אי עמידה בסעיף בחוזה, המוביל לעיכוב בכניסה לדירה

Oranus7

New member
אי עמידה בסעיף בחוזה, המוביל לעיכוב בכניסה לדירה

שלום,
חתמתי חוזה שכירות מול חברה לניהול דירות מיופאת כוח בעלי הדירה.
בחוזה דאגתי מאוד להכניס סעיף שאומר שאקבל את הדירה צבועה לבן ואחזיר אותה במצב דומה (שכן הדירה זקוקה לצביעה ולי אין את הזמן הדרוש לצבוע בעצמי את הדירה עם הכניסה אליה וכמו כן אינני רוצה לגור בדירה שאינה מסוידת ונקייה).
עם כניסתי לדירה הבחנתי שמצב הקירות ה"לבנים" הוא המצב בו היו קודם ומלבד איטומי חורי קידוח שהדייר הקודם דאג לסתום הוא לא דאג לצבוע את הדירה.
מצב הקירות הוא כזה שכל הקירות בבית נראים כמו לוח דמקה, ישנם ריבועים לבנים יותר, ריבועים בצבע בז', חלקים בצבע לא קשור וכמו כן פה ושם גם סימנים שחורים כתוצאה מנזילה וכו'.
הטחתי בחברה האשמות שהיא לא עומדת בהסכם ולאחר שהרמתי קול בעל החברה טען שישלח עובד לצבוע אותה ביום א' - משמעות הדבר היא שבמקום להעביר את דבריי ביום ו' אעביר אותם לכל הפחות ביום ב' - כלומר 4 ימי עיכוב לכל הפחות.
האם עליי לדרוש פיצוי בגין העיכוב (כל החשבונות כולל ארנונה על שמי וכמובן צק השכירות). מה גובה הפיצוי שאוכל לדרוש, איך התהליך עובד?
אשמח לתשובות והסברים, תודה מראש!
 
בגדול

זה תלוי במה החוזה אומר על הפרת סעיף זה מצד המשכיר. להכניס סעיף בחוזה זה חצי עבודה. החצי השני של העבודה, זה לבדוק מה החוזה אומר על הפרת הסעיפים האלה, מה הקנס על הפרתם, וכלפי מי הקנס הזה מופעל- השוכר או המשכיר.
 

קלייטון.ש

Well-known member
פיצוי אפשר לדרוש ככל שנגרם נזק

האם נגרם לך נזק, שאתה יכול להוכיח, כתוצאה מהעיכוב במסירת הדירה?
למשל הזמנת הובלה, נאלצת לבטל ושילמת דמי ביטול.
או שהתאריך המוסכם לכניסה לדירה הוא התאריך שבו התחייבת לפנות דירה קודמת ונגרמו לך עלויות מיוחדות למציאת דיור חלופי לתקופת האיחור.
אם נגרם לך נזק ויש לך קבלות אתה יכול לדרוש פיצוי בגובה הנזק. אם ואיך תקבל אותו זו שאלה אחרת.

בכל אופן אני הייתי מודיע לנציגי המשכיר שהזזת תאריך הכניסה לדירה באשמתם מזיזה מבחינתך גם את תאריך הפינוי באותה מידה. תכתוב להם במכתב רשום וגם במייל.
 
לא נשאר לי ממש מה להוסיף

בגדול ההנחה היא גם שהתשלום יפחת בהתאם לימי העיכוב, שזה משהו שנדרש לוודא.
&nbsp
אני ממליצה להתייעץ בפורום חוק ומשפט - אתה מוזמן לעדכן אותנו בתשובות שקיבלת.
 
למעלה