רוחות של שינוי...

Le Duke

New member
כולם אחרי! עיזבו את המצות, נעשה טיול קטן

מסביב לבלוק במשך 40 שנה עד שנגיע לפורום Fullgaz הנכסף.
 

Chersky

New member
חלאס זה לא מצחיק

מדובר פה בתהליך התפוררות של קהילה שגם ככה נמצאת במצב לא יציב. אם הפורום ימשיך להתדרדר, יווצרו הרבה קבוצות כך ששום דבר לא יאחד אותם. כל אחד ילך לקומונה או לפורום שלו (ויש המון כאלה) יאללה.. אופיר, גל, דוד.. תקחו אחריות לשימור הקהילה ותעבירו את הניהול.
 

malganis

New member
../images/Emo45.gif התנצלותך מתקבלת בברכה.

מקווה שהפן האישי בחייך יחייך אליך בשיניים צחורות ויאפשר לך זמן פעילות כמנהל כאן בפורום. אתה בטח זוכר שתמכתי בהתלהבות במינוי שלך. עם כפפות, בלי כפפות, בעצבים מלווים בבעיטות והסרת מראות של פחיות. ים של צחוקים ודאחקות. למרות שלא היית ממש קונצנזוס בגישה/כתיבה המיליטנטית שלך, אהבתי מאוד את הקריאה של הודעותיך כמו הקריאה בפורום בכלל, אז, כשרוח הפורום היתה... נראה לך שאתה יכול לחזור להיות פעיל כמו שרוח הפורום צריכה? עכשיו כשאתה מבין שהנוכחות שלך היתה חסרה ואתה מתנצל על כך אולי תבין חלק מהטענות שמופנות כלפי הניהול, לאחרונה. נראה שאתם, כמנהלים פעילים, חשים שחותרים תחת תפקידכם במטרה לנשל אתכם ממנו וזה לא נכון. א-נ-י בטח שלא רוצה לנהל (אני בכלל חושב שזה רעיון לא טוב. לא לפורום ובטח לא לתפוז!!). מיצו לא חלם אף פעם על הניהול למרות שהוצע לו. שנינו יודעים שהוא דמות בקאליבר שהפורום היה גאה בו מאוד אם היה מסכים לנהל. רק לאחרונה הוא קיבל אדום ולא בגלל ידע טכני. בגלל רוח הפורום וכתיבה מרתקת הוענק לו האדום. היום הוא חסום!!! ד"ר XR איש טכני מובהק, נטול פניות ובעל אינטגריטי, צבוע באדום שזה כבוד לפורום ולא לו אישית- חסום. ים של מחיקת הודעות כולל של השדון שגם הוא, תודה, אושיה רבת משמעות לפורום. זאת הליבה של רוח הפורום כמו שכולנו יודעים ויש מקום להקשיב גם כשהדברים קשים. זה לא בא מחלל ריק. אז ההתנצלות שלך לגמרי במקום ואם היא מובילה לכיוון של שינוי אז סבבה והלוואי שיצליח לך. דעתי האישית היא שמכל מיני סיבות מורכבות, די נגמר לכם הסוס. אני חושב שהגיע הזמן להציע את הניהול לכוחות חדשים. אפשר לפתוח שירשור בנושא ולאחריו סקר שינפה את הראויים ביותר לקחת את העול הזה על כתפיהם לשנה שנתיים הקרובות וגם אחריהם יהיו מנהלים אחרים. העולם כמנהגו ינהג.
 

Shredingerscat

New member
|../images/Emo45.gif

לא נראה לי שיש הרבה שמוכנים ומסוגלים לקחת על עצמם את הניהול, ואני באותו מצב הייתי שמח אם מישהו בקליבר הזה היה מציע את עצמו.
 
היה מי שהציע את עצמו אבל הוא נחסם בתואנות

שווא כאילו הוא כותב OFF TOPIC ועוד כל מיני שטויות.
 

MexMex

New member
באותה ההזדמנות

אולי תיפטרו משרשור המכירות המעיק? במיוחד מאדון פלג שעה שם חנות שלמה....
 

D the kid

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo47.gif

 
למעלה