לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919929,199 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועים

ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז! בין אם אתם רוכבים על "חרגולים" עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!
 
גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 
 
אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.
 
בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.
 
מעט היסטוריה: 
פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 
בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 
כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.
במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 
בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 
בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.
אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 
בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".
בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam. אחרי פרישתו של אבי הצטרף לצוות עופר רונן Vstrom וגם הוא פרש באמצע 2015.
 
לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!)
 
עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

לצפיה ב-'לכל מי שהתווכח - מבנה מערכת קירור באופנוע'
לכל מי שהתווכח - מבנה מערכת קירור באופנוע
<< ההודעה הנוכחית
08/01/2008 | 01:03
33
2320
מי שרוצה שיילמד , מי שלא על ה** שלי.

כמו שאפשר לראות בתמונה , הנוזל נכנס בצד אחד של הרדיאטור (צד ימין בתמונה) , מתקרר תוך מעבר דרך צלעות הקירור ויוצא חזרה למשאבה.

הצינור העבה בצד ימין למעלה הוא צינור שמעביר לרדיאטור את הנוזל שעבר דרך המנוע .
בדרך כלל ,יש עוד צינור שמתחבר בצד ימין למעלה ,  צינור דק יותר - זהו צינור ש"עוקף" את הטרמוסטט. בזמן שהטרמוסטט סגור הנוזל זורם דרך הצינור הדק.

הצינור התחתון בצד ימין הוא צינור שבא ממצנן השמן (אם יש אחד) .

הצנרת בצד שמאל מעבירה את הנוזל שעבר קירור חזרה למשאבה.
אופנועים >>
לצפיה ב-'פקק הרדיאטור'
פקק הרדיאטור
08/01/2008 | 01:17
161
כמו שאפשר לראות , יש לפקק 2 אטמים .

אטם 1 :
אטם שאוטם בין הרדיאטור למיכל העיבוי ומאפשר מעבר (מהרדיאטור למיכל העיבוי)  כשהלחץ מגיע ל 13 עד 18 PSI בערך.

אטם 2 :
אטם כללי למערכת הקירור .

באמצע הפקק יש טבעת מתכת שמאפשרת זרימה חופשית של נוזל / אוויר מהכיוון השני (ממיכל העיבוי לרדיאטור) בזמן ירידת לחץ ברדיאטור.
אופנועים >>
לצפיה ב-''
08/01/2008 | 01:18
10
לצפיה ב-'איך זה עובד'
איך זה עובד
08/01/2008 | 01:36
113
במצב עבודה רגיל , ברגע שהמנוע מתחמם נוזל הקירור מתחמם גם כן (כאילו דאאא) .
למי שלא יודע נוזל חם מתפשט ,לכן הלחץ ברדיאטור עולה ,עד שפקק הרדיאטור נפתח ומאפשר לנוזל לזרום למיכל העיבוי.

מיכל העיבוי מתוכנן כך ,שכאשר המנוע נמצה במצב עבודה נורמלי (כל עוד אין משהו אדום מהבהב בלוח שעונים זה מצב עבודה נורמלי) מיכל העיבוי יתמלא עד למקסימום בערך.

כשהמנוע מתקרר ,הלחץ ברדיאטור יורד והנוזל נשאב חזרה לרדיאטור ממיכל העיבוי דרך אותה טבעת מתכת בפקק הרדיאטור.
כשהמנוע קר הנוזל במיכל העיבוי אמור להיות טיפה מעל המינימום שמסומן.

כשהמנוע מתחמם מדי או שיש בעיה במערכת הקירור ,  קיימת צינורית ניקוז שממוקמת למעלה במיכל העיבוי  ותפקידה להעיף את עודף נוזל הקירור ממיכל העיבוי לכביש
אופנועים >>
לצפיה ב-'למה N4S הטרול אומר שכדאי לבדוק ברדיאטור?'
למה N4S הטרול אומר שכדאי לבדוק ברדיאטור?
08/01/2008 | 01:48
7
63
אז קודם כל , נכון , באופנוע חדש שכרגע יצא מהחברה , אין טעם לפתוח פקק רדיאטור , מסתכלים בחלונית של מיכל העיבוי כשהמנוע קר:
גובה הנוזל מעל למינימום?
אם כן אז הכל סבבה , לא אז מוסיפים נוזל למיכל העיבוי.

