רוחות של שינוי...

kramberg

New member
כנ"ל

מסכים עם כל מילה על מיצו ו-DR XR, את השדון אפשר לחסום עוד איזה שנה-שנתיים. (תקופת צינון) סתם! סתם! יוחזר גם השדון לאלתר!!!
 

barakhalla

New member
../images/Emo45.gif

זה באמת מוגזם, לחסום את השדון,מיצו והד"ר... אולי המנהלים רוצים להחזיר את הפורום לימי 2001 העליזים, אך הדבר תלוש מהמציאות כיום, קל וחומר ללא האושיות אשר נחסמו. במצב הנוכחי, הכאוטי, גם אני לא רואה עצמי כחבר פורום אלא כעוד מועמד לחסימה. ולכן גם אני בחוץ עד יעבור זעם.
 

Ninja

New member
../images/Emo4.gif עובדות../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

מה בדיוק משנות העובדות אם אפשר להמציא אותן מחדש
אם אותם האנשים עדיין חסומים, ואם האנשים שהיו אמורים להיחסם עדיין משוטטים באזור, מצבנו בכי רע.
 
????????? מנהלים יקרים

בצורה של מסרורים בנושא כיוונוני מתלים דווקא, הסתבר לי שבנוסף למיצו גם השדון והד"ר חסומים. מה השלב הבא? שתחסמו את כרובי? טל"ש? אותי? למען הסר ספק: את כולם אני מכיר בלבד משנים של אופנוענות, אף אחד מהם לא "חבר" שלי בהגדרה. אי אפשר להאשים אותי בכך שאני "נאמן" להם יותר או "חבר" שלהם יותר מאשר אני חבר של טיגר או מקס. אי לכך ובשל הסיבות הנ"ל, אני מוותר על זכותי לכתוב בפורום ופורש ממנו במחאה.
 

אנימור

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gifטיגר, זה מעט מדי ומאוחר מדי../images/Emo70.gif

להלן מסר פרטי ששלחתי להנהלת הפורומים, אשר מייצג נאמנה את דעתי: נושא: הפורום שלי גוסס ורק אתם יכולים להצילו. שלום, כחבר פעיל בפורום אופנועים כבר יותר מ-5 שנים, אני פונה אליכם בבקשה (או יותר נכון בזעקת שבר) להציל את מה שהתנוסס תמיד כדף הבית שלי - פורום 8. עושה רושם שהניהול השוחק והלא-תמיד מתגמל של הפורום גבה את קורבנו משלושת המנהלים ופגע קשות בתפקודם כמנהלי פורום. מכיוון שאיני מכירם לעומק אישית, איני יודע אלו תהפוכות הם עברו בחייהם הפרטיים אשר גרמו לשינוי לרעה, וזה גם כלל אינו מענייני. התוצאות, לעומת זאת, ניכרות לעין בצורה מובהקת ומבישה, כמוה קשה לי לזכור מהשנים שעברו. למותר לציין שאני מלא הערכה כלפי המנהלים בגין ביצועיהם בעבר והירתמותם לפרוייקטים חשובים של קהילת האופנועים בארץ, כגון המאבק בביטוח. יחד עם זאת, כשהסוס עייף וזקן הוא מתקשה למשוך אחריו את העגלה ואם לא מחליפים אותו בסוס צעיר ורענן - עלולים הסוס והעגלה גם יחד למצוא עצמם מידרדרים מצוק תלול באין מושיע. זה בדיוק מה שקורה בעת האחרונה לפורום 8. החלטות ניהוליות לעולם אינן קלות, אולם לעתים קרובות הן הכרחיות. במקרה דנן, הפעולה הנדרשת, כפי שאתם וודאי מנחשים, הנה החלפת מנהלי הפורום והפחת רוח אופנוענית חדשה ועתירת אנרגיות בקהילה ההולכת ומתנוונת שבו. לטיפולכם אודה. --------------------------------- אני מוסיף כאן מענה לאייג'נט על נושא המאמרים, מפגש הפורום ועוד: ברור ששום דבר מהאמור לעיל אינו יכול להתרומם ללא מתנדבים מקרב הפורום (אני עצמי הייתי "אחראי המנגלים" במפגש האחרון וכמוני היו עשרות של מתנדבים). בפורום ישנם אנשים רבים (חוץ ממוטי...) המוכנים לתרום ולהתנדב למען הזולת. בפורום ישנם רבים בעלי כישרון כתיבה שלא יסולא בפז, המסוגלים להעשיר את הפורום, את הטאגליינס ואת המאמרים מפרי יצירתם. אולם כאשר הפורום ישנוני, מנוון, חסר אנרגיות וקטנוני - זה לא יקרה. כאשר הניהול לוקה בחסר (והסיבות כלל אינן משנות!) והפורום מדשדש, אין לאנשים מוטיבציה להשקיע ולתרום מזמנם. ולכל שלושת המנהלים: בתקופה האחרונה הפורום תקוע על הילוך ראשון ומנועו מגמגם לכיוון שביקת חיים מוחלטת (ע"ע פורום אופנועים ב-YNET). כולנו עדיין זוכרים לכם חסד נעוריכם, כשהייתם נמרצים ומלאי אנרגיות והפורום פרח. אנא מכם, אל תתנו למצב הנוכחי לקלקל את הזיכרון הטוב שיש למרביתנו מפועלכם. הסיקו את המסקנות המתבקשות, העבירו הלאה את המושכות והזרימו דם חדש בפורום
 

