רוחות של שינוי...

תומר

אל תכעס על עצמך כי אין על מה, הוא היה עולה בכינוי אחר. גם כך יש לו כמה ניקים. ע"ע כל השאלות המטופשות של "רוכבים חדשים" בחודשים האחרונים כמו מה יותר טוב כאופנוע פעלולים, GS או CB.
 

M O R M

New member
עמיר חסר לך מידע בנושא ניקים

אני סבור והייתי סבור אז שמי שכותב בפורום לא צריך להיות אנונימי כלל. הווה אומר מי שאינו גבר מספיק לעמוד מאחורי מילתו על כל מגרעותיה ויתרונותיה מוטב שלא יאמר זאת. העירו לך מספר חברי פורום שמכירים אותי היטב וגם תומר מכיר נושא זה ותפיסת עולמי זאת היטב כמנהל פורום אופנועים. לכן איני כותב תחת ניק שאינו מזוהה עימי . אז תקשיב לחברים שהעירו לך על כך ואל תחזור שוב על הקלישאה הזו , גם מתנגדי הוותיקים ביותר יודעים זאת היטב , אני מבין שקשה לך להקשיב לי מבלי לפלטר אז רצוי שתתעניין בנושא אצל חברים שלך. אגב ראה זה פלא אפילו מקמקס נכנס לשירשור עם "יאללה יאללה " זה כמו טריגר שמפעיל אותם (הי רענן ערב טוב ) רק מעצם העובדה שאני כותב בפורום - כאן אתה יכול לראות היטב את הקונספט עליו עובד הפורום. שים לב שאם לא דייקתי הנשמות הטובות יעירו על כך בהמשך ויתקנו וכך יקבל הקורא תמונת מצב נאמנה יותר למציאות מתמונת המצב הסובייקטיבית שלי.
 

Ninja

New member
יפה. שיפור נאה.../images/Emo45.gif קבל תוספת 5 נקודות. ../images/Emo140.gif

 

Ninja

New member
מוטי, יש בך גם דברים טובים אבל תשתדל להפסיק.

דאגת לבשר משובח בקומזיץ בעתלית... פה בערך נגמרים הדברים הטובים. תן לנו לשחזר את הימים הטובים. תפסיק בבקשה עם הודעות "הידע המעמיק" שלך. אנחנו מסוגלים לחיות גם ללא הודעות אלו.
 

M O R M

New member
בא אגלה לך סוד מקצועי

גרמתי לעוד דברים טובים בחיי. אחד מהם קטן הוא לגרום לך להתנגד לדברי ולמקמקס לכתוב "יאללה יאללה" למה זה גרם? זה גרם לכך שעוד קוראים קראו את מה שכתבתי. זה גרם לכך שעוד קוראים יחשבו שמקמקס מזלזל בי ויקבלו מעט אנטגוניזם להודעתו ומהטבע האנושי להפך כלפי. אז יצאת גבר גבר בקבוצת המבחן שלך שקוראת את כתביך באהדה אולם הקהל שלי הוא אחר וקצת יותר גדול. התכונה "להראות טוב " בחברה שנובעת מתקשורת לא בונה ומעצימה למעשה פועלת הפוך . אז מקמקס "נראה טוב " בחברה ואני נראה לטעמו יותר רע / יותר קטן / פחות צודק / פחות מבין/ וכדומה. אולם התוצאה התקשורתית של אילו שמאזינים לנו באופן שווה הפוכה מכוונתו בפועל. קאפיש? כך , על קונספט זה עובד פורום 8 מזה תקופה ארוכה והגיע הזמן שתבין זאת ותפסיק לתקוף אותי על אוטומט כי זה יוצר ההפך. קח אחריות על מה שקורה בפורום ועבור לפסים יותר חכמים של תקשורת. אין לי יותר זמן לבלות פה בפורום וברצוני לפנות את הבמה עבורך ועבור חבריך. הבנת את זה ג'נגו? ("הו האימה?")
 
LOL../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אתה גם עושה בר מצוות?
 