אבל


אם מישהו בא לפורום ושואל איך בודקים נוזל קירור באופנוע שהוא קנה לפני יומיים ,או מישהו שיש לו חשד שמשהו לא בסדר במערכת -אני אומר לבדוק את גובה הנוזל ברדיאטור!




אופנועים >>
לצפיה ב-'למה A'
למה A
08/01/2008 | 01:54
1
56
כל פגיעה בצינורית שמחברת בין הרדיאטור למיכל העיבוי תגרום לירידת הנוזל ברדיאטור ,בלי שאף אחד ישים לב בכלל.
כל חור קטן בצינור הזה יגרום לכך.
במקרה כזה מיכל העיבוי יהיה מלא כמו שצריך והרדיאטור לא !
מיכל העיבוי לא מקרר את המנוע , הרדיאטור כן . אפשר להוסיף מים עד מחר למיכל העיבוי במקרה זה , הרדיאטור לא יתמלא!
אופנועים >>
לצפיה ב-'כל חור בצינורית תהפוך את המערכת'
כל חור בצינורית תהפוך את המערכת
08/01/2008 | 15:07
65
לכזו שללא מכל עיבוי. אין משמעות מידית,אלא אם תתפתח נזילה ממקום כלשהו במערכת ואז אין אינדיקציה של ירידת המפלס במיכל העיבוי.
סחטיין על ההשקעה.
תתחיל לעבוד על מערכת השמן.
אופנועים >>
לצפיה ב-'למה B'
למה B
08/01/2008 | 02:03
48
יש 2 חישנים על הרדיאטור (בתמונה) שבדרך כלל מחוברים גבוהה בצד שבו מוזרם הנוזל החם מהמנוע.
החישנים הם חישן חום מנוע וחישן טרמי למאוורר.

אם ,בגלל סיבה כלשהי (כמו זאת שרשמתי מעל) הרדיאטור לא מלא עד הסוף 2 החישנים האלה לא יעבדו ,שזה אומר:
חום מנוע לא יעלה יותר מדי , למרות שהמנוע יהיה חם (כנראה גם יותר ממזה שצריך כי חסר נוזל קירור)

חישן המאוורר לא יפעיל את המאוורר ,למרות שהחום עלה.
לא תהיה שום התראה לרוכב שמשהו לא בסדר.


אופנועים >>
לצפיה ב-'אה רגע , שכחתי'
אה רגע , שכחתי
08/01/2008 | 02:09
2
52
מהספר החכם של הגולש החכם pumi

"Always add coolant to the reserve tank. Do not attempt to add coolant by removing the radiator cap"


אפילו אל תנסו להוסיף נוזל קירור דרך פקק הרדיאטור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הכל יתפוצץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


מנהלים , אני חושב שמגיע גם לו אדום!!!!
אופנועים >>
לצפיה ב-'"אם אתה חושד, פרק מנוע ותבדוק"'
"אם אתה חושד, פרק מנוע ותבדוק"
08/01/2008 | 08:35
1
59
זאת ההמלצה שלך גם?

חכם.

הוספת נוזל קירור ישירות לרדיאטור מבלי שהבן אדם יודע בכלל מה הוא עושה, הוא המלצה שהיינו ממליצים לכולם כמובן.

בהצלחה בבועתך הפרטית.
אופנועים >>
לצפיה ב-'דעתי האישית'
דעתי האישית
08/01/2008 | 16:46
43
אפשר לעשות הרבה יותר נזק בליפתוח את מיכל העיבוי מאשר את פקק הרדיאטור.
פקק הרדיאטור נועד להפתח , לכן הוא פקק!
במיכל עיבוי אפשר לגרום ליותר בעיות - למשל להחזיר את המכסה עם הצינורית במצב שהיא מעוקמת ולא מגיעה עד לתחתית המיכל.

וכן , אם אתה חושד , ההמלצה שלי לפתוח פקק.
אופנועים >>
לצפיה ב-'למה C'
למה C
08/01/2008 | 16:40
35
מנסיון של חבר על קטנוע...