tedys strm

New member
../images/Emo45.gif ועוד ../images/Emo45.gif וגם ../images/Emo127.gif

כתיבה יפה. מסרים ברורים וחדים כתער, ומצד שני פנייה מאד מכובדת ומנומסת. יישר כוח.
 

M O R M

New member
../images/Emo31.gif לא מסכים עם התוכן כלל

יש המון מה לשפר ואתה מוזמן להתנדב כפי שעשית נהדר בעבר לטובת הפורום וחבריו. במקום לחשוב איך לבזבז אנרגיה על ביקורת (אלק בונה) תחשוב איך לתרום לרוכבים הצעירים ולחברי הפורום הוותיקים. אילו הצעת עצמך כמנהל בפורום בהחלט הייתי תומך אולם להציע למנהלים לעזוב באין מנהל ראוי נראה לעין נראה קצת לא סביר. אשמח אם תאיר עיני הן כאן או במסר מי לדעתך יכול , רוצה וחסר פניות לנהל את הפורום. תודה על המכתב המכובד המנומס והנאה שמעלה את רמת הביקורת לסבירות טובה ומעל לממוצע. מעריך את פעלך בעבר ואת דעותך בהווה ואשמח אם תצא לפעולה במקום לבקר. בכל מקרה תודה על האופן שהגבת וסגנון הכתיבה הרואי והמנומס על כך אני גם מוקיר אותך. תודה אנימור ושבת שלום.
 

M O R M

New member
תומר ברעם מנהל מעולה ובעל ניסיון מוכח.

והייתי מאוד שמח אילו היה מנהל בתפוז 8. רק אני קצת מודאג ממערכת היחסים שיכולה להווצר בין עבודתו הנפלאה ב- KTM לבין פעילותו כאן. אילו היה הוא מוצא דרך לא ליצור ניגוד אינטרסים היתי שמח עוד יותר. גם אז וגם עם ניגוד אינטרסים הייתי שמח לו ניהל את פורום 8 נשאלת השאלה אם זה אפשרי ? אם כן אשמח מאוד. בכל מקרה יש דרך לבצע את הדברים ועל הדרך אני מצר.
 

Shredingerscat

New member
יש מועמדים

שאפילו המנהלים הנוכחיים לא מפקפקים ביכולת המועמדים לנהל את הפורום למופת.
 

Shredingerscat

New member
אולי השם "מנהל" קצת מבלבל

התפקיד נקרא בד"כ Moderator moderator=> ממתן, מְפַשֵּׁר, מְתַוֵּךְ; (אינטרנט) מנהל פורום ברשת מגדיר את התפקיד טוב יותר.
 

M O R M

New member
../images/Emo45.gif מקס , טיגר , איג'נט השארו עימנו

החזיקו מעמד אל מול העליהום המתוכנן והמתוזמן. יש מעט מאוד מועמדים לניהול פורום כל כך כפוי טובה וחסר אחריות כמו פורום האופנועים של תפוז. אצטער אם תחליטו ללכת ואשמח עוד יותר אם תשארו למרות העליהום הבלתי אחראי הזה ובעיקר הבילתי מנומס. כן ניתן רצוי וצריך להעביר ביקורת ואני גם משוכנע שכבני אדם טעיתם קשות בנושאים שונים ובעיקר במחיקות ובחסימות. אשמח אם מיצו יכתוב בפורום ואשמח לא פחות עם השדון הד"ר ונוי יוחזרו לאלתר לכתוב בפורום. אולם COLT , עמיר שבתאי , טל שביט ואחרים חשובים ומכובדים איננו אילו שמקיימים את הפורום אלה קהל הקוראים הענק . עבורם רצוי היה שתמשיכו במלאכה כפויית הטובה הזו ללא שכר וללא מנוחה גם אם המחיר שישלם הפורום יהיה עזיבתם של אילו שאינם מסכימים עם אופן הניהול. עזבו חברים בעבר ויעזבו אותו בעתיד - זה חבל כואב והייתי מעדיף שישארו. אז החזיקו מעמד ואל תתפתו לעזוב אותנו אלה אם כן תבחרו לעשות זאת באופן אישי מסיבות שלכם ורק אז ובתנאי שהמחליפים יהיו (אם יהיו) ברמה אישת גבוהה ונטולי פניות ותפקידים מסחריים בעולם האופנועים. תודה על פעלכם ומקווה שתשארו. שבת שלום.
 
למעלה