דירות שותפים

דירות שותפים

התופעה הזאת עדיין קיימת?
בזמנו כשהפורום נפתח לפני למעלה מעשור, הרוב המוחלט של החברים בו גרו בדירות שותפים. המצב השתנה לאט לאט, אם כי עלו מדי פעם דיבורים בצורה התרעמויות על יוקר המחיה הגואה, אבל עדיין נראה שמגורים בדירות שותפים אינו נפוץ כמו בעבר.

יש כאן מישהו שגר עם שותפים? או שהיה בסטטוס הזה עד לאחרונה? יש לכם חברים שגרים עם שותפים? שמתם לב לתמורות בנושא?
 

avvv

New member
עדיין קיים

יכול להיות שזה נדיר יותר מבעבר. אנשים לפעמים יעדיפו דירה מפוצלת או דירה פיצית על פני דירת שותפים. אני מכיר כמה שאחרי זמן קצר עם שותפים החליטו שמספיק להם.
אני מכיר קומץ שגר עם שותפים, אבל ככל שמזדקנים אז הגיוני שנכיר פחות סטודנטים וחיילים משוחררים שהם בד"כ אלה שחייבים לגור עם שותפים. הסבר נוסף לתופעה מבחינת הפורום יכול להיות שגם האוכלוסייה של תפוז מזדקנת :)
&nbsp
 
זה יותר מורכב מזה


ברור שזה עדיין קיים, והייתה תקופה שהיה נראה שזה קיים יותר - בגלל יוקר המחיה, מי שגרו עם שותפים דחו את "השדרוג" וגם אחרי סיום הלימודים ובזמן עבודה במשרה מלאה, העדיפו לגור עם שותפים. היבט נוסף הוא שבגלל יוקר המחיה צעירים דחו את המעבר בכלל - אנשים נשארו עם ההורים פרק זמן ארוך יותר, וכשעזבו כבר העדיפו לעבור לגור לבד או עם בן/בת זוג, וההתרחבות של תופעת הדירות המחולקות אפשרה את זה יותר מאשר בעבר.
&nbsp
אני מכירה לא מעט אנשים שגרים עם שותפים כולל בגילאים לא כאלו צעירים (30+), כשבמגזר הדתי זה אפילו נפוץ יותר.
 
במידה ומישהו יגיע מהשער

כהרגלם בקודש של מי שמקדמים הודעות, הוציאו את הנושא מהקשרו: לרגע לא חשבתי שדירות השותפים פסו מהעולם, כאמור אני מכירה לא מעט אנשים שגרים עם שותפים, הסוגיה היא אחרת.
&nbsp
&nbsp
 

a wild rose

New member
יש לי חברים שגרים עם שותפים

לא הרבה אבל יש כאלו, בעיקר אנשים שלא מרוויחים הרבה וגם כאלו שיכולים כעיקרון לשכור לבד, אבל הם מחושבים ומעדיפים לחסוך. אני עדיין מעדיפה את הלבד שלי.
&nbsp
 
למעלה