היתה לו נזילה של נוזל קירור בצינורית שנכנסת למשאבה. הוא חשב שיוכל לסדר הכל לבד , פירק את הצינורית (תוך כדי נשפך גם נוזל קירור) סידר הכל והרכיב.

הוא ראה שנשפך לו נוזל קירור והיה מספיק חכם להוסיף מים לרדיאטור.
כמובן , המפלס במיכל העיבוי לא השתנה בכלל.

הוא נסע במשך חודש ואז היתה לו בעיה חשמלית והוא ביקש ממני לעזור לו...
על הדרך פתחנו גם פקק רדיאטור , שלהפתעתו היה חצי ריק!.

למה זה קרה?
כשהו הוסיף נוזל קירור לרדיאטור הוא לא הניע את המנוע כדי שייצא כל האוויר מהמערכת.
הוא נסע עם רדיאטור חצי ריק , בלי שום אינדיקציה שמשהו לא בסדר במיכל העיבוי.
אופנועים >>
לצפיה ב-'וסתם כי משעמם לי- מערכת הטרמוסטט'
וסתם כי משעמם לי- מערכת הטרמוסטט
08/01/2008 | 02:46
7
95
במקרה יש לי אחד מפורק של R1 (אפילו 2 )
תפקיד הטרמוסטט הוא להגביר את קצב חימום המנוע.ברגע שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה הטרמוסטט נפתח ומאפשר מעבר נוזל קירור לרדיאטור.


בתמונה אפשר לראות את הטרמוסטט וכל החיבורים מסביב.
2 הצינורות התחתוניים מחוברים לראש המנוע ומעבירים נוזל קירור שהתחמם משם לטרמוסטט.
הצינור העבה בצד ימין מעביר את הנוזל החם לרדיאטור (אותו צינור בציור הרדיאטור שלי ,בצד ימין למעלה).
הצינור הדק בצד ימין הוא צינור נשם לטרמוסטט (שגם כן מחובר לרדיאטור בנקודה גבוהה מתחת לפקק).
אופנועים >>
לצפיה ב-'ביפנוכו 1'
ביפנוכו 1
08/01/2008 | 02:52
43
כשהטרמוסטט סגור ,הנוזל עובר דרך החור הקטן בתמונה (החור שם כדי שלא יהיה לחץ גבוהה במערכת ,כי המשאבה תמיד דוחפת את הנוזל).

כשהנוזל מתחמם הפקק באמצע הטרמוסטט נפתח וכך הזרימה של נוזל הקירור היא הרבה יותר גבוהה והקירור יותר טוב.
אופנועים >>
לצפיה ב-'ביפנוכו 2'
ביפנוכו 2
08/01/2008 | 02:56
5
37
בצד השני אפשר לראות את הצילינדר ,שבתוכו נמצה החומר שמתרחב מחום ודוחף את הפין שפותח את הפקק מהתמונה הקודמת.
הקפיץ סוגר את הפקק חזרה כשנוזל הקירור מתקרר.
אופנועים >>
לצפיה ב-'למה באופנועי מוטוקרוס אין מיכל עיבוי?וכיצד מב'
למה באופנועי מוטוקרוס אין מיכל עיבוי?וכיצד מב
08/01/2008 | 08:12
4
65
טלים מיכל עיבוי?
אופנועים >>
לצפיה ב-'אתה יכול להחליף את המיכל בצינור'
אתה יכול להחליף את המיכל בצינור
08/01/2008 | 10:44
44
רק להיות מודע לעובדה שיש פחות מים במערכת.
אופנועים >>
לצפיה ב-'כי זה אופנוע שנופל הרבה, וגם מפשט את המערכת.'
כי זה אופנוע שנופל הרבה, וגם מפשט את המערכת.
08/01/2008 | 16:30
2
43
לצפיה ב-'איך מבטלים מיכל עיבוי?מחליפים פקק?סותמים את ה'
איך מבטלים מיכל עיבוי?מחליפים פקק?סותמים את ה
08/01/2008 | 17:05
1
52
היציאה מהרדיאטור?
אופנועים >>
לצפיה ב-'מפרקים את המיכל ,ומאריכים את הצינורית'
מפרקים את המיכל ,ומאריכים את הצינורית
08/01/2008 | 21:34
40
שתמשיך עד מתחת לאופנוע.
אבל למה לבטל?
אופנועים >>
לצפיה ב-'כל הכבוד בנאדם.'
כל הכבוד בנאדם.
08/01/2008 | 07:07
1
37
אבל רגע - מה זה רדיאטור ?

