רוחות של שינוי...

M O R M

New member
אז תציע מועמדותך להנהלת תפוז

שתבחן את העניין. מי שלא היה בנעליים של מנהל פורום 8 בתפקיד כפוי טובה זה. מי שלא הפסיד עשרות ואולי מאות שעות עבודה ופנוע למען הקהילה מוטב לו שיחשוב קצת לפני הבעת ביקורת "בונה".
 

Shredingerscat

New member
אני יודע שאני לא מתאים

וזה דבר אחד שאני יודע, וכנראה אתה לא, וגם המנהלים הנוכחיים לא הפנימו.
 

כRובי

New member
אכן בולשיט

בין הסגירה של IOL (שנסגר ע"י וואלה ובניגוד לרצון הגולשים) לבין פתיחת פורום פול גז, מפרידות בערך 4-5 שנים. לא שזה הפריע ל-MORM לטעון שיש קשר ישיר והדוק בין הדברים.
 

M O R M

New member
שים לב לתרבות הדיון שלך.

"בולשיט" הפרדת מציאות ממני וכדומה. תתרכז בתוכן ולא באדם. יש לך תלונה כלפי כאדם שמור אותה לעצמך ונהג בנימוס. אני חושב שהאלימות המילולית המובעת בסגנון כאן מיותרת ולא תורמת לאוירה . ומה אתה עושה?
 

M O R M

New member
בהחלט תגובה מנומסת וראויה

יש לך רפרטואר נפלא יחסית לגילך.
 

Ninja

New member
../images/Emo4.gif לא הולם ולא נעליים. תכתוב מפורט בפעם הבאה

יאללה (פסיק), יאללה (שלוש נקודות) ...
 

M O R M

New member
בא לא ניסחף אין קשר בין פתיחת פול גז

לבין עזיבת IOL . ואכן עברו כמה שנים מאז. אבל יש קשר בין אותה חבורה שעזבה את פורום 8 חלקית לבין פתיחת פורום פול גז. לטעמי רובם חברה נהדרים עם כמה יוצאים מהכלל שקצת מפריעים בפורום 8 לעיתים נדירות. להערכתי פורום תפוז אופנועים הינו פורום יציב חזק שישרוד כאילו שינסו להכתיב למנהלים מה ואיך לעשות תוך התעלמות מוחלטת מעמלם לאורך שנים. זה לא שאני חושב שלא נעשו טעויות חמורות. זה לא שאני חושב שהניהול תקין ונכון אולם אני חושש מאנרכיה שתגיע כתוצאה מדחיקת המנהלים הנוכחיים לפינה והכנסת מנהלים חסרי ניסיון. אילו הייתי יודע שאתה מצליח לתמרן בין אי פגיעה בפרנסתך ב- KTM לבין ניהול פורום 8 הייתי סומך ידי על כך שמנהל וותיק מוערך ובעל יכולת מוכחת ינהל תוך שיתוף כמה חברים חזקים ואמינים כמו יריב ומיצו. אולם לצערך אני חושב שאתה עלול לפגוע בפרנסה שלך תוך כדי מילוי חובתך כמנהל פורום 8 , או אז יתכן ויווצר קונפליקט בין הפרנסה לניהול הפורום . אז מה שצריך לעשות לטעמי זה להניח להחרמות , גידופים , קללות ופגיעות אישיות כלפי המנהלים ולהתרכז בבקשה סבירה של חלק מהחברים להחליף את המנהלים חלקם בהדרגה .
 

RaananC

New member
ואני חושב שאינך דואג לפרנסתו של כרובי

אלא לעורך שלך. כרובי כבר ניהל בעבר בהצלחה גדולה את הפורום למרות שהייתה לו עבודה במשרה מלאה לצד הניהול ולא ראיתי שהוא התדרדר מתחת לקו העוני. אני חושב שאתה חושש שמה הכרוב כמנהל יעשה את מה שהיה צריך לעשות בקדנציה הראשונה שלו וזה לחסום אותך לצמיתות ולמנוע ממך להעלות שטויות ופרובוקציות (עיין ערך הטיפים המסוכנים לרוכב המתחיל) כפי שאתה עושה כאן בפורום. מוצלחי בבקשה ממך תפסיק להתמם אני לא כאלה מטומטמים כמו שאתה חושב.
 

כRובי

New member
צא לי מהכיס ועזוב את פרנסתי במנוחה

נכנסתי לדיון כי הפרחת כמה הזיות במסווה של עובדות, ומכך אתה מתעלם. שוב, אין שום קשר בין פורום IOL לפתיחת פורום פול גז. אם אתה מחפש "אשמים" בכך שוותיקי אותו פורום אינם נמצאים ב-8 כבעבר, יש רק שניים שאשמים בכך: אתה (כגולש שגרם לריב ולמדון אשר יצרו את ההפרדה דאז) ואני (כמנהל באותה תקופה שלא שם לזה גבול בזמן).
 

the jango

New member
אמת לאמיתה ../images/Emo11.gif

מוצלחי לניהול הפורום! שמישהו יגיד את זה כבר..
 

Ninja

New member
../images/Emo12.gifאבל זה לא היה מוצלחי. זה היה "מתלמדו של.."

 

Ninja

New member
../images/Emo7.gif אבל הוא מתלמד... איך אפשר לתת לו ניהול../images/Emo35.gif

 
למעלה