשבילי...
 

el presidente

New member
טל..

פורום צילום זה לא פה! כבר היה לנו דיון על זה אם אתה זוכר... ולמען הפרוטוקול..בלי להעלב, כן?!...
 

6טוס

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif ../images/Emo2.gif או הוווווו !!!

טל , תעשה לי טובה , אם אתה יכול לכתוב לי בבקשה חוברת על איך לצלם נכון בזמן שיוצאים לרכב כמה חבר´ה , אני אודה לך מאוד . אם גם תוכל להעיר לי על כל תמונה בנפרד איך לא צילמנו נכון וכמה אנחנו לא מבינים בצילום . אז תודה לך בכל אופן על התגובות המפרגנות , מה נעשה , אין לנו מצלמות מגניבות ויקרות כמו שיש לך ........אנחנו פשוט לא אופנוענים אמיתיים . סקופ - מי שלא בפוקוס , הוא לא אופנוען !!!
אנחנו מצלמים בשביל הכיף ולא בשביל תגובות ה"ממש לא במקום" שלך . אם לא יפה לך......... סבבה , אל תסתכל , ולא , לא לקחתי את זה קשה , רק לבדוק שהבנתי נכון: אם לצטט אותך - "ממש לא רוצה לפגוע באף אחד. אבל חבל - וזו תופעה שחוזרת על עצמה - שלקט תמונות בינוניות (במקרה הטוב... רובן גרועות, אם נפסיק רגע לברור מלים), שאת רובן אני בספק אם היית מכניס לכתבת-מבחן בבד"ק, זוכות לתשבחות מיותרות. בין היתר, זה עושה עוול לתמונות הבאמת-טובות שעולות כאן" רק לא לפגוע באף אחד .( נשמה טובה ) לידיעתך למדתי צילום וצילום וידאו ומה נעשה שאין לי ציוד באלפי שקלים כמו שיש בקורס . ( העניים האלו פשוט לא יודעים לצלם ) יום טוב לכולם . אם מישהו רוצה תמונות שיש אצלי שיפנה אלי אישית וכRובי ,אולי כדאי שתמחוק את התמונות שלי ושל הנשיא ושל mz 2t power כי אנחנו סתם מקלקלים לשאר האמנים פה !!! מצטער על הכעס אבל תבין אותי אין לי שום דבר נגדך או נגד טל או נגד אף אחד לצורך העניין ......פשוט יש לי בעיה עם טונים מתנשאים כגון זה שכרגע עניתי לו . סוף שבוע נעים לכולם
עכשיו ה-6 כבר יותר רגוע .
 
טל,לא הבנתי מה הפואנטה

מאחורי מה שאתה אומר? אתה בא ללמד אותנו לצלם? אתה בא להגיד לנו לקנות ציוד יותר טוב? אתה בא לומר לנו שלא לשים את הצילומים שלנו בפורום? סיימת ב "מקווה שמי שזה לא יהיה מקבל את הביקורת כבונה, ושבת שלום. טל " איפה הביקורת הבונה פה?
 
so fucking what... הם שלנו , אנחנו

חלק מהפורום ולכן הן פה... אשמח אם גיזמו או טל יבואו לצלם אותנו אבל מה לעשות לא אבזבז את זמנם עד שלא אחשוב שאני באמת תותח רכיבה.., בינתיים אני מסתפק בצילומים שחלקם טובים חלקם לא, אבל זה לא החשוב כאן, אתה רוצה להעיר ולבנות ? סבבה, בוא תגיד איך כן מצלמים טוב, או שתבוא ותצלם, למרות שאני מבטיח לך שאם היה ברשותנו ציוד מתאים היית גם רואה תמונות טובות מאוד אפילו, וימחל לי גיזמו, אפילו ברמה של גיזמו.
 

theshark

New member
חולה עליך. וכן תמונה שלי. כן.

תגובות בבקשה. לפני שאני פותח שירשור של תמונות של הכריש.
 

OMERTLLF

New member
תגובות? בבקשה

אני הייתי מצלם במהירות צמצם גבוהה יותר כדי שיראו את השפיצים של הגלגל בבירור. ותגיד לי? לא כאב לך בברך העיני חתול שבכביש? סתם סתם. אני צוחק בשני הסעיפים אחלה תמונה, באמת.
 

theshark

New member
6טוס נשמה,../images/Emo24.gif

לא להעלב. טל היה עדין ונתן לדעתי ביקורת בונה. תפסיקו להיות "ריגשי", במקום להתגונן תפנימו. לפעמים צריך לדעת לקבל ביקורת. הכל באהבה.
 

TShavit

New member
ביקורת בונה, לפי הבנתי, כבוד הרב,

זה לומר על משהו שהוא לא טוב - שהוא לא טוב. ציוד יותר טוב לא ישנה כאן - זה התירוץ הקלסי והשגוי. הועלו כאן מספיק צילומים טובים שצולמו בציוד סוג ב´. צלם טוב יודע להוציא חומר טוב, ומי שלא יודע את העבודה - לא תעזור לו המילה האחורנה של ניקון או קאנון. אין לי שום בעיה עם העלאת תמונות בפורום. את הצילומים אפשר להעלות ולפוצץ כאן את הפורום איתם, אם זה מה שעושה לכם את זה. מה שלי מפריע זה כשמישהו אומר כמה הצילומים טובים, כשהם לא. שמעת ממני מילה עד שכרובי אמר את שלו? אני, אישית, מתלהב מאז שאני זוכר את עצמי מתמונות אקשן טובות שמצולמות כמו שצריך, אבל זה אני. אני גם חושב, כמו שכבר אמרתי, שלומר על תמונות לא טובות שהם כן, עושה עוול לתמונות הבאמת-טובות. תגיד, נראה לך שרונן טופלברג הגיע לאן שהגיע כי בתחילת דרכו אמרו לו "אחלה, פיצוץ של תמונות" על חומר לא מוצלח? לא, אמרו לו "זה לא זה", אז הוא הפנים, השקיע והתאמץ להשתפר, וגם הפעיל ביקורת עצמית. תאר לעצמך שמישהו כאן מעלה תמונה של עצמו בהשכבה של 10 מעלות מהאנך, בלי ביגוד מינימלי, כשהוא חותך לנתיב הנגדי, עם הוצאת ברך מגוחכת. מה יותר נכון, להגיד לו "שיחקת אותה, אחי, איזה תותח", או לומר לו "אתה מסוכן לעצמך ולסביבה, לך תלמד לרכב, שים ציוד מגן, ותפסיק לעשות פוזות מיותרות"? טל
 
למעלה