וועד בית

וועד בית

מה עושים כשבבניין שאנו שוכרים בו דירה גובים תשלום גבוה לוועד בית ואין תמורה
הבניין מנוהל גרוע , הם עושים מה שבא להם .
בנוסף אנחנו לפני חידוש חוזה , אנחנו משלמים יותר ממה שצריך , הבית ישן , נמצא בקומה 5 בלי מעלית.איך אנחנו מבקשים להוריד מהתשלום?
כשנעזוב כאן בתקווה בעוד חצי שנה אמן , אנחנו צריכים ללכת עם הבעלים להעברת בעתות ? חשמל מים ..ארנונה אנחנו מודיעים כבר ונרשם לבית שלנו , גז אמרו שדרך הטלפון מוסרים מונה.
תודה
 
אם את עןוזבת עוד חצי שנה

לא כדאי לך להכנס לעניינים לא עם בעל הבית ולא עם ועד הבית.
זה לא מקום שאת הולכת עכשיו לבלות בו שנים.
הקומה שבה הדירה נמצאת לא השתנתה מהיום שבו חתמתם על חוזה והסכמתם על המחיר הראשוני, והבניין לא היה חדש יותר כשחתמתם על חוזה והסכמתם על המחיר.
זה לפחות מה שאני הייתי אומרת לך לו הייתי בעלת הבית שלך, ככה שאם אלה הסיבות שלך לבקש הורדה בשכר דירה, את יכולה גם ללכת לגור במקום אחר.
אבל זה אני.
את ההעברה של כל החשבונות אפשר לעשות בטלפון יחד עם בעל הבית כשאתם יוצאים משם.
 
ממה שאני זוכרת שסיפרת פה

נכנסתם מראש לדירה בידיעה ששכ"ד הועלה בגלל נזקים שגרמו הדיירים הקודמים, אני זוכרת נכון? (את הזעזוע שהיה לי מהמידע הזה אני בכל מקרה זוכרת).
בחידוש חוזה אפשר לנסות להתמקח, אבל בעלי הדירה לא חייבים להסכים. מהצד השני, בלא מעט מקרים בעלי דירה מעלים מחיר מתוך מחשבה שהדיירים שבויים בידיהם, ושיהיה להם יותר משתלם לשלם קצת יותר ולא לעבור דירה, מה שדיי נכון למען האמת. אני לא יודעת לגבי המקרה שלכם, אבל אם אני זוכרת נכון, אתם יכולים להזכיר לבעלי הדירה כמה מקובל לגבות על דירות כמו שלהם באזור, שאנשים אחרים לא יסכימו לשלם את מה שאתם משלמים ושכדאי להם לשקול את האפשרות ללכת לקראתכם.

לגבי ועד הבית - אתם יכולים כעיקרון לסרב לשלם בטענה שאתם לא מקבלים תמורה, יהיה יותר נבון לדעתי לשוחח עם השכנים ולבדוק אפשרות למרד מאורגן, אבל קחו בחשבון שיש סיכוי לבעיות ועצבים בעקבות זה, שלא בהכרח יהיה שווה את החיסכון.

במעמד העזיבה מקובל לסגור את החשבונות בצורה מסודרת, להתקשר לחברת החשמל עם פירוט המונה ולשלם, ובאותו מעמד לוודא שבעל הדירה או השוכרים המחליפים מעבירים את החשבון על שמם, כנ"ל עושים מול תאגיד המים והעירייה.
 
