שלום, אנחנו משכירים דירה ועכשיו אנחנו לקראת

שלום, אנחנו משכירים דירה ועכשיו אנחנו לקראת

חידוש חוזה.
הדיירים טוענים ששני המזגנים שיש בדירה גורמים להם להוצאת חשמל גבוהה ומבקשים שנחליף להם למזגנים חדשים וקטנים יותר, אמרנו להם שאין בעיה אבל נעשה את זה חצי חצי כאשר בתום תקופת השכירות המזגנים יישארו בדירה ועל בסיס זה לא נעלה להם את מחיר שכר הדירה השנה

הם רוצים שכאשר יעזבו את הדירה לקחת את אחד המזגנים ואנחנו לא מוכנים לזה, מעניינת אותי דעתכם בעניין.
 
ואותי מעניין למה בעלי דירות תמיד מעלים מחירים ?

למה אתם מנצלים את החולשה של השוכרים ומעמידים אותם במצבים לא נעימים ?
הייתה איזו עלייה בשכירות ?
אנחנו בעלי בית שנמצא בבנייה עכשיו , תמיד היה לנו בית , עכשיו אנחנו בשכירות ושמענו על תופעת החזירות של בעלי הבתים וזה פשוט מכעיס !
אתם לא רוצים לתקן , רוצים רק כסף !
 
תכעסי בבקשה על המשכירים שלך !!!

על זה שהם עושקים אותך.

למה אנחנו מעלים מחירים שאלת? כי אנחנו יכולים, הנכס הוא שלנו על מנת להכניס ולהניב לנו, בעלי נכסים הם לא משרד הרווחה.

לנו יש בדירה 2 מזגנים גדולים אם הדיירים רוצים לחסוך שלא ישתמשו בהם, אם הם רוצים מזגנים קטנים שיעשו על חשבונם , אנחנו נדיבים ומוכנים לעשות חצי חצי ואחרי תום השכירות רוצים שהמזגנים ישארו בדירה, רוצים טוב !!! לא רוצים, גם טוב .
 
אתם בטח לא משרד הרווחה ולא כל השוכרים נזקקי רווחה!

תודה לאל שיש לנו בית ! עוד קצת וניפטר מהשכירות והחזירות שמתלווה אליה
לקחת כסף יודעים טוב מאוד אבל ברגע שצריך להוציא כסף אתם מחפשים איך להתחמק ...
 
תחשבי על זה ככה:

נניח שתגלי שהקולגה שלך מהמשרד ליד שעושה בדיוק את אותה עבודה כמו שלך, קיבלה העלאת שכר בזמן שאת משתכרת פחות ממנה - לא היית מצפה שיעלו גם לך את השכר? לא היית פונה לממונים ומבקשת להשוות תנאים?

אין ספק ששכ"ד יקר בימינו, והעלאות שכ"ד זה מאוד לא כיף, אבל בעלי הדירות עושים את זה כי הם יכולים, וכי יש אנשים שמוכנים לשלם וכי יש ביקוש גדול מול היצע פחות גדול. את לא מכירה את פותחת הדיון ואת לא יודעת מה הסיפור שלה - אולי היא משכירה במחיר נמוך במיוחד? אולי הדיירים גרים בדירה כבר 3 שנים והיא לא העלתה להם את שכ"ד במשך כל התקופה? כל מקרה לגופו.

במקרה שלכם זה כבר לא רלוונטי, אבל לחברים האחרים פה אני ממליצה מאוד לא לחשוש להתמקח עם בעלי הדירה במעמד של חידוש חוזה, ולא לקבל העלאת שכ"ד כגזירה משמיים, יכול להיות שאם תתעקשו מספיק בעלי הדירה יעדיפו שתישארו בשכ"ד הקיים במקום שיחפשו שוכרים חדשים. אני יכולה להעיד שלי זה הצליח.
 
הם לא הכי אינטילגנטים

בתור בני אדם. כלומר הם לא יצורים כלכליים, הם במה שקוראים לו חשיבת מנהרה.
יש לי גם בדירה מזגן ישן שעולה המון להפעיל. לא מתלוננת כי זה לא כדאי לי (וזה מישור החוף למען הסר ספק)
הייתי אומרת, תשלמי על המזגן, תעלי להם שכר דירה בסך עלות המזגן + התקנה בתשלומים לשנה, + שההתקנה תהיה על חשבונם
 
קינמונית מה את נובחת????


