השכנה התלוננה על שהבית שלה רועד ב-05:30 בבוקר

gal-or

New member
השכנה התלוננה על שהבית שלה רועד ב-05:30 בבוקר

היי.
אני גרה 3 מדרגות מהכניסה והרחוב הוא בשיפוע. המשכיר של הדירה מתחתיי פנה אלי (הדירה בה אני גרה בבעלותי) שהשוכרת שלו מתלוננת שהבית שלה רועד ב-05:30 בבוקר. יש לי וונטה באמבטיה, אבל האמבטיה היא לא מעל הדירה הזאת אלא פונה לחצר. הוונטה מופעלת אך ורק בשעת מקלחת, חוץ מזה, שאם אני חייבת להתקלח בשעות מאוד מאוחרות, אני חייבת להפעיל אותה, אבל אז המקלחת קצרצרה ובכל אופן לא בשעות שהיא מדברת עליהן. אין שום אפשרות אחרת כי אני לא יכולה שלא להפעיל אותה. נסיון לאוורר את האמבטיה אחרי המקלחת לא מנע בעבר עובש. הוונטה אצלי מספר שנים ואף פעם לא הייתה בעיה. מה עושים במידה והוא ימשיך להתלונן?:
 
אז שיחפש את הסיבה למה הבית שלה רועד

לא מבינה אם לא מדובר בשעות שהיא מתלוננת עליהן והבית פונה בכלל לכיוון השני- למה ישר לרוץ על הוונטה?
 

קלייטון.ש

Well-known member
חתיכת וונטה זו אם היא מצליחה להרעיד בית

ואת כל הבנין היא מרעידה, ככה שמרגישים אותה בדירות אחרות.
בכל אופן לי היה מקרה דומה כשגרתי ברעננה. בעל הבית פנה אלי ושאל אותי אם מפעיל מכונות בחדר השינה שלי. אמרתי לו - לא. הסביר לי שהשכן מלמטה מרגיש דפיקות ורעידות אז הוא פנה אליו (אל בעל הבית), ובעל הבית פונה אלי.
אמרתי לו בבקשה ברגע שהשכן מלמטה מרגיש דפיקות שיעלה אלי ואני אתן לו להיכנס ולבדוק מה קורה אצלי.
בזה הסיפור נגמר. השכן לא עלה ולא היו יותר תלונות.
במקרה של הוונטה הייתי אומר שבשביל לסגור את הסיפור, אפילו ב-5:30 (לי אין בעיה עם השעה הזו אבל גם אם היתה לי בעיה), בפעם הבאה שיש רעידות בבקשה שהשכנה תעלה אלי הביתה ותעשה סיבוב ותחפש בעצמה מקור לרעידות אצלי בבית.
 

נירובי1

New member
נקודות למחשבה:

1. האם את מפעילה את הוונטה בשעה 05:30 בבוקר?
&nbsp
2. תנסי כמה ימים שלא להפעיל את הוונטה בשעה הזו, ותבקשי שיבדוק אם גם בימים אלו הבית רועד.
&nbsp
3. בהחלט יתכן שרעידות של הוונטה, ואפילו היא שהיא פונה למקום אחר, עשוייה לגרום לרעידות.
 
היה לי סיפור דומה

במשך תקופה מסוימת, שכנים טענו שהם שומעים בשעות הערב "בום" מכיוון הדירה שלי, רעש של כאילו משהו נופל, למרות שאצלי לא היה שום דבר ש"נפל". הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו באותה תקופה הוא שבשעות המדוברות, הייתי פותחת את הכורסא שנפתחת למיטה, המיטה היחידה שיכולתי לישון עליה באותו זמן. אם כי הפעול הזאת לא עשתה "בום" כזה חזק. אבל גם אחרי שקניתי מיטה חדשה, שאין צורך לפתוח אותה והיא במצב סטנדרטי כל הזמן, עדיין המשיכו להתלונן על ה"בום" שנשמע. מה שמוכיח בוודאות שזה לא בא מאצלי. יכול להיות שזה גם המצב אצלך. אולי הרעש לא בא ממך בכלל וצריך לבדוק מאיפה הוא בא.
&nbsp
 

gal-or

New member
אז עדכונים

המשכיר דיבר איתי ואמר לי שאני יכולה לעשות מה שאני רוצה בדירה שלי ובאיזה שעות שאני רוצה (טוב, כמובן לא לעשות רעש חריג בשעות לא מקובלות) הוא גם ניסה להוריד אותה מהעניין. אני אנסה לראות מה יש סיכוי שאולי קרוב מידי
 
למעלה