פלאש פורוורד - פרק 1 (פיילוט)

Y. Welis

New member
../images/Emo41.gif פלאש פורוורד - פרק 1 (פיילוט) ../images/Emo41.gif

למי שנשאר בכל זאת - אלטרנטיבה לבינתיים.
מכאן והלאה הסיפור - מארק בנפורד, סוכן FBI (ג'וזף פיינס, אח של) שחי ב-LA נשוי לרופאה + בת, יוצא לעוד יום שיגרתי - שעה עם הספונסר שלו ב-AAA שאיבד את אשתו באפגניסטן, ואח"כ שעה במעקב אחרי 2 בעלי חזות מזרחית + בלונדינית עם מזוודה, שיכולה להיות פצצה מלוכלכת - כנראה גרעינית. הוא ושותפו מתחילים במעקב, שהופך למרדף ואז מסתיים בפתאומיות. שבנפורד מגיח מהואן ההפוכה, הוא מגלה שהיו אסונות מסביב - ב-LA, ובכל העולם: כל בני האדם איבדו את הכרתם ל-2 דק' ו-17 שנ', וחלמו על העתיד, חצי שנה קדימה. הוא מגיע למפקדת הפ.ב.י ושם מגלה שעוד אנשים חזו את העתיד. המפקד שלו (קורטני ויינס, מ'חוק וסדר - כוונה פלילית'), מארגן צוות משימה לחקור את התופעה ומציב אותו בראשו. הוא נעזר בדברים שזכר מהחזיונות שראה מהעתיד כדי לנסות ולקבץ רמזים על מה שיקרה. בין השאר הוא רואה את עצמו חוזר לאלכוהול; אשתו רואה את עצמה ברומן מחוץ לנישואים, והבת שלו מאמינה שהימים הטובים נגמרו. הפתיחה מעניינת, והסידרה כולה אגב מבוססת על ספר מד"ב נחמד (שלא תורגם) באותו השם, מ-99'. אחד המפיקים-יוצרים, ברנון בראגה כתב ל-מס"ב הדור הבא', 'גלאקטיקה' וכן '24' (בעיקר בעונה 6, אאל"ט), ומתמחה במד"ב. את המפיק השני אני לא מכיר. הכל מבטיח בינתיים, ונקוה לנוכחות בריטית קבועה (אלקס קינגסטון מ-ER, כמפקחת הבריטית), כי המבטא האמריקאי של פיינס פשוט מושלם... הוא אגב מזכיר את אחיו ראלף, בכמה זוויות. לא היה מזיק גם לו לעשות סידרה. לי הזכירה התמונה האפוקליפטית כשהוא יוצא מתחת למכונית ההפוכה, את תחושת ה-'9/11' הקולקטיבית באמריקה - סוף הימים הטובים אכן, ותחילת עידן חדש שבו הכל יכול לקרות, לא משנה כמה לא סביר.
 

Y. Welis

New member
אגב הפרק האחרון (מס' 21) שודר היום (27.5)

באמריקה, ונראה שהוא יהיה האחרון (למרות שאושרו 24).
 

RoyBO

New member
נראה לי סדרה טובה, לא חושב שצריך לסמן ספוילר

כי זה משודר במקביל בערוץ 3. ראיתי את הפרק הראשון, נחמד ביותר. התחלתי להוריד את כל הפרקים למחשב.
 

poland1

New member
סדרה טובה, אבל אין ספק שהיא לא מהווה

ולא תהווה תחליף ל-24. לימי חמישי אני לא אחכה כל השבוע כמו לימי שלישי בתקופת 24.
 

22ק ו ס ם

New member
זו סדרה מעולה

ראיתי את כל הפרקים שלה והבעייה המרכזית היא שזו עונה יחידה ופרק סיום העונה של אתמול לא מספק בלשון המעטה. צילמו אותו עוד לפני שידעו על הביטול שלה והוא מלא במיסתורין שהיה אמור להפתר בעונות הבאות אבל זה כבר לא יקרה.
 

RoyBO

New member
חחח אז זה כמו ג'ון דו המצויינת שנקטעה באיבה.

 

Y. Welis

New member
לפי מה שקראתי, נאמר שהיא קיבלה אישור

לעונה שלמה (25 ואח"כ 24 פרקים). אולי ב-DVD נראה עוד, כמו במקרה של 'פיירפליי'.
 

22ק ו ס ם

New member
לא, היא לא

בזמנו דיברו על יותר פרקים לעונה הזו אבל בסוף קיצצו כמה וביטלו את הסדרה. יש לה את הפונציאל לההף לסדרת קאלט לדעתי.
 

RoyBO

New member
וואי ראיתי כבר 8 פרקים

סדרה מדהימה! לא מבין איך ביטלו אותה.
 

poland1

New member
שמעתי שבפרק האחרון של הסדרה נשארו

דברים פתוחים. אני לא מבין את החרא הזה.. הם מפגרים? אנשים בעולם ממש, אבל ממש עצבניים שלא חידשו אותה לעוד עונה.. זו ממש יכולה להיות התמכרות והצלחה. חבל שהתחלתי לראות אותה... אני סתם אתמכר ואז היא תגמר מהר מדי בפרק 22 ללא סוף סגור. איזה רשת מטומטמת.
 

22ק ו ס ם

New member
כל הניהול סביבה היה גרוע

יש המון שאלות פתוחות שנשארו והסיבה לכך היא שהודעת הביטול באה רק לפני שבועיים, אחרי שכבר צילמו את הפרקים.
 

poland1

New member
איזה דפוקים הרשת הזו... היה להם רייטינג והיא

יכלה לעשות רעש לא פחות מנמלטים/אבודים/24 ומה בסוף? מבטלים אותה. אני מצטער שהתחלתי לראות.
 

22ק ו ס ם

New member
השיקולים שלהם שונים משלנו לצערנו

הרייטינג היה נמוך והיא עולה די הרבה להפיק. אני גם חושב שהיא יכלה להמריא ברייטינג אם היו נותנים לה לפחות עוד עונה אחרי שכל הבאז סביב אבודים ו24 היה יורד והיה צריך למלא את החלל.
 

poland1

New member
כמה כבר נמוך הוא היה? הבנתי שהם פספסו שם

כמה דברים ובגלל זה ירד הרייטינג... אבל יכלו לעשות משהו שירים אותה.. בכל זאת היו לה מעריצים ולהוריד אותה ככה עם סוף פתוח ולהשאיר את כל מי שראה ככה זה הדבר הגרוע ביותר.. השיקולים שלהם גם אמורים להיות לטובת הצופים, אבל כנראה שהם לא שמים עלינו. יכלו לפחות להפיק עוד 2,3 פרקים כדי שנגלה הכל ולא ניכנס לדיכאון אחרי הפרק האחרון שהכל פתוח... אני ממש מצטער שהתחלתי.
 

RoyBO

New member
טוב אז סיימתי את כל הפרקים (ללא ספוילרים)

חבל שסגרו את הסדרה הסוף פתוח ולא פתוח אי אפשר לומר שהוא גרוע כל כך אבל זה נכון שהוא משאיר פתח לעונות הבאות שהיו אמורות לבוא וחבל שלא.
 

idoPod

New member
עכשיו תתחיל המגן

המגן היא לדעתי הסדרה היחידה שמסוגלת לעבור את 24 ברמה אני חייב לעצמי עדיין את העונה האחרונה.. יש סך הכל 7 עונות. כל עונה היא משהו מיוחד, כל פרק שם משהו מיוחד. באמת סדרה איכותית מאוד.
 
למעלה