אופנועים >>
לצפיה ב-'הנה , זה ...'
הנה , זה ...
08/01/2008 | 08:29
42
http://images.amazon.com/images/P/B00003CXE7.01.LZZZZZZZ.jpg
אופנועים >>
לצפיה ב-'סחטיין על ההשקעה '
סחטיין על ההשקעה
08/01/2008 | 08:15
31
לצפיה ב-'פשש סחטיין '
פשש סחטיין
08/01/2008 | 08:34
15
לצפיה ב-' באמת כל הכבוד! לטגליינז! '
באמת כל הכבוד! לטגליינז!
08/01/2008 | 09:44
2
20
לצפיה ב-'טאג ליינז טאגליינז אבל הרבה קשקשנות זה'
טאג ליינז טאגליינז אבל הרבה קשקשנות זה
08/01/2008 | 14:49
1
19
שהוא יודע לפרק לא מוכיח כלום בשרשור הנ"ל
צדק השדון שטען בצדק שמערכת המים ברכב-אופנוע  היא מערכת סגורה ,וברגע שחסר מים יש בעייה .
גם בספרי הרכב במיוחד של רכבים שאותם אני מכיר ההמלצה במקרה של חוסר מים למלא רק במיכל עיבוי
ולא איבוי כמו שכתבו פה אחדים..
ולכן צודק פומי היות וההמלצה הנ"ל נובעת מאותם הדיוטות שלא יודעים לבדוק וייפתחו במקרה פקק רדיאטור
חם ויקבלו מקלחת של אדים ישר לפרצוף.
היות ומדובר בפורום על שלל כותביו שחלק בקיא בצד הטכני והרוב לא ,יש להתייחס בתגובה לאלה שלא בקיאים
היות והתוצאה עלולה להיות הרת גורל עם פרצוף מלא כוויות.
אופנועים >>
לצפיה ב-'י"י'
י"י
08/01/2008 | 20:57
2
לצפיה ב-' סחטיין. איפה השפמנון'
סחטיין. איפה השפמנון
08/01/2008 | 14:58
6
15
לצפיה ב-'על רשת מנגל בכינרת'
על רשת מנגל בכינרת
08/01/2008 | 15:02
16
לצפיה ב-'השפמנון בועט ושואל'
השפמנון בועט ושואל
08/01/2008 | 16:49
4
14
רגע, אז עכשיו שאני לא באדום, מותר לי להגיד "על הזין שלי" כמו N4S ואף אחד לא יצעק עלי?

השפמנון
אופנועים >>
לצפיה ב-'"על הלטאה שלי".תדייק.'
"על הלטאה שלי".תדייק.
08/01/2008 | 17:40
1
13
לצפיה ב-''
08/01/2008 | 17:55
7
לצפיה ב-''
08/01/2008 | 17:49
1
ואני שואל מה קורה פה לפורום הזה קיבינימט שההומור שבו הולך ומשתבח

בהזדמנות חגיגית זו אני קורא לשאר הגולשים לא להמשיך בקו הזה ולא להתנתק לגמרי מתרבות הסכינאות הוירטואלית.
זכרו מאין באתם...., אנחנו ישראלים   פה לא שוויצריה
אופנועים >>
לצפיה ב-'כן.'
כן.
08/01/2008 | 18:28
4

הודעות אחרונות

21:05 | 13.09.19 נמלה עוקצת
10:37 | 05.09.19 אוהבותה
14:40 | 14.08.19 TS250X1
08:00 | 31.07.19 יהודה אל
07:58 | 31.07.19 יהודה אל
14:01 | 24.07.19 alikoneamn
00:11 | 28.06.19 יהודה אל
14:29 | 22.06.19 דוש שבילים
07:20 | 11.06.19 כRובי
07:12 | 06.06.19 Nim27
23:06 | 21.05.19 hagi1934

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