פיצוי בגין עוגמה עקב שיפוץ

פיצוי בגין עוגמה עקב שיפוץ

שלום רב,

אני שוכר יחידת דיור החולקת קיר עם בעלי הנכס.
זוהי הפעם השנייה שאני שוכר מהם את היחידה והם לא טרחו להגיד לי טרם חידוש החתימה כי הם עתידים לבצע שיפוץ מאסיבי (כזה שנקבע מבעוד מועד שכן תוכניות אדריכליות הוצגו בפניי במהלכו).
במהלך השיפוץ חוויתי אי נעימויות רבות אשר התבטאו במישורים הבאים:

לא נודע לנו על הכנון לביצוע השיפוץ, אלא קיבלנו התרעה של יומיים לפני ולא על משך השיפוץ. כל בוקר התעוררנו לקול מקדחות ושיפוצים ב- 07:00 בבוקר.
במהלך השיפוץ הפועלים עלו על גג המבנה שבו יש לנו דוד, 4 פעמים הדוד נותק, פעם אחת ליום שלם של 8 שעות ללא התרעה מראש בו לא הצלחנו להתרחץ הן לפני היציאה לעבודה והן בחזרה (הוא חובר רק כשחזרתי ממקום עבודתי).
היחידה עשויה גבס והתקרה נסדקה ולכלוך רב כיסה את הבית, לרבות סדקים ממקדחות ושיפוצים, את הלכלוך במרבית הפעמים ניקיתי בעצמי. ובפעמיים בהם נכנסו לדירה (בתיאום מראש בעלת הדירה והשיפוצניקים) ניקו את האזורים בהם עבדו (לא את כל הדירה).
6 פעמים "נפל" לנו החשמל, פעם אחת רצופה שכשחזרנו הביתה היינו צריכים לזרוק את כל דברי החלב לפח.
אבק רב בזמן השיפוץ מנע מאיתנו לפתוח את החלונות בחדר השינה שכן הפועלים עובדים מולנו שלא לדבר על העדר הפרטיות בזמן השיפוץ (לשם כך סגרנו חלונות).
היחידה שאנו משכירים שונתה מבלי ידיעתנו – היה לנו חלון במטבח שנאטם ועקב כך אין אור טבעי הנכנס מהחלון, דבר שמחשיך את היחידה וכן גורם לעלייה במחיר החשמל (שכן אנו נדרשים במהלך שעות היממה להדליק אור).

ברצוני לדעת מה גובה הפיצוי שאני זכאי לו על-פי חוק (אחרי הכל אני שוכר, ואני מניח שגם לי יש זכויות). חשוב לציין שבעלי הדירה אינם סבלניים ומסבירי פנים כלל, ומתנהגים בצורה נוקשה.

תודה רבה.
 
כמה פיצוי מגיע למישהו

שאבא שלו\אישתו\בעלו נהרג במהלך עבודה באתר בנייה? מיליון שקל? שני מיליון?
אי אפשר לכמת בכסף סבל אנושי אז אין מספר מוחלט.
אבל ככלל אצבע סביר יהיה לדרוש 50% הנחה בשכר דירה לתקופת השיפוץ. אם תקבל את זה בבית משפט? יש לקוות. מכל מקום כן מומלץ במקרה כזה להתייעץ עם עו"ד ולא ללכת לבד לתביעות קטנות כי צפוי מאבק.
 
למעלה