תביעה לפינוי מושכר בגמר חוזה/אחרי חידוש חוזה והפרתו-יש הבדל?

milipon

New member
תביעה לפינוי מושכר בגמר חוזה/אחרי חידוש חוזה והפרתו-יש הבדל?

היי, האם תביעה לפינוי מושכר כשנגמר חוזה של שנה זהה מבחינת פינוי מושכר לאחר חידוש חוזה והפרתו?
הדייר בעייתי עם התשלום והחוזה נגמר לפני חודש וחצי, אני מחכה שהוא יביא צ'קים אבל בנתיים אין חוזה, האם כדאי לעשות חוזה חדש בנתיים כדי שאני אוכל להעביר את החשבונות על שמו ואז במידה והוא ממשיך לאחר בתשלומים ולהתחמק -לתבוע לפינוי מושכר? או שחידוש החוזה יעלה את המחיר לתביעת פינוי מושכר של עו"ד ויהיה יותר קשה להוציאו מהדירה?
תודה לעונים
 
אתה לא מדבר בהיגיון.

מה שמשנה זה אם הדייר נשאר לגור בנכס או לא. אם נשאר לגור בנכס, התהליך דומה בשני המקרים. לא ניסיתי להעביר חשבונות על שם מישהו אחר אף פעם, אבל לדעתי רק האדם עצמו יכול להעביר חשבונות על שמו, אחרת כל אחד יכול להעביר חשבון על שם כל אחד במדינה ולך תתווכח אחרי זה שזה בכלל לא אתה.
בכל מקרה, אל תחדש את החוזה אם אתה רוצה אותו בחוץ. אי אפשר מצד אחד לחדש חוזה ומצד שני לתבוע פינוי, זה לא מסתדר.
 

milipon

New member
הסבר

כשאמרתי להעביר את החשבונות התכוונתי ללהחתים אותו על טופס מעבר חשבון, ואם לא יתאפשר אז להגיד לו שיעביר את החשבונות, ואחרת זו הפרה של החוזה
הסיבה שאני רוצה לחדש את החוזה זה כי הוא טוען שהוא יביא לי בהמשך צ'קים לחודשים קדימה. אבל כרגע הוא דוחה את זה ואני לא בטוח עד כמה הוא מסוגל לספק את הצ'קים האלה.. אני לא בעל בית דורסני, הוא באיחור תשלום של חודש וחצי ובאתי לקראתו המון, אבל למרות זאת הוא שיקר לי כמה פעמים ולא משלם יציב. אמרתי לו שהוא לא חייב לגור בבית ויכול לעזוב אם הוא לא מסוגל לעמוד בזה, אבל הוא מתעקש להישאר ולא מוכן למצוא עבודה מסודרת אחרת
 
אתה עדיין לא מדבר בהיגיון

אדם שלא משלם לך ויש לו בעיות כלכליות גם לא ישלם לך, ולא ישלם חשבונות, ואם הוא לא מכבד את החוזה שגם עליו הוא חתם בעבר למה שיכבד את מה שתחתים אותו בעתיד?, אתה יכול להחתים אותו כמה פעמים שאתה רוצה על מה שאתה רוצה, זה לא מה שיגרום לו לכבד את זה ואתה תמצא את עצמך באותו מצב.
תתחיל בהליכי פינוי, חבל על הזמן שלך.
 
אני קצת מתקשה להבין

איך נוצר בכלל המצב הזה - לפי מה שכתבת, הוא גר בנכס שלך עם חוזה שלא חודש? והחשבונות עדיין על שמך ולא על שמו, ואתה חושב שאם תחתים אותו על חוזה חדש הוא יסכים להעביר את החשבונות על שמו? לא לקחת ממנו ערבויות כלשהן?

לא ברור לי גם למה אתה בכלל שוקל לחדש איתו חוזה, מה גם שדיי ברור שהוא לא מעוניין בכך - אם במשך חודש וחצי הוא גר בדירה ללא חוזה וללא תשלום חשבונות, נראה שהוא דיי מרוצה מהמצב ולא כל כך מעוניין לשנות אותו.

אני ממליצה להתייעץ בפורום משפטי איך אתה דואג לפנות אותו כמה שיותר מהר, ואיך תוכל להוציא ממנו כיסוי של הנזקים שגרם לך.
 
למעלה