רוחות של שינוי...

t s a c y

New member
פתטי../images/Emo35.gif

עכשיו זה נראה לך פטתי, אנשים שהגיבו עם
ונעלבו, זה מה שפטתי בעניך
חסימה של כל מבקר, ושל כל מי שמגיב נגד צורת ההתנהלות, זה מה בעניך
לא יפלו סידרי עולם נכון, אבל למה להרוס לעשרות אם לא מאות ותיקים + חוכמה בשביל אלפים, בגלל 2/3 שפישלו.
 

tygger

New member
אין סיבה.

ולכן הורד השירשור הקודם. הדעות הובהרו ובמהלך הימים הקרובים אנחנו נעשה כמה שיחות בעניין ביננו ועם אנשים אחרים בעניין. אין ספק שהיו פה כמה טעויות. של הרבה אנשים. חלק עם יותר אגו, וחלק עם פחות. לכן העלנו את ההודעה. משום שאין לי אישית בעיה להודות בטעות. אפילו אם חלק ממנה לא הייתי שותף לה, עדיין אני שותף בניהול פה.
 
אין סיבה לכך שתדברו ב- 3 קולות

הגיע הזמן לשינוי ואתם כבר מתחילים להבין את זה בעצמכם. קומו, לכו הביתה. אה, אבל לפני זה תמחקו את ההודעה שלי ותחסמו אותי.
 

yarivos

New member
מה יותר אגו מלהישאר בניהול בצורה לא פעילה?

השאלה המלאה
בסאגה.
 

tygger

New member
אתה מוזמן לשאול את השאלה המלאה שלך במסר.

גם מספר הנייד שלי יש לך. תרגיש חופשי.
 

h a j b i

New member
עזוב, זה לא רק היומיים האחרונים

מה לעשות, אין לכם זמן יותר לנהל את הפורום כנראה. לא מאשים אתכם אבל תנו את הניהול למי שכן יש לו זמן. לצורך העניין אני נמצא כשנתיים וחצי בפורום, מכיר אישית הרבה מהגולשים הקבועים פה ונטול אינטרסים לחלוטין (לא שייך לשום יבואן, חנות או אתר אחר) וכמו כן יש לי את הזמן לעסוק בזה. הסיבות שאני לא מציע את מועמודותי הן שאני מאמין שיש פה אנשים ותיקים ממני שיתאימו לתפקיד והסיבה השנייה היא שלא הבעתם עדיין נכונות לוותר על הניהול (אפשר להתחיל אפילו בלהוסיף עוד מנהל).
 
תתפטרו!

אין נבצרות זמנית בתפוז וגם לא קבועה. הגיע הזמן להעביר את השרביט למישהו אחר. נכון שמחקת את ה"שירשור הקודם" - אבל הטעם הרע עדיין נשאר.
 

ז ר ח

New member
ברור, אתה ר-ו-צ-ה שישארו חבריך בניהול...

שימשיכו להגן על השטויות שאתה מפיץ...
 

C O L T

New member
אבל חבריי יהיו בניהול גם אם יתחלפו

כי גם אילו ההתנהלה הייתה מתחלפת, נחש מה, המנהלים החדשים בטוח לא היו אוייבים שלי. ומה ה"שטויות" שאני מפיץ? דבר לעניין, או שתוק, כי זה פגיעה בגולש.
 
../images/Emo41.gif אני תמה למה החלטת להגן על המנהלים

פה. מה הבטיחו לך? קטנוע חדש? אולי מעיל חדש מהיבואן? אבל שש... אסור שידעו שמנהלים מקבלים טובות הנאה. ועכשיו יחסמו אותי, אז צלמו היטב את ההודעה הזו.
 

AVNER XR

New member
סלח אבל שניכם חוצפנים ברמות גבוהות

מפני שם יש מישהו בפרום הזה,שמגיע לו אדום זה COLT ובדרך כלל לשטויות שהוא מפיץ עד היום נתקלתי רק באמירות תודה לאנשים שהוא עזר או תמך. אז שחררו לחץ בבקשה כי טיפסתם לפחות במקרה הזה על העץ הלא הנכון.
 
סליחה, אומנות השרשור אצלי בטיפול תקופתי

הכוונה לא היתה לקולט שאת עבודתו למדנו להעריך.
 

AVNER XR

New member
ומה יש להעריך אצלך חוץ מהתגרויות חוזרות

ונשנות ,ומשחקי נדמה לי של ייחסמו או לא ייחסמו. אלי במקום להתלהם ,להשמיץ תתרום משהו אחר ,ולא התלהבות של בן טיפש עשרה מתלהב. ולגבי הטיפול התקופתי תבדוק היטב שרק אומנות השרשור נמצאת שם,ולא חלק אחר שצריך טיפול מקיף.
 

ז ר ח

New member
כנראה שיש לך קריאה סלקטיבית.

אכן רוב הזמן הוא מועיל ותורם,בעיקר לרוכבים חדשים ובשנינות ראויה לציון. אך לפעמים הוא עובר את הגבולות בחוסר אחריות.והמנהלים לא מרסנים אותו.(כמו שעשו לאחרים.)
 

AVNER XR

New member
והכתיבה שלך מאד סלקטיבית כי ב3 הודעות

האחרונות שלך עברת מזמן את גבול הטעם הטוב . אולי תפסיק לרקוד על הדם ,ולתקוף אישית את המנהלים פה שמשקיעים מזמנם ומירצם,תראה איזה תיבת פנדורה פתחתם חבריך ואתה בעקבות מחיקה אחת מסכנה של שרשור מסכן עוד יותר. האם אתה בטוח שהכל נעשה ממניעים טהורים ,אני סמוך ובטוח שלא,אבל להוסיף חטא על פשע ולתקוף את המנהלים בצורה אישית ,מזכיר לי תקיפה אישית מפורום פולגז(ושם זה היה הרבה יותר גרוע). לא נראה לך יש דרך לגטימית ולא דרך בזוייה בלפנות לפורום השני" ולכלכך" בצורה כזו,מה קרה חשבתי שמדובר באנשים בוגרים,ולפי ההתנהגות וההתנהלות נראה לי שמדובר בילדים הטוענים "ששברו את הכלים ולא משחקים". והראייה חלק מאותם אנשים שנחסמו,עדיין מציעים את מרכולתם למכירה(האם לזה התכוון המשורר כשאמר "אחד בפה ואחד בלב") ומישהו פה עוד הזכיר את הפורומים האחרים רק השאלה למי הוא התכוון בדיוק?כי לפחות בשנתיים האחרונות הפורום הנ"ל הרבה יותר גדול הן מבחינת ההודעות,והראיה הוא ממוצע של 2-3 דפים ליום כשבפורומים האחרים רואים את אותו דף לפעמים גם יומיים.(ןעל זה אמר אותו משורר "שקנאה יכולה להעביר אדם על דעתו") אל תנסו להפוך את הפורום הזה לY-NET ששם מלחמות היהודים עברו מזמן את גבול הטעם הטוב. ולסיום אני מניח שאותם אנשים שנחסמו יחזרו לפה בשלב כזה או אחר.והצעתי היחידה הניחו לשרשור המזויין הזה לשקוע אל תהומות הנשייה,כי הוא מערער את יסודות ביתנו. ולסיום דוד מקס וטיגר אנא התעלמו מואתם דברים שנאמרו בזמן "עידנא דריתחא" ותבוא "הודנה" על הפורום.
 
למעלה