רוחות של שינוי...

TShavit

New member
לא שאלתי, כי לא ענין אותי.

אמרת אמירה מטופשת. אם אתה מבין למה - מצוין. אם אתה לא מבין, אולי אתה לא בפורום הנכון. טל
 

Scott Evil

New member
לא מסכים ../images/Emo31.gif

אני יכול להעיד שבאופן אישי שאלתי כאן לא מעט שאלות בקשר למכניקה, רכיבה וקניה/מכירה של אופנוע וקיבלתי את כל התשובות. הפורום הזה יכול בהחלט להתפתח ולהיות פורום של רכיבה על דו"ג בכלל. אני בטוח שגם אם הפורום יהיה כזה, בכל זאת כל שאלה 100% טכנית על אופנועים תקבל את מלוא ההתייחסות. זה לא חייב לסתור אחד את השני.
 

גיקסר

New member
מצויין אבל יש בעייה

דוגמא פשוטה באחד השרשורים של היומיים האחרונים נמחקה תגובה שלי ושל עוד רוכב או שניים, לא משהו שקשור אליכם או לבעייה, המצחיק הוא שבאותו שרשור נשארו הודעות על משקל הלצה הדומה לאלו שנמחקו, אז מה יש הפלייה......... או שפשוט מנהלאחד בחר למחוק ומנהל אחר החליט שההודעות שנכתבו אחר כך ראויות להשאר ? אפרופו התגובות שנמחקו היו של אחד ממשתתפי השרשור שלא הפריע לו התגובות הנ"ל קשה להחליט מה למחוק ומה לא ביחוד שיש 3 דעות של 3 מנהלים שלא תמיד יש להם את היכולת להתמודד עם כל קפיץ חדש שעולה ומחליט להשליט טרור מרוכז ע"י שאלות חסרות טאקט.
 

ז ר ח

New member
אפלייה בהחלט!

כנראה שלחלק מהמנהלים פה יש בעייה לטפל בחבריהם.
 

® Road Runner

New member
../images/Emo45.gif אפליה בולטת שלא צריכה להיעשות..

מקרה שלי, הודעה שלא מעליבה ולא חורגת מכללי הפורום נמחקה ואילו הודעה באותה הרוח ואפילו בסגנון בוטה יותר הושארה ואף זכתה למענה כשהמנהל קורא למגיב "ידידי".... נשאר לא מעט טעם רע ממה שקרה פה בימים האחרונים וחבל מאד שכך.....
 

tygger

New member
לוקח לא מעט זמן לעבור על ההודעות השונות

המחוקות בפורום, אבל אני עובר עליהם עדיין ומנסה לשייך מה היה שייך למה. כל העניין הזה נמצא בבדיקה וכפי שציינתי, במחשבה לגבי המשך הדרך.
 

Shredingerscat

New member
../images/Emo45.gif

סומך עלייך, טיגר, שתדע לישר את הבלגאן הזה בצורה הכי טובה לכולם, וקודם כל הכי טובה לפורום.
 

Shredingerscat

New member
הכל סבבה

אבל דבר קטן וחשוב, כל התותחים הכבדים, הכותבים המוכשרים ביותר, וגם בעלי הידע הטכני הנרחב לא מגיעים לפורום כדי ללמוד, ולא מגיעים לפורום כדי לברר עניינים טכניים, הם מגיעים כי נחמד כאן. אין הרבה כאלה, אבל הם הסיבה שכל האחרים כאן, בלעדייהם אין טעם לפורום, ולכן הם הנכס העיקרי שעליו צריכים המנהלים לשמור. חייבים לטפח את התקשורת עם אותן אושיות הפורום כך שמחיקות יתבצעו בהסכמה איתם (לא מדובר בטרולים אלא באנשים שבהחלט יש להם כבוד לאחרים) וממש אין שום צורך שהיחסים איתם יגררו למצב כמו שהוא היום, ואם זה קורה-המנהלים אשמים, באופן מוחלט, הנכס העיקרי של כל פורום הוא המסטרים של הפורום שאותם כל האחרים באים לשמוע. הם לא חייבים להיות אינציקלופדיה טכנית מהלכת, מספיק שיהיו בקיאים וכותבים בצורה טובה ומעניינת לקריאה, שיהיו מוכרים לאורך זמן ואמינים. נכון שזה לא אומר שיעשו מה שבא להם, אבל צריכה שתהיה תקשורת תקינה בין המנהלים ובינהם, ואם נוצר קרע כמו שיש היום, הפתרון פשוט, או להתאמץ ולתקן, או להחליף, מאחר ורק מנהלים אפשר להחליף, נו איך שהוא... אתה לא מנהל רע, אפילו טוב מאוד, אבל אין לך זמן כמו שהיה פעם, ואתה בעצמך מרגיש את השחיקה, ואני בטוח שכך גם המנהלים האחרים, מצאת מישהו שהפורום יקבל בברכה כמנהל חדש ואתה יכול להתפנות לענייניך ולחזור כשתתפנה? אשריך! קפוץ על המציאה! המצב של מנהל שיודע שהגיע זמנו לפרוש אבל אין לו מחליף ראוי הרבה יותר נפוץ, והרבה יותר קשה.
 

Chersky

New member
../images/Emo128.gif

לא מקבל את השינוי. החסימות בפורום ממשיכות וכל הודעה שלא נראית לכם (המנהלים) נמחקת והמשתמש נחסם. זה פשוט לא יתקבל על הדעת שגולשים שכותבים בפורום למעלה מ 5-6 שנים יחסמו בצורה כזו. אני חושב שעד שהמצב ישונה (כלומר, המנהלים - שלושתם - יתחלפו) יש להמנע מכתיבה כאן והמשך כתיבה בסאגה. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=637&msgid=106815436 כמובן שהודעה זו תמחק תוך 1..2...3.. שניות
ואני מקווה גם שאני אחסם.
 

Chersky

New member
זה לא קשור לשיחרור

האנשים שנחסמו לא מוכנים לכתוב כאן יותר. יש רק דרך אחת כעת לתקן את הטעויות שהיו כאן בתקופה האחרונה (ולא מדובר ביומיים האחרונים, אלא ביותר מזה) - ואתה יודע מהי הדרך. אני מבקש שתשים (אתה ושני המנהלים האחרים) את טובת הפורום מול עינכם ותבחרו.
 

C O L T

New member
למה חייבים להיות פרימדונות?

כל גולש חשוב, אבל אף גולש לא עושה את הפורום. גם אם כל הקבועים יתקפלו עכשיו, ישאר הפורום ויתקיים. בטוח יהיה פחות טוב, אבל לא יפלו סדרי עולם. אני קורא לכל הנעלבים להפסיק עם המשחקים והילדותיות, זה ממש פתטי.
 
למעלה