לדיירים שלי יש מזגנים ומאוררי תיקרה, זה הם שרוצים להוציא מאיתנו יותר,
למה אני צריכה לתת להם מתנות?
 
דיירים שוכרים דירה לאחר שראו אותה ובדקו אותה.

אם מתאים להם הם שוכרים אותה, אם לא מתאים להם
הם מחפשים משהו שכן יתאים להם, לא לבוא בטענות
כל הזמן למשכירי הדירות בעיקר אם את לא מכירה
את הדירה עליה מדובר, את התסכולים שלך והמירמור עם בעל
הבית שלך את לא צריכה להשליך על אחרים.
 
אני לא הייתי עושה לדיירים שלי מזגנים

חדשים, כי יש כמו שאת מספרת מזגנים בדירה.

זה לא שאין להם מזגנים, מזגן וקירור הדירה בקיץ
עולה כסף זה כל אחד יודע.
 
היי, ברוכה הבאה לפורום


העלית סוגיה מעניינת ומעלה תהיות: מצד אחד - הדירה מוצעת כפי שהיא, יש מזגנים שכנראה עושים את העבודה, אבל הדיירים מבקשים שתחליפו אותם משיקולים פרקטיים שלהם. זו בקשה לא כל כך סטנדרטית.

עלו כאן בעבר סיפורים על דיירים שהתקינו מזגנים בדירות שכורות ולקחו אותם בסיום החוזה, או כאלו שעשו הסכם עם בעלי הדירות שכלל הפחתה של שכ"ד לפרק זמן קצוב בתמורה להשתתפות הדייר בעלות המזגן, אבל אלו היו בעיקר מקרים שלא היה מזגן בכלל, ואתם מספרים על מקרה של מזגנים שעובדים, פשוט לא לשביעות רצון הדיירים.

בהקשר הזה - האם אכן מדובר במזגנים זוללי חשמל באופן מיוחד? האם מדובר במזגנים מאוד ישנים? קשה להגיב בלי לדעת מה המצב לאשורו, יצא לי בעבר לראות דירות עם מזגנים ישנים ממש, בני מעל ל-30 שנה, שכידוע אין מה להשוות בינם לבין הטכנולוגיות של היום, ובמצב כזה הייתה מצפה מבעלי הדירה שיחליפו אותם גם בלי בקשה מפורשת מהדיירים.
 
תגובתך מפרגנת ומגלה שיש לך הבנה בעניין.

אכן המזגנים לא חדשים, אך גם לא מדור אברהם אבינו, הם לגמרי מתפקדים, מעהר לזה יש בכל חדר גם מאורר תיקרה וזאת על מנת לחסוך מהדיירים הוצאות מיותרות, גם אני בדירה שלי בה אני גרה בהחלט מחשבת שעות מזגן ועוברת מפעם לפעם למאורר.

אני חושבת שמאוד יפה מצידנו להביע נכונות ולהשתתף בהוצאה הראשונית של רכישת המזגן והתקנתו, אם הם רוצים, טוב, אם לא רוצים אז לא עשינו עסק.

בדיוק בעוד חודשיים משתנה החוזה וזה לשיקולם, הבטחתי לא להעלות את המחיר וזאת למרות שהדירה הושכרה להם במחיר מתחשב מאוד.

מתאים להם טוב, לא מתאים להם שיחפשו דירה אחרת ואז נתקין מזגנים והמחיר יהייה בהתאם לדיירים חדשים.
 
אם ככה, אני נוטה להסכים איתך

בתכלס מזגנים לא נדרש להחליף בתדירות גבוהה, כך שלמעשה הדיירים מצפים שתבצעו שדרוג לא הכרחי בדירה, שכרוך בעלות לא סמלית, רק כי הם מבקשים.

אני לא יודעת מי הם הדיירים שלך ואם יש קשר למצב, אבל לפעמים קורה שצעירים שעוברים לגור בשכירות לראשונה/עוברים לגור בדירה שלא כוללת חשבונות, מגלים הפתעות בצורת עלות צריכת חשמל ומים שנובעים משימוש בסיסי. אנשים שהיו רגילים לישון עם מזגן בבית ההורים ולא היו מודעים להשפעה של חשבון החשמל, מגלים הפתעה לא נעימה כשמקבלים חשבון חשמל בדירה שכורה.
 
למעלה