לשכור דירה בבנין שעובר תמא 38?

837183

New member
לשכור דירה בבנין שעובר תמא 38?

הי,
האם מישהו יודע מה ההשלכות? כלומר מה הופך את זה לכ"כ גרוע שדירה 90 מ"ר נשכרת ב-2,500 ש"ח?
הדברים שאני מודע אליהם הם הרעש וקראתי שהנהלים של תמא 38 זה לנתק את הגז לבנין בתחילת הבניה, אז אין גז..
 
אני נגד

רעש (שעות העבודה המקובלת הן מ- 7 בבוקר עד 16 או 17 כל יום חוץ מסופי שבוע וחגים), לכלוך, צריך להעלות את הדודים למעלה, אז גם אין מים חמים כמה זמן, ניתוקים של מים ושל חשמל לביצוע עבודות. כניסה וחדר מדרגות של אתר בניה כי צריך להוסיף מדרגות ולבנות מעלית, אין חניה כי יש משאיות וטרקטורים שצריכים להכנס ולפרוק חומרי בניין, ניתוק זמני של מזגנים כי צריך להכניס אותם פנימה. בקיצור אם אתה לא המרוויח הישיר מהבנייה הזאת ואין לך דירה בבניין, אתה רק מקבל את המקל, בלי הגזר.
 
החיסרון בגז זה הדבר הכי קטן

המשמעות של לגור בתוך בניין שעובר תמ"א, זה לגור בתוך אתר בנייה, אבל ממש. בנוסף לדברים שעוגי ציינה, שלא בהכרח יפריעו לכל אחד, יש הרבה אבק, יש עבודות בנייה שיתבצעו ממש בדירה שאתם גרים בה (צריך הרי להוסיף חדר) ופועלים שיסתובב בשטח ויכולים ליצור אי נעימות.
&nbsp
מי שלא נמצא בבית רוב שעות היום זה יכול להתאים לו - אבל תמיד יש את היום הזה שאתה חולה ונשאר בבית, או סתם רוצה לישון עד מאוחר ולא יכול, כי שוברים קירות וקודחים.
&nbsp
אם אתה מחליט ללכת על זה - אני ממליצה מאוד להתעקש על סעיף של יציאה מהחוזה בהתראה סבירה בלי חיפוש מחליפים, כדי שבמידה ותחליטו שזה בלתי נסבל, תוכלו לעזוב.
&nbsp
*קח גם בחשבון את נושא הארנונה - ארנונה לדירה של 90 מ"ר לא תהיה סמלית, כך שיכול להיות שהמחיר יהיה פחות משתלם ממה שנראה, גם בשכ"ד שהוא יחסית נמוך, ויהיה עדיף לשלם אפילו עוד 1000 ש"ח לדירה קטנה יותר, אבל בלי החסרונות של התמ"א ועם ארנונה נמוכה משמעותית.
 
למעלה