רוחות של שינוי...

Pumi

New member
יש לך הרבה טעויות היסטוריות

פורום IOL נסגר מסיבות שונות. מה שגרר את הקמת האתר לא היו בשביל "שמירת הידע לעצמם". והדרך שלך "לגרור" חלק מהאנשים כן לענות, ע"י רשימת שטויות, לא עושה לך טוב. בכלל. וההודעות בסגנון הטיפים שלך, עם כל הרצון הטוב, הן היו טעויות גדולות אחת אחרי השניה. ושבתאי יש משהו אישי נגדך, ואחרים קוראים הודעות גדולות שלך בדייקנות בשביל אחרי זה "להחזיר" לך בהפוכה. גם זה לא עושה לך טוב. וגם לא להם. בקיצור, לדעתי עדיף מדי פעם להרגע, ולא להפוך את עצמך לקדוש.
 

M O R M

New member
../images/Emo45.gif תודה מעריך את הכנות

אני גם חושב שאתה צודק. לכן על מנת שאוכל בנחת לפנות את הבמה לאילו כמוך שמבינים יותר ממני רצוי שתבין איך הקונספט עובד ונהפוך את היוצרות. אתם תכתבו בנימוס תשובות יותר מקצועיות ויותר נכונות ואחריות לרוכבים הצעירים ואני אוכל בנחת להכין שיפודים יותר טעימים לפורום שטח. כל אחד שיתעסק במה שהוא באמת מבין יותר טוב. אז פומי תסכים איתי שבענייני שיפודים אני מבין יותר טוב ממך ונסכים גם שבענייני אופנועים אתה מבין יותר טוב ממני ונניח לנושא. כל זאת בלבד שתקבל את בקשתי הצנועה לקחת אחריות על מה שקורה בפורום ולא רק לגיחות ירידות חדשיות על MORM. אלה גם לענות בצורה אחראית , אוהדת , מנומסת על שאלות הכותבים הצעירים (גם אם ישאלו על בנדיט 400 רוצחת!!!) האם אתה מקבל את בקשתי? (מבטח שיפודים על חשבוני במפגש - זהירות שוחד)
 

Pumi

New member
יש צעירים ויש צעירים

מה ששם בפורום שאלה לגיטימית, כמו האם עדיף אופנוע X או איך מטפלים במשהו באופנוע Y, שרשורי הבוקר טוב שהיו פעם, תמונות טיולים שנאותות לשים הפורום, הם דברים מאוד רלוונטיים לפורום. בין אם הם נשלחו ע"י רוכבים צעירים או מבוגרים. אבל שאלות שם "כמה סוגרת הרוצחת!111!!" או שאלות שנטחנו מליון פעמים הפורום, דווקא אישית הייתי מעדיף שכן יוקעו מהפורום. דווקא בגלל שזה הופך את הפורום ל"פורום ילדודס" ופחות פורום אופנועים. ובגלל שאין אפשרות בתפוז לנעול הודעות, אז דווקא למחוק הודעה כזאת, ולהודיע בהודעה פרטית לגולש מדוע ועל שום מה נמחקה ההודעה, זה מאוד מאוד סביר ומובן. בגלל שהקהילה והפורום הזה כלכך פתוח, זה משול למצב שבו במפגש פורום באיזה יער, פתאום יצתרפו שניים שלושה חבר'ה צעירים, יתחילו לתת דחקות לכולם, לצקוע ולהיות וולגרים, ולהפריע לכולם באופן מוגזם וללא ריסון. בחיים האמיתיים מישהו היה בא, נותן להם כאפה ואומר להם להתנהג יפה או שיעיפו אותם בכוח, או שיתרחקו מהם ולא ידברו איתם. באופן אופן הפורום הזה צריך להיות. זאת אחת הסיבות מדוע carsforum וfullgaz מצליחים, בגלל הריסון של המנהלים, וההבנה שיש דברים שמיותרים לפורומים.
 

M O R M

New member
חכה זה לא הכל - בר מצווה רצית?

בר מצוות גם חתונות אפשרי. אפילו מוהל. ברוכים הבאים לאתר הבית שלי... מה אני מציע... * שירה והנחיה באיכות גבוהה ובמגוון סגנונות. * נגינה וירטואוזית בגיטרה, סקסופון וקלידים. * תקליטנות (די,ג'יי,D.J) הכוללת מוסיקה עשירה, עדכנית ומגוונת. * שירה בציבור על מסך גדול עם קליפים מקוריים וייחודיים+קריוקי * ציוד הגברה אישי מעולה, הכולל בין השאר מיקרופונים אלחוטיים. ניתן להיעזר בי גם ב-: * הפקת קליפ מכל סוג בסגנון ייחודי ומקורי עם הרבה הומור. * הפקת "שיר במתנה" ושמוקלט באולפן הקלטה עם כל המשפחה. * הזמנת צלם, רקדנים, זמרים/ות, קוסמים וכל הקשור בהעשרת האירוע ללא פער תיווך. כדאי לדעת גם שאני... * יוצא להקה צבאית (השריון). * תמלילן ומלחין מתוקשר - "ריקוד החיים" שזכה במקום ראשון בפסטיבל הזמר (ושירים נוספים מצמרת מצעדי הפיזמונים). * בעל ניסיון בימתי מעבר לים. * אוהב מאוד לשמח אנשים. המלצות: כיד המלך
 
קראתי את כ-ל ההודעה שלך

ואני מרשה לעצמי לצטט את עצמי: שמחתי וצחקתי לשמוע שאתה גם איש מצחיק בנוסף להיותך חכם, משכיל, נחמד, מרתק ומדהים. אני מדבר על הבדיחה בה אתה תספר לי על מה שקרה עם IOL - קהילה בה הייתי מראשוני החברים. ואתה יודע מה מוטי? קח תשובה רצינית. כמו שהודית שאתה כתבת בעבר תשובות לא נכונות שהטעו רוכבים חדשים, אני רואה אותך בעוד מספר שנים כותב שוב את אותם הדברים, רק שבהתייחס להווה בו אנו נמצאים כיום.
 

