איך אתם ממלאים את החור של ימי שלישי?

idoPod

New member
איך אתם ממלאים את החור של ימי שלישי?

כבר עברו שני ימי שלישי בלי הסדרה, והחוסר היה כל כך מורגש. מישהו התחיל לצפות שוב בסדרה? אולי רק בעונה? השארתם את הסדרה כבר בעבר?
 

RoyBO

New member
אני כבר התרגלתי

רוב הסדרות כבר בפגרה או שהסתיימו לתמיד בכלל עוד מעט תקופת מבחנים מתחילה עדיף כך שאין הסחות רק המונדיאל הזה מפריע חחח
 

poland1

New member
אני חי בהכחשה שתהיה עוד עונה ../images/Emo6.gif

לפעמים אני מתבלבל וחושב שבינואר הבא תהיה עוד עונה, מתוך הרגל.. אבל, לא.. כל פעם שאני נזכר קצת קשה. אני התרגלתי כל יום שלישי לרוץ לVOD מתי שאני יכול ולראות את הפרק ומיד אחריו לראות עוד טריילר מפוצץ לפרק הבא, כעת זה קצת חסר. אבל.. זהו.. נגמר ואני דיי מחכה לסדרות אחרות שימלאו את החסר. אבל אל דאגה, יהיה סרט.. לפחות זה מעודד ואולי, אולי מתישהו הם יחזרו עם רעיונות חדשים ויעשו עוד עונה. צפיתי בכמה פרקים מהעונה הרביעית ששודרה בהוט-זון. כל ליל שבת היו 4 פרקים אז ראיתי קצת. כעת אני מתכוון לצפות בעונה 8, בשנית!
 

מוצארט

New member
מתמכר למשהו אחר

(ונראה לי שזוהי הודעת הפרידה שלי מהפורום הזה) התחלתי לראות אבודים
אבל צר לי, הסדרה הזו לא מתקרבת ל-24.
 

דנה1982

New member
ממש לא מילאתי את החור עדיין

בשבוע הראשון היה לי מאוד מוזר ומתוך אינסטינקט חיפשתי פרק להורדה, אבל מתרגלים... וזה עדיין מבאס... אחי, לעומתי, רק אתמול בלילה ראה את 6 הפרקים האחרונים של עונה 8 (לראשונה) אז הבוקר קיבלתי ממנו שיחה של וואו. הוא דווקא (בניגוד להרבה ביקורות) מאוד התלהב מהסוף וטען שסצינת הסיום היא קלאסיקה ודרך מצוינת לסגור סדרה כזאת. אפילו הוא דמע כשקלואי אמרה "תכבה אותו". אז היה לי עוד קצת "24" כשהעליתי איתו חוויות היום... נראה לי שהבאסה האמיתית תתחיל רק במועד שבו אמורה להתחיל העונה החדשה... אני זוכרת שבשנה שבה הייתה הפסקה בגלל שביתת התסריטאים ממש חסר לי "24". אז מה עושים כשאתה יודע שהסדרה לא חוזרת בכלל???
 

Y. Welis

New member
ב'הישרדות'...

דווקא נחמדה העונה הזו, ו-לידר מדהימה - איזה מראה מרשים. לא ברור לי איך לא לקחו אותה לדוגמנות. בטח עכשיו כן. מאוד מצער (ואמרתי את זה לא מעט - למי ששמע) שבארץ אין ערוץ פלייבוי, בדיוק לדברים כאלה. בשביל מה צריך עוד? חוזרים לחומרים הרגילים (בכבלים; מקוה שעונות 13 ו-14 של ER יגיעו בסוף, אחרי הפסקת האינפוזיה של העונות הקודמות שהתמכרתי אליה באביב האחרון), ומחפשים משהו מעניין להורדה. כמו שהמלצתי כאן בעבר - 'יום האתמול' יכולה לספק הרבה מהקריז, רק שגם היא נקטעה בטרם עת.
 
למעלה