שוב אני..

purple19

New member
שוב אני..

היי לכולם ,
לפני כמה ימים רשמתי פה הודעה על עסקה עם בעל הבית לגבי מכונת כביסה. בסופו של דבר רציתי להתחיל בטוב והסכמתי לזה.

חתמנו כבר על זכרון דברים, העברתי לו תשלום עבור חודשיים מראש כמו שדרש (+ התשלום למכונת הכביסה).
יום לפני הכניסה לדירה, נפגשתי איתו והדייר הקודם בדירה שהתחייב להוציא את כל הציוד שלא הייתי צריכה (מיטה, מקרר, ספה, שולחן ועוד דברים קטנים שאני יכולה לזרוק בעצמי), יום אחרי זה הדייר אמר שהוא שולח אדם שיקח את המקרר (שאמר שהוא יבוא רק בעוד כמה ימים) וששאר הדברים בעל הבית אחראי עליהם ולא הוא, בינתיים אני לא יכולה להוביל את הדברים שלי לדירה.
ביום הכניסה עצמו, כשראיתי את הדירה רובה ריקה התגלו ליקויים בדירה שממש מורידים לי את החשק להמשיך בזה (לחץ מים ממש נמוך במקלחת, נזילה מהאסלה).
אני יודעת שאני אראה לא רצינית בכלל, אבל אני רוצה לסיים את הסיפור הזה. יש סעיף שאומר שעליי לשלם 1,000 ש"ח במידה ואני עוזבת לפני תום החוזה (ברור לי שעליי לשלם את זה), אבל האם יש לי איזושהי עילה לדרוש את התשלום של השכ"ד ששילמתי מראש בחזרה ? (מדובר על חודשיים + 1,200 ש"ח).
 
אלה ליקויים שאפשר לתקן

ותבקשי שיתקנו אותם בעל הדירה מחויב בדרך כלל לתקן ליקויים בדירה וזו לא סיבה בפני עצמה להסתבך. מהצד שלך, גם זכרון דברים מחייב. מה שחתמת עליו הוא מחייב והמצב הוא כזה כרגע שבעל הדירה יכול להחרים לך כסף שכבר כן נתת ואם תירצי את הכסף הזה בחזרה תיצטרכי לגשת לבית משפט. בקיצור, יותר פשוט לך לבקש פשוט שכל מה שלא עובד - יתוקן.
 
היי


אני מצטרפת לדבריה של עוגי - מדובר בליקויים פשוטים שאפשר לתקן בקלות, אין סיבה לעזוב דירה בגלל דברים קטנים כאלו.
&nbsp
תבקשי מבעל הדירה שיביא אינסטלטור במיידי שיטפל בליקויים. אם עדיין תחליטי שלא מתאים לך מסיבה אחרת, יהיה חכם יותר לחפש שוכר מחליף מאשר לעזוב מייד ולבקש את החזר שכ"ד שכבר שילמת - עזיבה שלך אחרי הכל גורמת נזק כספי לבעל הדירה, שלפי מה שתיארת לא עשה שום דבר שלא בתום לב.
 
למעלה