רוצה להשכיר לאדם בלי מינוס

dragon201

New member
רוצה להשכיר לאדם בלי מינוס

רציתי לדעת אם אני מגזים?
ביקשתי משוכר מתעניין להראות לי פלט עו"ש עדכני.
ראיתי שהוא במינוס 20K עם הלואות ומשכנתה. בתקופה שראיתי יש הכנסות יפות אך ההוצאות גדולות מכך משמעותית. הוא מוכן לתת לי ערב, אך לא מוכן לערבות בנקאית (אפילו של חודש שכירות) שלו או של הערב.

אני לא יודע אם זה מצב כלכלי נורמאלי לאדם בפריפריה בישראל או שהוא שוכר שרצוי להמנע ממנו
 
נו, זה עונשך

אם לקחת על עצמך להכנס לאנשים לחשבון בנק, מן ההיגיון שלפחות היית יודע מה לעשות עם המידע הזה. אחרת למה לבקש אותו אם אתה לא יודע מה לעשות עם זה?
 

dragon201

New member
יודע לעשות משהו עם מידע שאני אוהב לראות

אדם יציב עם מחשבה על חיסכון והתנהלות כלכלית נכונה.
לא נתקלתי באחד כזה. מעבר להיותי משכיר, אני מכיר רק אנשים כאלה.
אז רציתי לפנות לחוכמת ההמונים ולהבין האם אני חי בבועה שבה כל מי שאני מכיר חי בפלוס ושאר 90 אחוז מהישראלים חיים כמו האדם ההוא. או לחליפין יש לי סיבה לדאוג וטוב שאני מחכה לאדם הנכון.
 

קלייטון.ש

Well-known member
השאלה היא לא מה גובה המינוס אלא מה מסגרת האשראי

אם יש לו מסגרת אשראי של 50,000 אז יש לו עוד 30,000 לפני ששיקים יחזרו. זאת אומרת שאם תמצא מישהו בלי מינוס אבל גם בלי מסגרת אשראי, הוא לא יותר בטוח מהבחור עם המינוס של ה-20000. מסגרת אשראי אפשר להגדיל בכל עת.
 

daniel1270

New member
לא להכניס ראש נקי למיטה חולה

תדאג לקחת ביטחונות כמו שצריך.
צ'קים פתוחים אינם ביטחונות כמו שצריך.
פיקדון / ערבות בנקאית / גביית שכר דירה באשראי
 
העלית סוגיה מעניינת

מפתיע אותי שהשוכר הסכים לבקשה שלך. אני רחוקה מלהיות במינוס, ועדיין לא הייתי מקבלת בהבנה בקשה כזאת.
אם כבר, מה שצריך להפריע לך זו העובדה שהוא לא מוכן לתת לך ערבות - שזה דיי הגיוני בהתחשב בעובדה שהוא במינוס, אבל גם הישראלי העובד הממוצע שמצליח לגמור את החודש, לרוב יתקשה לתת ערבות בנקאית ויעדיף לתת ערבות באופן אחר (הכוונה לערבות כספית, לא לאדם שיחתום לו ערבות).
&nbsp
&nbsp
 

Nemesis001

New member
עם ישראל חי על אשראי

אתה יכול לראות בנתוני הלמ"ס.
יהיה לך קשה למצוא שוכר כפי שאתה רוצה.
 

daniel1270

New member
that's why you should use credit card

I will reccomend using iagree.co.il - I have a lot of confidence in this product, and when I have seen this I though I would probably will use it in the future since it can solve a lot of issues with renting an apartment and a lot of worries to both sides, the landlord and the tenants. As a tenants, it would be nice to know that I do not need to use an old fashion way to pay my bills like check, today students do not use checks and it is unnecessary to get it just to rent an apartment. Plus, because most 20 age people do not use checks, they do not know the consequences of it and it is frustrating to know you have made a mistake with it after renting an apartment. As a landlord, you can have a better feeling knowing that you have someone to back up you if something goes wrong with the payments or damage to the apartment, since there is a lot of cases of tenants that hurt the apartment and disappear, checks that comeback from the bank. and many other problems.
 
למעלה