לא בטוחה אם זה
824-אם הייתם התסריטאים

naty3

New member
לא בטוחה אם זה../images/Emo58.gif 824-אם הייתם התסריטאים

אם הייתם ג'ק, מה הייתם אומרים לקלואי בפרק 24? (אני מגיעה לכאן מידי פעם אבל לא כותבת) רציתי שג'ק יתן לקלואי רמיזה ל"אני אוהב אותך" (או משהו דומה. אם הייתי התסריטאית זה מה שהייתי כותבת, כי יש ביניהם קשר חזק) מה אתכם?
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif אני אישית

לא מצפה מג'ק להגיד "אני אוהב אותך", למרות שברור לי שאת מתכוונת לזה ברמה חברית (היא אישה נשואה והוא שכל את רנה לפני 8 שעות). הוא לא דמות כזאת. הוא לא איש של "אני אוהב אותך" וגם לא כזה שמחבק/מנשק יותר מידי. הסיום כמו שעשו אותו היה נראה לי מצוין. אני חושבת שאפשר היה לעשות משהו שנעשה בסיום עונה 1. כשטרי מתה וג'ק חיבק את הגופה שלה, המסך התפצל וראו בצד אחד את ג'ק וטרי המתה, ובצד השני קטע מתחילת היממה לפני שהחיים שלהם התחרבשו. אפשר היה לעשות אולי משהו דומה כאן. אני יודעת שכשב"אבודים" (למשל) הכניסו פלאשים קטנים מהעונות הקודמות בפרק האחרון, זה גרם לי ממש להתרגש, כי זה סגירת מעגל טובה. ובייחוד ב-"24" שלא החזירה אף דמות (חוץ מלוגאן) כי גם לא נשארו דמות להחזיר, זה אולי הרגיש קצת "קטן" יחסית לסיום סדרה כי אי אפשר היה לארגן סיום מרגש בין כמה דמויות גדולות... פשוט כי אין כאלה. שתי הדמויות הגדולות היחידות הם ג'ק וקלואי... כשהשיחה שלהם נגמרה וארלו קם מהכיסא חשבתי לעצמו שהוא ממש לא קשור לסצינת הסיום של הסדרה ולשיחה כזאת מרגשת בין קלואי לג'ק...
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif יכלו

להחזיר את טוני.. אני לא מבין מה הקטע שלהם.
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif לא לא לא

מיצינו איתו. למרות שאהבתי אותו, ממש מיצינו עם הבחור הזה. התאהב, התגרש, התאהב מחדש, פרש, חזר, מת, קם לתחייה, טוב, רע, טוב, רע. חלאס. מה גם שג'ק היה בעונה הזאת הדבר הכי קרוב למה שטוני היה בעונה הקודמת. התגובה שלהם למותה של האהובה שלהם היה דומה (אם כי כמובן במימדים שונים). לא היה צריך את טוני. הייתי שמחה אם היו מוצאים דרך להחזיר דמות אחרת (אהרון, נוביק, מוריס!)
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif תשמעי,

בהחלט יכלו להחזיר העונה את אהרון, מוריס או נוביק.. זה היה יכול להיות נחמד.. אבל החזירו את צ'ארלס שזה הוסיף הכי הרבה... לדעתי, היו צריכים להחזיר את טוני והפעם טוב.. הוא יכל לעזור לג'ק.. היו מטהרים את השם שיצא לו בעונה הקודמת.
 

naty3

New member
אהבתי את../images/Emo58.gif

"לא נשארו דמויות להחזיר"
כשקראתי את מה שכתבת, חשבתי על קלואי-אז מה אם היא אישה נשואה, הרבה היום בוגדים...
ומוריס (נכון זה השם של בעלה?) שתיין, ככה שהוא לא ישים לב
ואז נזכרתי ברנה...וכאן את צודקת.. ועדיין, אחרי כל מה שקלואי עשתה בשבילו, לדעתי מגיע לה דיאלוג מרגש יותר
 

Y. Welis

New member
אולי יש אהבה, אבל היא לעולם לא תמומש

וכך המתח ישאר תמיד, והציפיה והרצון והדמיון מה אם -. זה 'טריק' קלאסי.
 
למעלה