כל הכבוד שזכרת


אנחנו כאן שנה , לא קיטרנו מעולם ! לא שמעו על שום בעייה כאן ויש המון! החלפנו שקעים על חשבוננו , תיקנו נזילות , לא שמנו לב שאנחנו עולים חמש קומות מרוב שהיינו לחוצים למצוא דירה , הבית מפורסם כקומה רביעית ,אין לנו מים קרים בברז בקיץ , צריך לפתוח ולחכות הרבה עד שמגיעים המים הקרים אם בכלל , הם שלחו מישהו לתקן אבל הוא לא תיקן ,רק את הנזילה , הם חושבים שתיקן ...אנחנו נמנעים מלהתקשר , דפקט באופי , לא אוהבים להתלונן.
יש גוקים , נמלים , יונים ,אי אפשר לפתוח את החלון במחסן בכלל יש שם מסתור כביסה מלא ביונים !! הכל מלא קקי , גוזלים , זוועה.כביסה תולים בבית ,כלים במטבח בארונות כתר שלנו ,שלהם ישן ויש נמלים וגוקים, ריססנו אבל נגעלת. הבית רותח בקיץ קפוא בחורף , המזגן לא מקרר בסלון ...הדיירים ממול ברחו אחרי ארבעה חודשים ! בגלל המדרגות .הדירה שלהם מושכרת במחיר שלנו אבל מרוהטת ועם מכשירי חשמל ! לנו אין כלום. זה מרתיח אותי וברור לי שאין ברירה ולהעביר את מה שנשאר אבל אנחנו מרגישים פרייארים לגמרי .אין לנו כסף מיותר , משלמים גם משכנתא...
תודה
 
אם ככה אני באמת לא מבינה

למה לחדש חוזה? למה בכלל להישאר שם ולא לברוח? מצוקת הדירות עד כדי כך קשה שאין אפשרות שתשכרו דירה אחרת שתתאים לכם ולא תכלול את כל הלקויות האלו?

במצב שאת מתארת הייתי שוקלת אפילו חזרה להורים לתקופה זמנית, אני מודעת לכך שאתם משפחה עם ילדים, אבל זה לא משהו שאתם אמורים לקבל, ואני בטוחה שתוכלו למצוא משהו יותר טוב גם אם זה ידרוש מכם התגמשות לגבי מיקום, ואחרי הכל זה זמני ואפילו לתקופה קצרה יחסית.
 
רק ההובלות יעלו 5000 שקלים

ואיפה נאחסן ציוד של חמישה אנשים ועשרים ושתיים שנות נישואים ?
אנחנו מוכנים לסבול את מה שנשאר אבל במחיר המתאים. נדבר איתם ונקווה שיהיו הגיוניים
שבת שלום
 
מקווה שיצליח לכם

המלצה - אל תיצרו את המצב שבעלי הדירה יבינו שאתם לא באמת מעוניינים לעזוב, אם הם יחששו ממצב שתעזבו, בידיעה שיהיה להם מאוד קשה להשכיר את הדירה, הם ינסו "לשמר אתכם".
 
מעניין כמה אתם משלמים על הקקה הזה.

אנחנו משכירים דירה ברמת גן של שלושה חדרים, מרפסת ענקית, 4 דיירים
בבניין, מטבח חדש שעשינו, מזגנים בחדרים, חלונות זכוכית במרפסת חוץ מתריעים עם אפשרות לנעול אותם בחורף, חצר לילדים של הדיירים מאחורי הבית ממש בבניין ועשינו שם דשא סינתטי, אין תשלום וועד בית, כל אחד מטאטא ושותף את המדרגות כרצונו ובהתאם לצורך, גובים 3.800 ש''ח לחודש, הדיירים בכלל לא רוצים לעזוב את הבית.
 
גרים בבאר שבע

משלמים 2500 , קומה חמש בלי מעלית , בית ישן ,רחוב ישן. זה יקר לכאן
היינו לחוצים לצערי ,כבר מכרנו את הבית והיינו ממש לפני פינוי , לעומת החורבות שראינו הוא היה נראה נורמלי ואז חיים כאן ומגלים הכל...
הקודמת השאירה להם חובות בהכל ונעלמה ועל הדרך גנבה להם את מכונת הכביסה...
הם אנשים נחמדים ומשכילים מאוד , מקווה שיתחשבו בנו.
תודה
 
אני לא יודעת איפה בדיוק ממוקמת הדירה שלך

אבל בתור רמת גנית אני יכולה לומר לך שאלא אם הדירה ממוקמת ברמת שקמה, רמת עמידר או באזורים הפחות נחמדים של שכונת נווה יהושע - זה מחיר ממש ממש אטרקטיבי.

לא שאפשר להשוות בין מחירים של ר"ג לבאר שבע.
 
מעדכנת :

הצלחנו להוריד 100 שקלים... שיהיה .
הם החליטו למכור את הדירה , מקווה שלא נידרש לפנות לפני שהבית שלנו יהיה מוכן.
תודה
 
למעלה