Ninja

New member
../images/Emo140.gif איחלתי לחייל בהצלחה בהמשך תפקידו" ../images/Emo195.gif

אני רק מקווה ש-"תפקידו" יהיה בגדוד אחר... אתה מוזמן להעיק על כל פורום שתבחר. אני רק מבקש שתעזוב פורום זה במנוחה. בבקשה. ברשותך, אם אין לך התנגדות, אני אעדיף להישאר בקרב חבריי. אשאר בקרב חברי קבוצת המבחן הקטנה והרדודה. אחרי הכל, אני אחד מהם.
 

kramberg

New member
פסים יותר חכמים של תקשורת

השימוש החוזר ונשנה שלך בבחינת התוצאה של הדברים שנאמרו, הוספת קצת פלפל ("מעט אנטגוניזם להודעתו ומהטבע האנושי להפך כלפי"), השימוש הפשטני והחוזר ונשנה שלך במילה "בונה ומעצימה" (במשפט ההוא יכולת לכתוב "הורסת") או הדוגמה הפטאתית לנסות ולהטות את דבריו של מקסמקס לכיוון ה"מקובלים נגד הפחות מקובלים" כמו עוד ממוטיבים שחוזרים מהודעותיך, מלמדים על כל שלמדת את תורת לנדמארק על בוריה, ואתה, כמו רוב האנשים שמתעסקים בתקשורת הווייתית (ככה הם קוראים לזה עכשיו, לא?) פשוט זורק חול בעיניי מי שקורא אותך. שיטות נלוזות שלא משיגות כלום, חוץ מתמיהה באיזה עולם אתה חי ועל מה לעזאזל אתה מדבר....
 

BANDITOS

New member
תרשה לי הפעם...

אם אתה אומר ...ואני מצטט :"מי שאינו גבר מספיק לעמוד מאחורי מילתו על כל מגרעותיה ויתרונותיה מוטב שלא יאמר זאת" מעניין מה עמיר שבתאי היה אומר על זה.... אם יש לך ניסיון כמו שאתה אומר של 30 שנה, תוכיח.
 

SCOOTERMAN

New member
הבעיה שמר מוצלחי אף פעם לא עומד מאחורי דבריו.

הוא מסוגל לסתור את עצמו, להביע כל דעה אפשרית, והכל בנימה ידענית וצדקנית. הנה רק דוגמה קטנה מהשרשור הנ"ל. במקום אחד כותב מוצלחי בעבר ניסתה והצליחה קבוצת כותבים איכותית לחסל פורום (IOL) ואף חלק מהם הקימו פורום מתחרי מסחרי עם מועדון חברים בתשלום בו אני חבר (פולגז) . דברים שאי אפשר לטעות בהם, מוצלחי מציג קשר ישיר בין עזיבת IOL לבין הקמת פורום פולגז. אחרי שמעמידים אותו על טעותו אין לו בעיה לכתוב בא לא ניסחף אין קשר בין פתיחת פול גז לבין עזיבת IOL כאלו לא הוא עצמו היה זה אשר טען טענה מגוחכת זו. בתשובתו לכרובי הוא יוצר מצג בו כאילו כרובי הוא זה שטען שיש קשר בין עזיבת IOL לבין הקמת פולגז. למה הדבר דומה, לגולש אשר הצטרף לתפוז כשנתיים לאחר הקמת הפורום ומנסה ללמד את כרובי על ימי IOL, בעצם גם את זה מר מוצלחי עשה בשרשור הזה. נכון, אי אפשר לומר שהוא לא עושה זאת תחת שמו, אבל בהחלט מדובר באדם שלא מוכן לקחת אחריות על דבריו. אין לו כל בעיה לסתור את עצמו באותו משפט.
 

tedys strm

New member
../images/Emo128.gif

אם אתה מציע להם להישאר בתפקידם לא נראה לך לפחות שדרוש לפני כן להגיע להסכמה מלאה של איך ייראה אותו ניהול? למשל, אל תשכח שהיו שרשורים בנמחקו שבהם גם אתה כתבת. לא תתענין לדעת מה יהיו היקפי המחיקות בעתיד? ולא תרצה לפתור הבעיות לפני פיתרון המשבר? אחרת הפיתרון יחזיק מים. אז מה שווה? מהמשבר הזה צריך לצאת טוב יותר ממה שהיה
 

motorcycle boy

New member
מציע לערוך בחירות להנהלה החדשה

כל גולש יוכל להציע מועמדות,בנייה של רשימת זכאים להצבעה על בסיס וותק. אין לי טענות מיוחדות להנהלה הנוכחית אך במצב הנוכחי אין לה ברירה לדעתי ורק דרך דמוקרטית ושקיפות וללא סגירות מאחורי הקלעים ימנעו פירוק של הקהילה. חזרה על בחירות כאלה אחת לזמן מסוים ימנעו הישנות מהפיכות כאלה בעתיד.
 
למעלה