M O R M

New member
../images/Emo45.gif מעולה ונכון.

אם תצא מהקשר של נינוחות , קלילות ואנושיות גם נוכל לצחוק על כך ביחד. הבירה
עלי. בעצם מה שהגדרת שאני , טועה , מטעה , כבד , רציני , צוחק , מתחמן , מתחמק ולעיתים מטומטם. או בקיצור במילה אחת אנושי. מעריך את התגובה הכנה והאנושית הבנת את הפרנציפ אין שום חשיבות לכך מי צודק יותר מה שחשוב הוא שנשאר בתקשורת טובה וגם נהנה מהחיים. עכשיו ברשותך אעבור לזיין במוח לחברי פורום סופרמוטו.
 
אני ואתה רחוקים. מאד רחוקים.

כנראה שאתה לא מבין את חומרת מעשך. כמו שכתבתי לך כבר בעבר, אתה מתעסק בממונם של צעירים שחסכו שקל לשקל, וחסכו מעצמם אוכל ושתיה ובילויים, ואתה בא ומטעה אותם מבלי שיהיה לך ידע קלוש כלשהו בנושא הדגמים עליהם הם מדברים. אבל זה עוד הנושא הפעוט שבין השניים. אתה מטעה רוכבים בנוגע לרכיבה תוך שאתה מציג את עצמך בשקר - כפי שהוכחתי מעל דפי הפורום - כרוכב מנוסה, וכאן אתה מתעסק בדיני נפשות של ממש. זה מצחיק אותך? אני ואתה ללא ספק חיים בעולם ערכים שונה לחלוטין. אין ביננו שום קשר, שום "תקשורת טובה" או אחרת שאינה מעל דפי הפורום, לא שת"פ, לא טלפוני - כפי שניסית להציג פעם, והכי בולט: אין ביננו שום הקשר ערכי. בעולם הערכים שלי, אתה למטה למטה מתחת לתחתית הסולם. ללא ספק חיי אדם ושלמות הגוף הם נושא לצחוק בעיניך. שתה את הבירה שלך עם עצמך, ותחשוב טוב טוב על הדברים שאמרתי לך. מכאן ברשותך, אמשיך להתעלם ממך כבעבר. מיציתי.
 

tedys strm

New member
בלי לקחת צד... לא הגזמת?

הבנאדם רכב ב6 השנים האחרונות (לא בפרהיסטוריה שאתה מחכה לתמונות מהיאווה וכו') על GS500 בנדיט 1200 CBR954 CBR1000 ועכשיו על DRZ ואחרי כל זה, הוא ... ,... עדיין הוא לא יכול לייעץ לצעירים שחסכו שקל לשקל. לא אכלו וירדו במשקל (עאלק) כדי לקנות אופנוע, כי אין לא ידע קלוש על הדגמים שעליהם הם מדברים? לא הגזמת? מה זה כל העמך שמייעצים כמו מומחים בפורום הם כולם רכבו על הכל? ואם לא? אז למה רק אותו לגרדום? שוב פעם,... בלי לקחת צד עכשיו יבואו יריבוס וטל"ש ויספרו לי כמה פעמים מופיע השורש בלי לקחת צד
 

kramberg

New member
תגובת לנדמארק טיפוסית

תן לי לנחש, אתה גם נהנה לטעות, נכון?
 

Ninja

New member
../images/Emo24.gif נכון. רואים כינויים טובים מהעבר. ../images/Emo140.gif

תגיד... אתה עובד עדיין באותו המקום
אולי באמת הגיע הזמן לשתות איזו
. אינשללה יצא לי לקפוץ לביקור בקרוב...
 
בקצרה אבל ממש בקצרה

אני .. אני .. אתה הבאת אותי לכאן
אחרי שראינו את טרויה .. (אני צודקת
) או אולי זה היה לפני
אבל שיהיה ואז אני וחברים שלי הצלחנו לארגן הפגנות למניעת הרפורמה בביטוח שגרמו ל IOL לריב איתנו עד כדי כך ששלחו אותנו לממשק מסריח של WALLA ואז אחרי ההפגנה הגדולה אפילו WALLA לא רצו אותנו יותר, מזל שתפוז בנו ממשק יותר טוב ומאז אנחנו כאן .. ואז פתאום גיליתי שהפורום קיבל את הותיקים ב99 למרות שזה היה ביולי 2001 ... לא יודעת נראה לי כל השירשור הזה הזוי לחלוטין במיוחד שפתאום אני מגלה שההיסטוריה היא בכלל לא מה שהיא ... תגיד מעניין הצ'אט ההוא עוד קיים
בילבי מתרפקת על העבר ...
 
../images/Emo23.gif

באותה נימה, שבת שלום לכולם.... גם לי לא יצא להיות פה הרבה בזמן האחרון, אני חוזרת שבת לשתיים הביתה... חבר'ה, אנחנו כולנו משפחה אחת... וכן, גם אני על קטנוע באזרחות, אבל עדיין יש לי את ההתמכרות המטורפת הזאת... כמו לכולנו.... שתהיה לכם אחלה שבת
 
למעלה